Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?
Monille ihmisille on tapahtunut yliluonnollisia asioita, mutta minulle ei koskaan. Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?
Kommentit (288)
Mummolassa on aitta jossa kukaan ei pysty nukkumaan, skeptisinkin on paennut ulos kuultuaan sorkkien kopinaa ja kuiskailua. Mummo yhdistää nämä kokemukset serkkuni spritismin peluuseen 70luvulla.
Mieheni heräsi yöllä huutaen että juna tulee seinästä läpi, tajusi uneksi ja nukahdimme kumpikin takaisin mutta muutama tunti myöhemmin heräsimme kun kilometrin päässä olevalla junaradalla tapahtui onnettomuus.
Itse taas näin unta että keittiössämme on varis kattolampun päällä ja kun join aamukahvia äitini soitti että et usko mikä meno täällä on, varis lensi keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Olin 23vuotias, edesssä oli muutto ulkomaille ja ajattelin elää nuoruutta ja ainoaa elämääni täysillä. En aikoinut tulla raskaaksi lähitulevaisuudessa jos koskaan, söin pillereitä ja pakotin poikakaverin käyttämään vielä kondomiakin. Sitten näin unta jossa työnsin punaisissa rattaissa vaaleaa taaperoa, poikaa. Heräsin miettien että "olipa v""un outo uni ja onneksi ei ollut totta", tästä viikko eteenpäin menin virtsatietulehduksen vuoksi päivystykseen ja siellä rutiinina tehty raskaustesti oli positiivinen. Äitini osti kirppikseltä punaiset yhdistelmävaunut ja sain pojan.
Ihmeellistä! Siis kun panettaa itseään känneissä että pamahtaakin paksuksi. Kuin raamatusta!
Kellään ei ole ehkäisy ikinä pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 23vuotias, edesssä oli muutto ulkomaille ja ajattelin elää nuoruutta ja ainoaa elämääni täysillä. En aikoinut tulla raskaaksi lähitulevaisuudessa jos koskaan, söin pillereitä ja pakotin poikakaverin käyttämään vielä kondomiakin. Sitten näin unta jossa työnsin punaisissa rattaissa vaaleaa taaperoa, poikaa. Heräsin miettien että "olipa v""un outo uni ja onneksi ei ollut totta", tästä viikko eteenpäin menin virtsatietulehduksen vuoksi päivystykseen ja siellä rutiinina tehty raskaustesti oli positiivinen. Äitini osti kirppikseltä punaiset yhdistelmävaunut ja sain pojan.
Ihmeellistä! Siis kun panettaa itseään känneissä että pamahtaakin paksuksi. Kuin raamatusta!
Kellään ei ole ehkäisy ikinä pettänyt.
Jos naisvihaltasi rauhoittuisit huomaisit että lapsen isä oli POIKAkAVERINI ja kerroppa, milloin olet kuullut TUPLAehkäisyn pettämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt välttämättä yliluonnollista ollut, mutta aloin uskomaan enkeleihin sen jälkeen.
Tyttäreni oli aikoinaan päivähoidossa. Eräänä aamuna hänelle nousi kuume, ja jouduttiin jäämään kotiin. Sinä päivänä hänen päiväkotiryhmänsä lähti kävellen retkelle ja joutui auton yliajamaksi, ja osa pikkuisista loukkantui. Esim. yhdeltä pikkutytöltä meni käsi poikki, ja oli pitkään käsi kipsissä. Onnettomuudesta oli silloin lehdissäkin.
Luulisi enkelin estäneen moisen onnettomuuden kokonaan sen sijaan että sairastuttaa yhden pershedelmän ja nakkaa loput auton alle?
Vierailija kirjoitti:
Äitini kuoli yht' äkkiä. Kun sain puhelun asiasta, tuntui, kuin joku/jokin olisi potkaissut minua suoraan vatsaan, sekä taivaalta tippui jotain lasinsirpaleiden tapaisia. Koko elämäni romahti. Löysin parvekkeeltani ison, valkoisen sulan. Keittiössä oli ruusun tuoksu. Kun kirjoitin muistovärssyä hautajaisia varten, itkien, kuulin äitini äänen, " nyt lopeta itkeminen".
Vielä kun joku kertoisi mitä yliluonnollista tässä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mummolassa on aitta jossa kukaan ei pysty nukkumaan, skeptisinkin on paennut ulos kuultuaan sorkkien kopinaa ja kuiskailua. Mummo yhdistää nämä kokemukset serkkuni spritismin peluuseen 70luvulla.
Kerro vaan aika ja paikka niin mennään testaamaan.
Äitini sai minut 51vuotiaana, hänellä oli kierukka ja ikääkin oli joten ei tajunnut olevansa raskaana ennenkuin minä esittäydyin unessa noin 4vuotiaana. Isäni (joka oli itsekin jo 53vuotias) piti äitiä hulluna kun äiti jankkasi odottavansa.
Vierailija kirjoitti:
Psykoositilassa tunnetusti tapahtuu paljon yliluonnollisia tapahtumia.
Olisi kamalaa olla noin pelokas ja kyyninen ihminen.
