Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, suuttuisitko jos saisit syntymäpäivälahjaksi 100€ lahjakortin kampaamoon? Oma kumppani suuttui "ai pitäiskö mun susta muuttua"

Vierailija
22.07.2022 |

Hän on vuoden suhteen aikana käynyt kaksi kertaa värjäyttämässä tyvet ja tasaamassa latvat. Ajattelin, että tuollainen lahja olisi kiva, koska muuten hänellä on jo "kaikkea" ja mitään meikkejä en oikein osaa ostaa, kun on tarkka merkeistä ja värisävyistä. Sanoin ettei siitä ole missään tapauksessa kyse. Ja voihan sillä ostaa vaikka jotain hoitotuotteita hiuksille. Häipyi naama nurinpäin siskonsa luo, eikä vastaa viesteihin.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suuttuisi. Kumma tapaus sulla.

Vierailija
2/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit mukavasti. Naisellasi taitaa olla itsetunto-ongelmia. Et olisi voinut ostaa mitään oikeaa tuollaisessa tapauksessa. Onko hankala persoona muuten? Mieti vielä.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.

Vierailija
4/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen! En ole käynyt kampaajalla vuosiin.

Vierailija
5/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä lahjakortista vaan jostain muusta.

Vierailija
6/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ihana lahja.

Vierailija
7/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja! En suuttuisi

Vierailija
8/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
9/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.

Vierailija
10/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kyllä kovasti, vaikka en suoranaisesti suuttuisikaan. Puolisoni tietää hyvin, että kampaamo on minulle vähän kuin hammaslääkärI; jotain, missä on pakko käydä mutta mikä ei ole millään tavalla miellyttävää.

Vierailija
11/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Mä en hiuksia värjää joten siihen en sitä tarvitsisi, mutta kyllä sillä saisi leikkauksen, kulmien ja ripsien värjäyksen sekä shampoota yms. 

Vierailija
12/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suuttuisi! Olisin tosi iloinen. Onkohan vaihdevuodet jo hälle tulossa...

Vierailija
13/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä niin kampaamoihminen ole, jos saisin valita niin mieluummin hierojalle tms mutta en kyllä valittaisi. Olishan se kiva käydä kampaajalla kun en muuten raaskisi itse mennä.

Vierailija
14/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijas vaan etsimällä etsi syytä suuttua, tieteellinen termi tälle on kiittämätön paska.

Vierailija
15/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietäytyisin kohtelijaasti ottamasta lahjakorttia vastaan.Koska olen lähes kalju nainen.Siksi minulla on 3kpl peruukkia ,hiusten pituus jokaisessa eri.

Vierailija
16/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Vierailija
17/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.

Tämä on melko riskialtista hommaa jos ei tiedä tarkalleen toisen makua.

Vierailija
18/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormus olsi vähintään pitänyt olla?

Vierailija
19/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Käyn yleensä parin vuoden välein halvalla kampaajalla kun haluan hetkeksi jotain uutta mallia tukkaan. 100e olisi jo tosi iso raha!

Vierailija
20/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt kyllä usko juttuasi ollenkaan.