Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin 15v lapsi ei ole ikinä maistanut kaalilaatikkoa eikä verilettuja. ihan uskomatonta.

Vierailija
12.03.2025 |

Myöskään riisipiirakoita ei ole maistanut. Eikä tienyt ollenkaa mikä on kalakukko. Mihin tämä maailma on menossa? Nykyään vanhemmat tuputtaa tremdiruokia jo pienestä pitäen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kieltäynyt maistamasta kun niitä on tarjottu?

Vierailija
2/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ei sianlihaakaan.joissalin kulttuureissa ei syödä kaikkea.et kertonut mistä kulttuurista lapsi on kotoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, milloin olen maistanut ekan kerran kaalilaatikkoa. Aikuisena varmasti. Ei meillä ollut kaaliruokia, kun olin lapsi, eikä niitä koulussakaan ollut, paitsi kaaliraastetta. (Olen syntynyt v. 1980.) Minä kyllä teen kaaliruokia kotona ja lapset niitä syövät. Kaalilaatikkoa en ole vielä tehnyt, mutta tarkoitus olisi.

Vierailija
4/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tommosta juntti skeidaa nykyään syö? 😎

Vierailija
5/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että ei sianlihaakaan.joissalin kulttuureissa ei syödä kaikkea.et kertonut mistä kulttuurista lapsi on kotoisin?

Suomesta.

Ap

Vierailija
6/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen päättää mitä syö.

Vierailija
7/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias ja olen varmaan kerran koulussa painostettuna maistanut kaalilaatikkoa. 

Vierailija
8/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17v ei ole maistanut verilettuja mutta veripalttua on syönyt. Ja kaalilaatikko menee puolukan kanssa. 

Vierailija
9/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilettuja?

Ei kai niitä kukaan alle 65vee syö.

Vierailija
10/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi lapsia, kotona ainakaan eivät olisi verilettuja maistaneet, koska voin pahoin pelkästä hajusta. Muutoin teen kyllä perinneruokia, karjalanpiirakat, kaalilaatikko ja hernekeitto tulee tehtyä itse. Kalakukko taas on niin itäsuomalainen asia, että ei sitä välttämättä kaikki aikuisetkaan tiedä. Herkkua mielestäni kyllä sekin.

Vierailija
11/11 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt tollasista perinteisistä vaikka aina niitä oli koulussa ja armeijassa ja kaikissa laitoksissa. Kyllähän niistä nälkä lähtee mutta jää sellainen huijattu olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi