Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstalta poimittua: joku söi litran jäätelöä. Joku söi sipsejä ja 400 g karkkia. Miten voi elää noin?

Vierailija
23.07.2022 |

Paljonko syötte esim. karkkia kerralla ja miten usein?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pysyä normaalipainoisena tai hoikkana niin kyllä se on parempi herkutella vain kerran viikossa ja silloinkin herkkua esim 100g

No ei kyllä tarvitse noin mässäillä ja mussuttaa! Mulle riittää, että herkkupäivä haistelen irtokarkkeja!

Vierailija
22/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisten kannattaa myös hillitä mätön määrää esim. suoliston bakteerikannan ja kolesterolin takia. En tarkoita että pitäisi tiukkapipoiseksi ryhtyä, vaan jos niitä herkkuja menee liikaa. Heh, voi hitsi, tekispä mieli niitä övereitä puikkojätskejä (Classic, Magnum, mitä niitä nyt on) mutta ei energiaa lähteä kauppaan nyyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Eilen vedin pizzan+ jättipussin sipsejä dipin kera. Tunnetaan nimellä mässyt. Olen 40-vuotias ja painan vähän päälle 50kg, että joo, ei harmita :D

No huh, mahtoi mennä vettä tuon jälkeen

No ei mennyt, poltin lisää pilveä ja join vodkaa. Miten niin?

Vierailija
24/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö karkkia joka viikko. Tai sipsejä tai jäätelöä.

Vierailija
25/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä huvittaa, vaikka litran jäätelöä, mutta en koske sipseihin, päihteisiin tai tupakkaan. Ja ihan hyvin voi elää näin, kiitos vain kysymästä.

Vierailija
26/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, litra jäätelöä kerralla onkin siis ihan normia vielä. Itse olen nimittäin miettinyt, että oma annoskoko on aikasta ronski kun tuosta litran tiiliskivestä saan syödä "vain" 4 kertaa. Ja etenkin siis kun helteellä tuli syötyä tuo litra vajaassa viikossa vaikka en ihan peräkkäisinä päivinä jätskiä vetänytkään.

Enkä ole hoikka tai edes normipainoinen.

Vierailija
27/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa pystyy prosessoimaan ~200 g rasvaa vuorokaudessa. Siksi vedän mieluummin överit jos tulee vedettyä. Parempi elää suurin osa ajasta terveellisesti ja keskittää herkuttelu esim. kerran kuukaudessa yhteen päivään.

Vierailija
28/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 400g karkkia ole vielä paljoa, näin cittarissa kun käytävänlevyinen nainen punnitsi irtsarihyllyllä karkkejaan, 738g. Paperinen pussi ei oli enempää kestänytkään.

Ei pidä paikkaansa tuo. Kyllä kestää enemmän. Eilenki ostin 1kg ja hyvin pussi kesti

Miksi ostat viiden vuoden karkit kerralla?

En asu yksin.

- eri

Vierailija
29/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää miten joku voi syödä kerralla noin paljon. Joku litra jäätelöä on paljon. Pidän minäkin herkuista ja rakastan karkkia, sipsejä ja suklaata ja jotain noista on aina kaapissa mutta ei noita nyt kerralla mene paljoakaan. Karkkipussi voi säilyä viikkoja, sipsipussi myös. Suklaatakaan ei mene montaa palaa kerralla.

Mä en näe mitään mieltä jonkun kahden suklaapalan syömisessä kerralla. :D

Vähän kuin ostaisi jäätelön tai limun, käyttäisi kieltä siinä vähän edes nuolaisematta ja jättäisi homman siihen.

Terveisin tuo, joka syö levyn kerralla, mutta välissä on aina kuukausia.

Vierailija
30/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa pystyy prosessoimaan ~200 g rasvaa vuorokaudessa. Siksi vedän mieluummin överit jos tulee vedettyä. Parempi elää suurin osa ajasta terveellisesti ja keskittää herkuttelu esim. kerran kuukaudessa yhteen päivään.

Niin se Juttakin sanoi että kannattaa vetää kunnon kännit silloin tällöin eikä tissutella joka päivä.

Vierailija
31/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä söin eilen litran jäätelö. Ihan hyvin voin elää näin, kun ei tuo ole mikään päivittäinen tai edes viikottainen tai kuukausittainen tapa. 

Vierailija
32/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön mitä huvittaa, vaikka litran jäätelöä, mutta en koske sipseihin, päihteisiin tai tupakkaan. Ja ihan hyvin voi elää näin, kiitos vain kysymästä.

Suomessa jäätelöön vatkataan aika paljon ilmaa ja se on loppujen lopuksi aika kevyttä.

Vierailija
33/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Olen joskus syönyt litran jäätelöä kerralla, useinkin pari pussia sipsejä ja joskus mennyt karkkiakin varmaan puolikiloa. Ja pystyn "elämään noin" ihan ongelmitta, yleesä ei tee mieli ottaa uusintaa ihan lähiaikoina. Olen 167cm pitkä ja painan 52kg.

Vierailija
34/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. T litran jäätelö ja se meni kahessa osassa. Lisäksi olen iso urheilullinen mies 190/85kg.

Älä tee oletuksia kuka on kirjoituksen takana tai miten usein syö.

Vierailija
35/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, kun muiden ihmisten syömiset kiinnostavat täällä niin paljon?

Vierailija
36/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hätkäyttää, että kehoon laitetaan sokeria, mutta se ei, että kehoon työnnellään kaiken maailman hermomyrkkyjä ja silikoneja :p

Vierailija
37/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sipsikaljavegaaneja. Eletään herkuilla

Karkkia, siideriä, leivoksia, pitsaa, jäätelöä , jneihan normaalia. Ei kokata

Vierailija
38/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, kun muiden ihmisten syömiset kiinnostavat täällä niin paljon?

Potää päästä porukalla kauhistelemaan ja tuomitsemaan. Joukkolynkkaaminen on kivaa ja sen jälkeen he tuntevat itsensä paremmiksi ihmisiksi. Tuomitsevathan he sentään herkkujen mättämisen, joten he pelastivat maailman tuholta.

Vierailija
39/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on sipsikaljavegaaneja. Eletään herkuilla

Karkkia, siideriä, leivoksia, pitsaa, jäätelöä , jneihan normaalia. Ei kokata

Mitä sitten?

t. sipsisiiderivegaani

Vierailija
40/116 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 400g karkkia ole vielä paljoa, näin cittarissa kun käytävänlevyinen nainen punnitsi irtsarihyllyllä karkkejaan, 738g. Paperinen pussi ei oli enempää kestänytkään.

Niin? Minäkin ostan ison määrän irtokarkkeja kerralla, mutta se ei tarkoita että söisin koko pussillisen yhdellä kertaa. Välillä ne karkit kummittelee kuukaudenkin kaapissa.

Mitä järkee tuossa sitten on? Nehän menee ihan koviksi.