Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi

Vierailija
24.07.2022 |

leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.

Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.

Kommentit (459)

Vierailija
21/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ne takas kasvaa. Mulla oli alkukeväällä osittain 6 mm:n sänki ja nyt on jo melkein niskapituiset :) jos ei muuta, niin kohtahan on jo pipokelit...kesällä voi laittaa vaikka huivin päähän.

Sulla on nopea hiusten kasvu. Minä aloitin hiusten kasvattamisen yli 2 vuotta sitten ja silloin oli muualla tuo 6 millin säkin ja päällä oli 7cm hiusten pituus. Nyt on päältä 14cm pitkät eikä ole yhtään kasvaneet yli puoleen vuodeet. Niskassa on 15cm ja kertaakaan ei ole kahden vuoden aikana leikattu.

Vierailija
22/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellainen lyhyt epätasaiseksi leikattu kuontalo on varsin kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos on nuori ja kaunis. Ilmiselvästi minä en ole. Ap

Vierailija
24/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen siivoojahuivi päähän, missä on edessä solmu.

Vierailija
25/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee ainakin omasta tukasta jotkut 70-luvun rokkarivibat jopa :) Long bob ja reippaasti kerrostettu + curtain bangsit. (Kyselin mallista palstalla joku pari viikkoa sitten ja uskalsin toteuttaa jopa sen!)

Vierailija
26/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kertaakaan mainitko enää pidennyksiä, näin lyhyeeseen niitä ei voi laittaa, maksavat helvetisti eivätkä kestä päivittäistä pesua enkä halua vieraiden ihmisten karvoja itseeni. Ja sitten kun oma on kasvanut sen verran että pidennykset saisi laitettua, pystyn jo elämään oman tukan kanssa. Ap

Vierailija
27/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee ainakin omasta tukasta jotkut 70-luvun rokkarivibat jopa :) Long bob ja reippaasti kerrostettu + curtain bangsit. (Kyselin mallista palstalla joku pari viikkoa sitten ja uskalsin toteuttaa jopa sen!)

No voi helvetti long bob on PITKÄ tähän verrattuna! Ärsyttää ihan hulluna kun jotkut mieltävät pitkän polkan tai minkä tahansa polkan lyhyeksi, vaikka se on jo todella pitkä ja naisellinen ihan lyhyeksi kynittyyn tukkaan verrattuna!! Ap

Vierailija
28/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyhyt tukka tai tukka ylipäätään pilaa jonkin ihmissuhteen, niin sellainen ihmissuhde ei taida kovin arvokas olla muutenkaan. Hakeudu inhimillisempään ja mukavampaan seuraan.

Vierailija
29/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helvetti long bob on PITKÄ tähän verrattuna! Ärsyttää ihan hulluna kun jotkut mieltävät pitkän polkan tai minkä tahansa polkan lyhyeksi, vaikka se on jo todella pitkä ja naisellinen ihan lyhyeksi kynittyyn tukkaan verrattuna!! Ap

Miksi sitten vedit noin lyhyeksi?

Vierailija
30/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä oot jo alkujaan ruma, ei ruma hiustyyli hyvännäköistä rumenna tai kiva hiustyyli rumaa kaunista.

Vierailija
31/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku uusi mallinmuutos, pixie cut tms?

Vierailija
32/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman mokan kesällä 2009. Leikkasin itselleni aivan lyhyen tukkamallin, jossa en viihtynyt lainkaan. Kyllä se fleda siitä onneksi hyvin nopeaan kasvaa takaisin. Jo pienikin pituuden lisäys auttaa itsellä olevaan typerään oloon. Tsemppiä sulle. Ei se toivottavasti ihan kahta vuotta kestä, vaikka ei ihan samaan pituuteen tuossa ajassa tule.

Vierailija
33/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lyhyt tukka tai tukka ylipäätään pilaa jonkin ihmissuhteen, niin sellainen ihmissuhde ei taida kovin arvokas olla muutenkaan. Hakeudu inhimillisempään ja mukavampaan seuraan.

Tukka pilaa ihmissuhteet siksi, että koen koko ajan olevani ruma, mikä masentaa ja ahdistaa koko ajan. Ei siksi, että muut suhtautuisivat minuun tukan takia oleellisesti eri tavalla. Ap

Vierailija
34/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on polkkapituiset jo ensi keväänä.

Vierailija
35/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vedit noin lyhyeksi?

Vastasin siihen jo aiemmin ketjussa. Kai halusin myös vaihtelua. Ap

Vierailija
36/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on polkkapituiset jo ensi keväänä.

Eivät ole, jos päällä on pituutta 4cm.

Ap

Vierailija
37/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri yritti parivuotta. Sitten aloitti narkkaamisen uudelleen. Alkaa olla ikää jo sen verran ettei roppa kauan kestä. Itse en enää viitsi kaveruudesta taistella aineita vastaan kun siinä häviää aina.

Vierailija
38/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä joku uusi mallinmuutos, pixie cut tms?

Vielä lyhyemmäksi vai? Miten se edistäisi tavoitettani saada pitkät hiukset? Malli sitä paitsi on pixie, niskasta vähän pidempi vain. Niskan saanee parin kuukauden sisällä jo pienelle ponnarille mikä voi vähän helpottaa tässä kriisissä. Ap

Vierailija
39/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukka pilaa ihmissuhteet siksi, että koen koko ajan olevani ruma, mikä masentaa ja ahdistaa koko ajan. Ei siksi, että muut suhtautuisivat minuun tukan takia oleellisesti eri tavalla. Ap

Okei, käsitin väärin, anteeksi. 

Jotain tarttis sitten tehdä tuolle minäkuvallesi, joka koko ajan ahdistaa. Ihmiselle kuuluu muutkin olotilat kuin nuo mainitsemasi. Ja kyllä minua hämää että onko muut sanoneet sinua rumaksi vai itsekö vain arvostelet noin ikävällä sanalla? Mitä jos oletkin väärässä, ainakin muitten suhteen - entä jos he eivät pidä sinua yhtään rumana?

Olin väärässä. Ei ole pikkumurhe. Anteeksi ajattelemattomat sanani.

Vierailija
40/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut miksi leikkasit. Luin koko ketjun kertaalleen ja ei osunut silmiini ap syytäsi leikkaamiselle, kuvailet vain kuinka kauheanon ja naiset kannusti. Miksi siis leikkasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi