Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?

Vierailija
22.07.2022 |

Monille ihmisille on tapahtunut yliluonnollisia asioita, mutta minulle ei koskaan. Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?

Kommentit (288)

Vierailija
261/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miettinyt, että pitäisi ostaa yksi tietty vaate.

Jonkin ajan kuluttua löysin ko. vaatteen kotoani tuolilta. Asun lapsen kanssa kahdestaan, ei ollut käynyt vieraita. En edelleenkään tiedä, mistä tuo vaate ilmestyi.

Muistinmenetys ei ole yliluonnollista.

Vierailija
262/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin miettinyt, että pitäisi ostaa yksi tietty vaate.

Jonkin ajan kuluttua löysin ko. vaatteen kotoani tuolilta. Asun lapsen kanssa kahdestaan, ei ollut käynyt vieraita. En edelleenkään tiedä, mistä tuo vaate ilmestyi.

Muistinmenetys ei ole yliluonnollista.

Tiedätkö, kaikki eivät shoppaile vaatteita niin hurjia määriä, ettei muistaisi mitä vaatteita omistaa ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäni toimii itsekseen. Paha henki on ottanut sen valtaansa, epäilen.

Kuinka toimia?

Vierailija
264/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin aikoinaan rähjäisessä,70luvulla valmistuneessa kerrostalossa jossa oli värikäs naapuristo. Minulla oli illan viimeinen saunavuoro ja otin aina koirani,iso rotikkamikseri mukaan pukuhuoneeseen.  Kerran olin  taas käynyt saunomassa ja viimeinen kun olin,sammutin valot. Menin pukemaan ja äkkiä koira alkoi murista tuijottaen pimeään suihkuhuoneeseen. Ja siellä säkkipimeässä meni suihku päälle! Nappasin kamat ja koiran ja poistuin kiireesti.

Taloyhtiösi varmaan kiitti solkenaan valusta hanasta aina seuraavaan suihkutilaan saapujaan asti 🙄

Älkää nyt hyvät ihmiset poistuko tuollaisista tilanteista ja tuskin kukaan poistuisikaan jos hana valuisi omaan laskuun. Ei ole mitenkään tavatonta, että vesiletkuun jää paine ja vedentulo alkaa hetken kuluttua itsestään uudelleen. Silloin sytytetään valot ja käydään laittamassa hana kiinni, aikuiset ihmiset.

Vierailija
265/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin aikoinaan rähjäisessä,70luvulla valmistuneessa kerrostalossa jossa oli värikäs naapuristo. Minulla oli illan viimeinen saunavuoro ja otin aina koirani,iso rotikkamikseri mukaan pukuhuoneeseen.  Kerran olin  taas käynyt saunomassa ja viimeinen kun olin,sammutin valot. Menin pukemaan ja äkkiä koira alkoi murista tuijottaen pimeään suihkuhuoneeseen. Ja siellä säkkipimeässä meni suihku päälle! Nappasin kamat ja koiran ja poistuin kiireesti.

Taloyhtiösi varmaan kiitti solkenaan valusta hanasta aina seuraavaan suihkutilaan saapujaan asti 🙄

Älkää nyt hyvät ihmiset poistuko tuollaisista tilanteista ja tuskin kukaan poistuisikaan jos hana valuisi omaan laskuun. Ei ole mitenkään tavatonta, että vesiletkuun jää paine ja vedentulo alkaa hetken kuluttua itsestään uudelleen. Silloin sytytetään valot ja käydään laittamassa hana kiinni, aikuiset ihmiset.

Skeptikon ja kieltäjän erottaa siitä että Skeptikko epäilee myös itseään. Kieltäjä taas kieltää ilmiön ja pitää aina omaa selitystään 100% oikeana.

En ota mitään kantaa tuohon hanatapaukseen, mutta alkaa ärsyttämään tämän keskustelun "tietäjät" jotka heittävät yhden selityksen, joka sitten kumoaa aivan kaiken ja tietenkin se heidän selityksensä, vaikka he eivät tietäisi mitään putkistoista, on se ainoa oikea. Kerro nyt vielä että olet koulutettu putkimies.

Vierailija
266/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkäni toimii itsekseen. Paha henki on ottanut sen valtaansa, epäilen.

Kuinka toimia?

No, jos näin arvelet, niin siunaa itsesi ja puhelimesi.

Vierailija
267/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunia. 

Vierailija
268/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen enneunia. 

Olen kertonut näistä äidilleni. Näin ennenunen perjantain ja lauantain välisenä yönä, että tätini kuolee, kerroin siitä äidilleni. Sunnuntaina klo 17.00 minulle soitettiin, että tätini on kuollut sairaalassa. Ja asumme tai asuimme eri kaupungissa. 

Vierailija
269/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen enneunia. 

Olen kertonut näistä äidilleni. Näin ennenunen perjantain ja lauantain välisenä yönä, että tätini kuolee, kerroin siitä äidilleni. Sunnuntaina klo 17.00 minulle soitettiin, että tätini on kuollut sairaalassa. Ja asumme tai asuimme eri kaupungissa. 

Kerroin siis äidille tuosta unesta lauantaina ja täti kuoli sunnuntaina. 

Vierailija
270/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunien näkeminen ei ole kiva taito. 

Vierailija
271/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät ihmiset poistuko tuollaisista tilanteista ja tuskin kukaan poistuisikaan jos hana valuisi omaan laskuun. Ei ole mitenkään tavatonta, että vesiletkuun jää paine ja vedentulo alkaa hetken kuluttua itsestään uudelleen. Silloin sytytetään valot ja k

Juu ei tarvitse olla putkimies tietääkseen, että vesihana avautuu joskus käytön jälkeen spontaanisti ja vain yli 10-vuotias tietääkseen, ettei valuvaa hanaa jätetä päälle.

Vierailija
272/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Lapsena näin enneunia. Yksi tietty uni tiesi aina sitä että joku kuolee. Unessa oli valkoinen kynttilä likaisella, oudon tomuisella ja epäselvällä alustalla. Kynttilän liekki lepatti pahasti ja melkein sammui välillä. Tämän unen nähtyäni tajusin aina että joku kuolee. Ensin kuoli pappani (äkillinen sairauskohtaus), sitten minulle läheinen setäni (syöpä, josta ei ollut kertonut meille), sitten isoveljeni (hukkumisonnettomuus) ja viimeisenä ystäväperheemme lapsi (onnettomuus). Joskus meni niin että näin unen ja heräsin enkä ehtinyt edes nousta kun minulle tultiin kertomaan suru-uutinen, mutta monesti yritin elää päivää normaalisti vaikka aavistin että jotain on tapahtunut ja puhelin soi pian. En uskaltanut koskaan kertoa näistä kuin parhaalle kaverilleni, hän muisti sen vielä aikuisenakin.

Nykyäänkin olen nähnyt unessa esimerkiksi appiukkoni kuoleman sekä veljentyttäreni kuoleman. Nyt unet ovat erilaisia kuin lapsena.

Vierailija
273/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua verhot auki ja eräänä iltana luin kirjaa vuoteessa, kun  huomasin sivusilmällä liikettä ikkunan takana. Mainittakoon että asumme ns korvessa.

Havaitsemani hahmo oli pukeutunut tummaan kaapumaiseen asuun, jossa huppu peitti pään ja  ensin oletin tyttäreni menneen tupakille (hän on aikuinen ja oli tuolloin kylässä meillä)  yllään  siniharmaa hupullinen hihahuopa (mikä sen vaatteen virallinen nimi nyt on). Mutta silloin kuulin keittiössä joka on makuuhuoneen vieressä tyttäreni äänen,hän puhui puhelimeen samalla kun  otti yöpalaa!

Pelästyin että kuka hitto on meidän pihalla kun miehenikin oli matkoilla. Sanoin tyttärelle,että ulkona on joku hämärähemmo ja että menen  katsomaan. Lumessa ei kuitenkaan ollut jälkiä. Upposin itse ikkunan takana nilkkoja myöten hankeen,mutta  näkemäni hiippari oli liukunut hangen päällä jättämättä jälkeäkään🥶

Vierailija
274/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koira murisee vedenpaineelle?

Vierailija
275/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihan viime aikoina montakin yhteensattumaa, joiden todennäköisyys pistää kyllä hiljaiseksi

Vierailija
276/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt liikenneonnettomuuden noin 15 sekuntia ennen sen tapahtumista.  Olen kuullut unessa murhaajan nimen ja viikon päästä luin saman etunimen lehdestä.  Monta muutakin juttua elämän varrella, jotka vaan oon tiennyt jostain syystä. Vanha oon jo. En ole ennustaja

Vierailija
277/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkansoilla yleistä. 

Vierailija
278/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä asiaa uni koskee.

Silloin kun uneni on vastaus johonkin tulevaisuutta koskevaan kysymykseen, näen tuon vastauksen symbolisena kuvana. Herätessä sitten tiedän tuon näkemäni kuvan merkityksen.

Vierailija
279/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se James Randi on kuulemma täys huijari. Sille on esitetty ihan oikeita päteviä todisteita yliluonnollisesta, mutta se ei periaatteestakaan maksa kenellekään mitään. Tämä on ollut tiedossa jo varmaan 10 vuotta. 

Vierailija
280/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on 2 eri ihmistä ennustanut, että hänellä keski-iässä kauheasti rahaa, mutta sitten Tuonen viikate tulee ja niittää.

Minulle taas on sanottu, että koen jonkun suuren menetyksen kuten eron tms.

Mies on kyllä hengissä, muttei voi hyvin. Ero on tapahtunut. Se johtui suureksi osaksi miehen rahaan liittyneestä työstä, jossa hän paloi herkkyytensä takia loppuun.

Kunnon tietäjä ei kohteelleen kerro tuollaisia ikävyyksiä, vaikka ne näkisikin. Joku vastuu ja roti on näkijälläkin. Tuollaisen tietäminen aiheuttaa ahdistusta ja pilaa elämänhalun.

Ns. tietäjät olivat hänen enneunta nähnyt äitinsä, ja eräs toinen tavisnainen joka ennusti kädestä.

Itseopiskelleet tavikset voivat olla vaarallisia,

Eikö jokainen kohtaa jonkin suuren menetyksen joskus, ennemmin tai myöhemmin?