Ihan täysin selväjärkisenä, ihan tavallisena päivänä saattaa tulla vaikkapa joku etiäinen, ja ihan rauhallisesti sen voi todeta olleen sellainen.
Jotkut ovat niin jäykkiä ja totisia että omakin elämä pelottaa.
Tässä yksi esimerkki mun kokemista jutuista, olen tämän kertonut ennenkin ja odotellut että joku kyyninen tulisi minulle kertomaan mikä looginen selitys tähän on.
Toistaiseksi kukaan ei ole sellaista osannut kertoa.
Näin unta että miehen rintaan iskeytyi paristo ja mies kuoli. Herätessäni ihmettelin että kyllä on taas unet. Kerroin perheellekin, kuulosti ihan päättömältä jutulta.
Eihän tuollainen edes ole mahdollista!
Myöhemmin päivällä näin tämän uutisen:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201808232201155994
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi esimerkki mun kokemista jutuista, olen tämän kertonut ennenkin ja odotellut että joku kyyninen tulisi minulle kertomaan mikä looginen selitys tähän on.
Toistaiseksi kukaan ei ole sellaista osannut kertoa.Näin unta että miehen rintaan iskeytyi paristo ja mies kuoli. Herätessäni ihmettelin että kyllä on taas unet. Kerroin perheellekin, kuulosti ihan päättömältä jutulta.
Eihän tuollainen edes ole mahdollista!
Myöhemmin päivällä näin tämän uutisen:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201808232201155994
Näit unen, jotain tapahtui jossain päin maailmaa. Entä sitten? Miksi kuvittelet että noilla asioilla olisi jotain yhteistä. Jos nyt edes olet tuollaista unta koskaan edes nähnyt.
Apua, minulla on juuri samanlainen akkuparistolaturi kuin tuossa lehtijutussa, tosin ei saman valmistajan. Hyvästi, maailma!
Näistä ilkeistä kommenteista täällä huomaa taas sen saman:. ei kannata kertoa mitään. Minullakin on lapsesta asti ollut näitä kokemuksia, mutta vain harvalle ihmiselle olen puhunut. Siskoni kanssa on helppoa, koska koimme ja näimme niitä myös yhdessä. Myös äitini ja isäni on nähneet yliluonnollisia asioita.
Kerron vain sen verran, että lapsuudenkodissani asui myös muita ihmisiä. Keitä he olivat, emme tiedä. He elivät omaa elämäänsä niin päivällä kuin yölläkin.
Olen nähnyt myös erittäin selkeitä enneunia pitkin elämääni.
Kyynikot riehaantukoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovet avautuvat itsekseen,kun olen menossa ovesta sisään.Tätä olen miettinyt ja ei ole ilmanvirtausta,koska ei ikkunoita jotka olisivat auki tai sitten tilassa ei ole ikkunoita.
Puolisoni asui tässä talossa ja hän on ollut kuolleena vuosia.Tätä ei siis tapahtunut hänen eläessä.Sinä aiheutat sen ilmavirran kävellesäsi.
Tuo se vasta kummallinen ja yliluonnollinen selitys on. Kerro, miten aiheutuu ilmavirta, kun kävelee ovea kohti ja se avautuu kenenkään siihen koskematta? Kerro toki se kaava, mikä sen mahdollistaa.
Jos se on mahdollista ja luonnollista, minä alan tästä lähtien aina kävellä päin ovea ja odotan sen avautuvan edessäni ilman mitään kosketusta. Sinäkö teet niin?
Kerro nyt sinä se meille, kun sen kerran tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on sitä ollut yliluonnollisia asioita, mutta jos sitä elää jonkinlaisessa yhteydessä henkimaailmaan, niin ei ne varsinaisesti ihmismielelle selittämättömiä ole. Yliluonnollisuus on luonnollista niille, jotka eivät ole lukkiutuneet ns. tiedeuskovaisuuteen.
Kulta pieni, mitään henkimaailmaa ei ole olemassa.
Ja tieteestä on uskovaisuus hyvin kaukana.[/quote
Mistä sinä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äidin puolen suvussa on tapahtunut paljon yliluonnollisia asioita. Heille se on aivan normaalia eivätkä sen kummemmin enää huomioi asioita.
Ainoa suoraan itse näkemäni outo tapahtuma oli, kun äitini veli kuoli. Suvun perintökello oli minun lapsuudenkodissa, mutta siinä ei ollut pattereita paikallaan. Hautajaisten jälkeen illalla kello käveli tunteroisen ajan. Äitini ja tätini alkoivat itkeä ja sanoivat, että Nyt Seppo ilmoittaa meille olevansa perillä ja kaikki on hyvin. Mielenkiintoista tässä on se, että samainen kello teki saman tempun kun mummuni kuoli. Taas käveli tunnin ajan hautajaisten jälkeen illalla. Sama täti oli meillä silloinkin kylässä, kun asui eri maassa silloin.
