Seiska: Mikä vaivaa, prinssi Harry? Outo välikohtaus Meghan-vaimon kanssa - "Ei ole rakkautta"
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Mika-vaivaa-prinssi-Harry-Outo-valikohta…
Ahdistaakohan Harrya julkiset tapahtumat ja Meghan tukee pitämällä kiinni?
Kommentit (1054)
Harry vaikuttaa olevan Meghanin YK-projekti. Meghanhan on aina ihaillut kaikkia tämmösiä ihmisoikeustaistelijoita ja esim. George Clooneyn vaimoa. Haluaisi itse samaan kastiin. Yrittää pönkittää egoaan ja miehen matkassa päästä joksikin suureksi hyväntekijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Harry vaikuttaa olevan Meghanin YK-projekti. Meghanhan on aina ihaillut kaikkia tämmösiä ihmisoikeustaistelijoita ja esim. George Clooneyn vaimoa. Haluaisi itse samaan kastiin. Yrittää pönkittää egoaan ja miehen matkassa päästä joksikin suureksi hyväntekijäksi.
Yrittää päästä poliittisiin piirehin ja eliittiin, jotta voisi ehkä jossain vaiheessa pyrkiä vaikka jopa presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
No jos sitä vaan jännitti? Mä olen ihan samanlainen hapannaama sillon kun hermostuttaa.
Sama tuli mieleen. Hermostuttaa ja haluais vaan itsekseen keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry näyttää vuosi vuodelta onnettomammalta Meghanin kanssa. Toivottavasti ymmärtää erota, ennenkuin on ihan hajalla.
Sarjassamme koko maailma tiesi alusta asti, että Meghan on bad news. Kaikki tiesivät, paitsi Harry.
Kuka viimisen päälle rakastunut ihminen muita kuuntelee? Yleensäkään? Missään? Koskaan? Se on menoa ja muille byebyet.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt, Harrylla on aina ollut voimakas pelko julkisia puheita kohtaan ja nyt piti esiintyä YK:ssa. Ei siinä sen kummempaa.
Ei selity miksi mököttää vaimolleen, eikä kädestä pitäminen kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä on se, että Harry on syntyperäinen kuninkaallinen ja pääsee aina takaisin hoviin ilman narskua. Meghan jää tyhjän päälle, ei Harry.
Ei Harrykaan ihan siniverinen ole, jos vielä vähän aikaa steppailee Meganin tahtiin, saattaa portti hoviin kolahtaa kokonaan kiinni.
En usko, että Harryn intohimo on mitenkään harrastaa maailman parantamista ja pitää puheita. Se tuntuu olevan enemmän Meghanin intohimo. Ainut vaan, että Harry otetaan mieluummin vastaan puhujaksi kuin Meghan. Sen takia Meghan joutuu ratsastamaan mukana varjossa.
Harry varmaan mieluummin joisi Guinnesta ja vitsailisi ja sekoilisi kavereidensa kanssa.
Meghan on vetämyt Harryn mukanaan keskelle kaikkea rasismikeskustelua ja Afrikanamerikkalaisten traumoja ja haavoja. Ei varmaan ole helppoa suojeltua elämää eläneelle Harrylle, kun epätasa-arvo ja rasismi iskee täysiä kasvoille. Ja Meghan voi aina sanoa, että kato nyt mitä mä sanoin, johtuu rasismista, tämmöstä tää mustan ihmisen elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä on se, että Harry on syntyperäinen kuninkaallinen ja pääsee aina takaisin hoviin ilman narskua. Meghan jää tyhjän päälle, ei Harry.
Ei Harrykaan ihan siniverinen ole, jos vielä vähän aikaa steppailee Meganin tahtiin, saattaa portti hoviin kolahtaa kokonaan kiinni.
Enpä usko. Isän ja veljen vaikutus on voimakas. Tosin ei huolita takaisin Meghanin kanssa, muuten kyllä.
