Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, suuttuisitko jos saisit syntymäpäivälahjaksi 100€ lahjakortin kampaamoon? Oma kumppani suuttui "ai pitäiskö mun susta muuttua"

Vierailija
22.07.2022 |

Hän on vuoden suhteen aikana käynyt kaksi kertaa värjäyttämässä tyvet ja tasaamassa latvat. Ajattelin, että tuollainen lahja olisi kiva, koska muuten hänellä on jo "kaikkea" ja mitään meikkejä en oikein osaa ostaa, kun on tarkka merkeistä ja värisävyistä. Sanoin ettei siitä ole missään tapauksessa kyse. Ja voihan sillä ostaa vaikka jotain hoitotuotteita hiuksille. Häipyi naama nurinpäin siskonsa luo, eikä vastaa viesteihin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mies olisi kuunnellut minua (haluaisin ottaa värin, mutta en raaski).

Vierailija
62/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin kyllä kovasti, vaikka en suoranaisesti suuttuisikaan. Puolisoni tietää hyvin, että kampaamo on minulle vähän kuin hammaslääkärI; jotain, missä on pakko käydä mutta mikä ei ole millään tavalla miellyttävää.

Minusta taas olisi kiva, jos joku toinen maksaisi pakollisen ja tylsän asian. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en suuttuisi! Olisin tosi iloinen. Onkohan vaihdevuodet jo hälle tulossa...

Mitä ihmettä?

Minulla on vaihdevuodet ja ilahtuisin suuresti kampaamolahjakortista.

Ei tarvitse joka asiaa ottaa henkilökohtaisesti, etenkään kun et taida olla ap:n tarkoittama nainen. Eiköhän edellinen kommentoija vain tarkoittanut sitä faktaa, että joillekin naisille vaihdevuodet aiheuttavat mielialan vaihteluja ja kivakin asia voi jollain hetkellä tuntua ikävältä. 

Vierailija
64/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Kummallisia pakkoja teillä!

Itse en ole 15 vuoteen käynyt kampaajalla juuri siitä syystä, että se ei ole pakollista.

Joissain ammateissa voi olla pakko näyttää huolitellulta ja jos on esim. hyvin ohuet hiukset, niitä on vaikea pitää itse nättinä. Ammattilainen osaa leikata hiukset paremman näköisiksi.

Menee nyt vähän sivuraiteille, mutta minulla on todella ohuet hiukset ja kukaan "ammattilainen" ei koskaan ole osannut niitä laittaa nätiksi. Lähinnä haluaisivat klania hiukset mahdollisimman lyhyeksi. Näyttäisi kuulemma hiukan paksummalta, jos olisi aivan ns. miesten pituus. Minulle ei sovi lyhyet hiukset ollenkaan. Kerran annoin leikata kampaajan niin kuin hän halusi. Olin sen jälkeen 20 vuotta vanhemman näköinen. Itse osaan laittaa ja leikata hiukseni siten, että näyttävät tuuheilta ja nätiltä.

65/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ne naiset ovat, eivät mihinkään tyytyväisiä, aina teet kaiken väärin.

66/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsin eräs ystävätär harmitteli sitä, kun miesystävä oli tuonut Tallinnan risteilyltä hänelle tuliaiseksi ainoastaan suklaata, ei esim. konjakkia tai parfyymia.

Vierailija
67/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietäytyisin kohtelijaasti ottamasta lahjakorttia vastaan.Koska olen lähes kalju nainen.Siksi minulla on 3kpl peruukkia ,hiusten pituus jokaisessa eri.

Sattuipas. Minä sairastan alopeciaa ja olisin ikionnellinen tuollaisesta lahjasta mieheltäni. Peruukit, lisäkkeet ja niiden hoitoaineet ovat kalliita.

Vierailija
68/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Kummallisia pakkoja teillä!

Itse en ole 15 vuoteen käynyt kampaajalla juuri siitä syystä, että se ei ole pakollista.

Joissain ammateissa voi olla pakko näyttää huolitellulta ja jos on esim. hyvin ohuet hiukset, niitä on vaikea pitää itse nättinä. Ammattilainen osaa leikata hiukset paremman näköisiksi.

Menee nyt vähän sivuraiteille, mutta minulla on todella ohuet hiukset ja kukaan "ammattilainen" ei koskaan ole osannut niitä laittaa nätiksi. Lähinnä haluaisivat klania hiukset mahdollisimman lyhyeksi. Näyttäisi kuulemma hiukan paksummalta, jos olisi aivan ns. miesten pituus. Minulle ei sovi lyhyet hiukset ollenkaan. Kerran annoin leikata kampaajan niin kuin hän halusi. Olin sen jälkeen 20 vuotta vanhemman näköinen. Itse osaan laittaa ja leikata hiukseni siten, että näyttävät tuuheilta ja nätiltä.

Eli olet kerran kaksi käynyt kampaajalla ja haukut heidät kaikki sen takia?

Jos olet käynyt useammin, vaikka itse osaat leikata hiuksesi, niin sitten on kyseessä oma tyhmyytesi. Kukaan ei ole sinua kampaajalle pakottanut. 

Vierailija
69/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Uli, uli, uli

Vierailija
70/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin niin kauan kun tehdään miten nainen haluaa😉

Vierailija
71/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ketkä naiset????