Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, suuttuisitko jos saisit syntymäpäivälahjaksi 100€ lahjakortin kampaamoon? Oma kumppani suuttui "ai pitäiskö mun susta muuttua"

Vierailija
22.07.2022 |

Hän on vuoden suhteen aikana käynyt kaksi kertaa värjäyttämässä tyvet ja tasaamassa latvat. Ajattelin, että tuollainen lahja olisi kiva, koska muuten hänellä on jo "kaikkea" ja mitään meikkejä en oikein osaa ostaa, kun on tarkka merkeistä ja värisävyistä. Sanoin ettei siitä ole missään tapauksessa kyse. Ja voihan sillä ostaa vaikka jotain hoitotuotteita hiuksille. Häipyi naama nurinpäin siskonsa luo, eikä vastaa viesteihin.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en suuttuisi! Olisin tosi iloinen. Onkohan vaihdevuodet jo hälle tulossa...

Mitä ihmettä?

Minulla on vaihdevuodet ja ilahtuisin suuresti kampaamolahjakortista.

Vierailija
22/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin tuosta lahjasta, kampaajalla käyminen on kallista joten olisin vain iloinen, että seuraava käynti ei omassa kukkarossa juuri tuntuisi.

Lähinnä tulee nyt mieleen, että jos nainen on kovin herkkä, niin hän on saattanut lähiviikkoina huomata jotakin merkkejä, että hän ei kelpaa sinulle? Oletko ihastellut ääneen ihan muun näköisiä naisia kuin hän? Oletko jättänyt vähemmälle huomiolle? Tässä tapauksessa lahjakortti oli vain korsi, joka katkaisi kamelin selän.

Tilanne varmasti korjaantuu sillä, että puhutte asiasta keskenänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa, oliko tää päivän provoyritelmä?

Vierailija
24/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en suuttuisi! Olisin tosi iloinen. Onkohan vaihdevuodet jo hälle tulossa...

Mitä ihmettä?

Minulla on vaihdevuodet ja ilahtuisin suuresti kampaamolahjakortista.

Niin lähinnä tarkoitin sitä, että mielialat vaihtelee niissäkin joillakin rajustikin... Tarviiko edes kummempaa syytäkään, itsekään ymmärrä.

Vierailija
25/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Minäkään en viihdy kampaajalla, mutta iso osa naisista nimenomaan tykkää, ja kokee hemmotteluna. Lahjan vastaanottajan reaktio kertoo lähinnä siitä, miten hän itse itsensä näkee; kelpaamattomana, rumana, ja siksi kokee sen arvosteluna. Pitkä tie on aloittajalla edessä jos tuohon suhteeseen jää, mutta lopputulos voi olla hyvä. Jos ei ole valmis oikeasti auttamaan toista parantamaan itsetuntoaan, kannattaa häipyä, koska vastaavia riitoja tulee varmasti enemmänkin.

Vierailija
26/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihana lahja! Hän ei ole ansainnut sinua. Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa?

Vierailija
27/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Minä taas käyn jopa hammaslääkärissä mieluummin. Kampaajalla kestää loputtoman kauan ja lähes kaikki kampaajat ovat sekä hitaita että ammattitaidottomia. Lopputulos on pettymys melkein aina. En ymmärrä kuka pitää sitä hemmotteluna.

Vierailija
28/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.

Tämä on melko riskialtista hommaa jos ei tiedä tarkalleen toisen makua.

Jospa sitä vuoden yhdessäolon jälkeen toivoisi että kumppani tuntee sen verran että jotain henkilökohtaistakin osaa ostaa? Vaikka mieluinen kuohuviini ja lempisuklaata

Vierailija
29/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli kivasti tehty. Olet huomannut ja seurannut kumppanisi toimia ja päätit olla avuksi.

Kaverihan jätti aikoinaan miehen, joka osti 12 kerran lahjakortin kosmetologille. Ei kuulemma kelvannut miehelle sellaisenaan... Mies taas ajatteli, että nainen käy siellä muutenkin joka kuukausi, niin säästyy nyt naisen rahat johonkin muuhun - mieleenseensä asiaan.

Mun mielestä ajattelevasti tehty mieheltä, mutta kaveri tosiaan flippas ja sanoi, ettei tarvii tämmöistä rumilusta katsella enempää ja keräs kamansa ja lähti.