Tämä tätini on myös lapsena nähnyt paljon enneunia. Aivan yksityiskohtaisia ja asiat tapahtuivat juuri kuten uni meni. Hän oli silloin lapsi ja ne pelotti häntä kovasti. Viimeisin uni oli sellainen, jossa hän näki naapurin miehen hirttäytyvän peltonsa latoon. Seuraavana aamuna tätini kertoi tästä äidilleen (eli mummulleni) ja samana päivänä tämä tapahtui oikeasti. Mummuni kertoi, että hänen yksi sisko oli nähnyt myös paljon enneunia ja ne oli päättyneet, kun sisko oli vain päättänyt että enää hän ei halua nähdä niitä. Onneksi tädilleni kävi samoin. Joskus aikuisena tuli muutama uni, joista hän ei suostunut puhumaan enempää.
Tuolla äitini kotitilalla (jossa siis mummuni ja tätini myös aikanaan asuivat) on sattunut kyllä monenlaista ja edelleenkin siellä mm. aukenee ovet itsestään. Nykyään siellä asuu enoni, joka aina vain sanoo, että siinäpähän kulkevat, ei ne minua ole häirinneet 😅 Äitiki ei halua yöpyä talossa enää nykyään tästä syystä, kun kokee nämä henget tai mitä lie ahdistaviksi.
Kerran pappani osti naapurin saappaat. Ennenvanhaan kun joku menehtyi, saatettiin myydä hänen omaisuuttaan. Tämä naapuri oli ollut jonkinlainen henkikirjoittaja. Pappa laittoi saappaat vintin portaiden alaportaalle, missä kengät monesti olivat säilössä. Seuraavana yönä koko yli kymmenen henkinen perhe heräsi kauheaan kolisteluun ja ihmettelivät mitä tapahtuu. Pappani meni katsomaan ja kengät olivat siirtyneet ylätasanteelle. Hän ei niihin koskenut ja kaikki menivät nukkumaan. Mutta kengät jatkoivat älämölöä ja pappa sitten heitti ne ulos ja poltti ne.
Kerran samainen perhe heräsi keskellä yötä ääneen, että tuntui kuin kaikki kattotiilet tippuivat katolta. Tosi iso ääni, raahaava ääni. Äitini kertoi tästä. Pappa meni taas katsomaan ja ei siellä mitään näkynyt. Ääni jatkui kuitenkin kaikkien ollessa sängyssä. Tämä äskeisen tarinan edesmennyt henkikirjoittaja kävi sitten paikan päällä aamulla ja ääni loppui.
Lisäksi tuolla tilalla on jokin portti, josta mikään eläin ei suostunut kulkemaan. Hevoset pillastuivat, jos ne yritti siitä pellolle viedä. Tästä en enää muista, että purkivatko sen vai tekivätkö uuden kulkupaikan pellolle.
Tämmöiset nyt tuli ensimmäisenä mielen päältä mieleen. Tarinoita on ilmeisesti paljon ja tosiaan ne on äidin suvulle varsin normaalia. No, kaikkihan näihin ei usko ja kyllähän ne kuulostaa humpuukilta. Itse olen tuon kellon kävelyn todistanut kaksi kertaa ja kyllä sitä ihmettelin, vaikka lapsi olin. Kävin ihan katsomassa, että ei siinä tosiaan ole pattereita paikalla.
Humpuukia ne ovatkin. Voihan sitä kuka vaan väittää ihan mitä vaan.
Niin kuin sinäkin.
Mitä muuten teet keskusteluketjussa, joka ei anna sinulle yhtään mitään, muuta kuin ilmeisen pahan mielen?
Täällä jakaa ihmiset kokemuksiaan asioista, jotka eivät koske sinua lainkaan.
Löysin viime vuonna neliapilan. Toivoin jotain, ja se toive toteutu. Näen myös enneunia ja uskon intuitiooni. Tuossa nyt muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Näistä ilkeistä kommenteista täällä huomaa taas sen saman:. ei kannata kertoa mitään.
Ei kannata kertoa mitään mitä ei pysty perustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovet avautuvat itsekseen,kun olen menossa ovesta sisään.Tätä olen miettinyt ja ei ole ilmanvirtausta,koska ei ikkunoita jotka olisivat auki tai sitten tilassa ei ole ikkunoita.
Puolisoni asui tässä talossa ja hän on ollut kuolleena vuosia.Tätä ei siis tapahtunut hänen eläessä.Sinä aiheutat sen ilmavirran kävellesäsi.
Tuo se vasta kummallinen ja yliluonnollinen selitys on. Kerro, miten aiheutuu ilmavirta, kun kävelee ovea kohti
Siten, että kehosi työntää ilmaa edessäsi. Ihan ala-aste fysiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on sitä ollut yliluonnollisia asioita, mutta jos sitä elää jonkinlaisessa yhteydessä henkimaailmaan, niin ei ne varsinaisesti ihmismielelle selittämättömiä ole. Yliluonnollisuus on luonnollista niille, jotka eivät ole lukkiutuneet ns. tiedeuskovaisuuteen.
Kulta pieni, mitään henkimaailmaa ei ole olemassa.
Ja tieteestä on uskovaisuus hyvin kaukana.
Mistä sinä tiedät?
Siitä että moisesta ei ole mitään näyttöä.
I love the smell of inzel tears in the morning 🤣🤣🤣