Ehkä Meghan osaa semmoisia petipuuhia, että Harry meni heti aivan sekaisin. Tuskin mikään english rose taipuu mitenkään erikoisiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt, Harrylla on aina ollut voimakas pelko julkisia puheita kohtaan ja nyt piti esiintyä YK:ssa. Ei siinä sen kummempaa.
Ei selity miksi mököttää vaimolleen, eikä kädestä pitäminen kelvannut.
No minä olen se jännittäjähapannaama. Tuollaisessa tilanteessa en minäkään tykkää että joku koskee ja saatan sanoakin että anna olla. Jälkeen päin kun tilanne on ohi olen pyytänyt anteeksi. Hyvin tuttu tunne ja tilanne tuo itselleni.
Jos oli Seiskassa, on totta kuin Jumalan sana.
Vierailija kirjoitti:
Glooneyn vaimo on älykäs, ehkä feministi toki hänkin. Megan ei, olisi vain pysynyt sarjanäyttelijänä, eikä alkanut haahuilemeen kuninkaalliseksi, puhumattakaan nyt muusta. Kertoo paljon sekin, että suorii hiuksensa aina niin, ettei pieninkään kikkaruus pilkoita. Menaako toimia samoin lastensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glooneyn vaimo on älykäs, ehkä feministi toki hänkin. Megan ei, olisi vain pysynyt sarjanäyttelijänä, eikä alkanut haahuilemeen kuninkaalliseksi, puhumattakaan nyt muusta. Kertoo paljon sekin, että suorii hiuksensa aina niin, ettei pieninkään kikkaruus pilkoita. Menaako toimia samoin lastensa kanssa.
Mistä se hiusten suoristus siis kertoo?
Tukevassa lääkityksessä. Ilmeisesti tajunnut totuuden ja pää hajonnut.
Meghan on Harrya kolme vuotta vanhempi.
On alusta asti määrännyt kaiken tuossa suhteessa. Ja on monta kertaa kokeneempi useissa asioissa, kuin Harry.
Harry on viettänyt tietynlaista suojattua elämää kuninkaalisena, hän kenties ihastui Meghanin rohkeasn ja räväkämpään tyyliin ja elämäntapaan.
Juuri Harrylle olisi suonut onnellisen avioliiton
Ei noilla pojilla mikään helppo lapsuus ollut. Vaikka taloudellisesti kaikki oli hyvin, heiltä puuttui äiti ja kun isä on kylmäkiskoinen ja viileä, ei siinä lapsuudessa liiemmälti välittämistä ja rakkautta saanut kokea.
Kyllä heillä äiti oli useita vuosia ja tarkat muistikuvat hänestä. Tuskin Charles erityisen viileä oli ja kyllä Dianakin loisti poissaolollaan.
Olisi toivonut kyllä ehjää aikuisuuden perhettä heille, Williamilla se toteutuu, Harryllä tuskin. Ei ainakaan normaalina tasaveroisena suhteessa.
Harryn kannattaisi nyt kuunnella isän ja veljen neuvot tarkkaan ja palata kotiin ilman hihatakiaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se hiusten suoristus siis kertoo?
Kulttuurisesta omimisesta.
Meghan on todella kaunis. Yksi maailman kauneimmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on Harrya kolme vuotta vanhempi.
On alusta asti määrännyt kaiken tuossa suhteessa. Ja on monta kertaa kokeneempi useissa asioissa, kuin Harry.
Harry on viettänyt tietynlaista suojattua elämää kuninkaalisena, hän kenties ihastui Meghanin rohkeasn ja räväkämpään tyyliin ja elämäntapaan.
Juuri Harrylle olisi suonut onnellisen avioliiton
Ei noilla pojilla mikään helppo lapsuus ollut. Vaikka taloudellisesti kaikki oli hyvin, heiltä puuttui äiti ja kun isä on kylmäkiskoinen ja viileä, ei siinä lapsuudessa liiemmälti välittämistä ja rakkautta saanut kokea.
Ikää ei tiedetä, voi olla että on 45.
No jos sitä vaan jännitti? Mä olen ihan samanlainen hapannaama sillon kun hermostuttaa.