Ehkä oli sen miehen onnikin, että pääsi tuommoisen hirmun kourista vapaille apajille.

Vierailija
30/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta olisin kyllä ihmeissäni. Olettaisin, että puolisoni tietää, etten käy kampaajalla. Itselläni on kiharat hiukset, joita tähän mennessä yksikään kampaaja ei ole osannut leikata.

Tuo kertomasi kuulostaa siltä, että ongelma on jossakin muualla kuin lahjakortissa. Onko naisella huono itsetunto? Pitääkö hän itseään rumana ja ajattelee sinunkin pitävän häntä rumana? Miten puhut hänen ulkonäöstään? Kehutko, oletko "kiusoitellut"? Onko häntä esim. koulussa kiusattu?

Kannattaa yrittää jutella tästä. Jos ei mitenkään selviä, kannattaa harkita haluatko jatkaa. Mutta ero keskustelukin kannattaa käydä sillee hienovaraisesti.

Vierailija
31/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.

Jospa sitä vuoden yhdessäolon jälkeen toivoisi että kumppani tuntee sen verran että jotain henkilökohtaistakin osaa ostaa? Vaikka mieluinen kuohuviini ja lempisuklaata

Tuo olisi ihan törkeän surkea lahja verrattuna kampaajalahjakorttiin! Suorastaan loukkaantuisin tuollaisesta.

Vierailija
32/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se lahjakortti nimenomaan siihen kampaamoon jossa hän muutenkin käy, vai ihan johonkin toiseen (esim. johonkin hyvin trendikkääseen paikkaan?). Tietenkään hänellä ei välttämättä ole luottokampaajaa, mutta monella naisella on. Itse olen käynyt saman kampaajan luona kuuden viikon välein viimeiset 25 vuotta. En todellakaan ilahtuisi jos saisin lahjakortin johonkin ihan toiseen kampaamoon. Tulisi tunne että mies ei pidä hiuksistani ja yrittää saada aikaan muutosta. 

Vierailija
33/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kokee, että hänellä on ongelmahiukset, niin saattoi pitää lahjakorttia vinoiluna.

Oli miten hyvänsä, niin teillä on ehkä jonkin tason luottamuspula tai väärinkäsitys.

Vierailija
34/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti romanttista lahjaa siksi kiukuttelee. lahjana oikein hyvä, itse tykkäisin mutta alkuhuuman aikaan verrattavissa paistinpannuun.... 

Vierailija
35/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin, koska en ole käynyt kampaajalla vuosiin enkä tule käymäänkään.

Vierailija
36/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietäytyisin kohtelijaasti ottamasta lahjakorttia vastaan.Koska olen lähes kalju nainen.Siksi minulla on 3kpl peruukkia ,hiusten pituus jokaisessa eri.

Tuskinpa kukaan mies ostaa lahjakorttia kampaamoom kaljulle vaimolleen / naisystävälleen.

Jotain järkeä ja suhteellisuuden tajua sentäs kommentissakin pitäis olla.

Vierailija
37/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi ihan törkeän surkea lahja verrattuna kampaajalahjakorttiin! Suorastaan loukkaantuisin tuollaisesta.

Joku toinen taas toivoo mieluummin juuri sellaista. Pitäisi tuntea se oma kumppani.

Vierailija
38/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan samanlainen sekopää  narisija kuin omakin emäntä. Mikään ei koskaan ole oikeinpäin tekipä tai jätti tekemättä.

Vuosikaupalla kannoin koruja, suklaata ja vaikka mitä lahjoja. Muistin joka ikisen merkkipäivän jollain tavalla; hommasin lahjaa, laitoin paremman illallisen tai vein syömään ulos. Korut ja muut tavarat lensi seuraavana päivänä jonnekkin laatikon perille unohduksiin (josta ne olis kyllä voinut seuraavana vuonna antaa uudelleen lahjaksi) suklaat se kyllä tunki naamaansa. 

Kerran jätin (ihan tarkoituksella) syntymäpäivälahjan antamatta. Voi juma mikä elämä siitä tuli! Sinä et koskaan huomioi minua mitenkään!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
39/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minä ilahtuisin ihan yhtä lailla lahjakortista kuin skumpasta ja suklaastakin. Mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija
40/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia pakkoja teillä!

Itse en ole 15 vuoteen käynyt kampaajalla juuri siitä syystä, että se ei ole pakollista.