Nainen, suuttuisitko jos saisit syntymäpäivälahjaksi 100€ lahjakortin kampaamoon? Oma kumppani suuttui "ai pitäiskö mun susta muuttua"
Hän on vuoden suhteen aikana käynyt kaksi kertaa värjäyttämässä tyvet ja tasaamassa latvat. Ajattelin, että tuollainen lahja olisi kiva, koska muuten hänellä on jo "kaikkea" ja mitään meikkejä en oikein osaa ostaa, kun on tarkka merkeistä ja värisävyistä. Sanoin ettei siitä ole missään tapauksessa kyse. Ja voihan sillä ostaa vaikka jotain hoitotuotteita hiuksille. Häipyi naama nurinpäin siskonsa luo, eikä vastaa viesteihin.
Kommentit (71)
Teit mukavasti. Naisellasi taitaa olla itsetunto-ongelmia. Et olisi voinut ostaa mitään oikeaa tuollaisessa tapauksessa. Onko hankala persoona muuten? Mieti vielä.
N41
Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.
Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.
Olisin iloinen! En ole käynyt kampaajalla vuosiin.
Kyse ei ole siitä lahjakortista vaan jostain muusta.
En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.
Ihmettelisin kyllä kovasti, vaikka en suoranaisesti suuttuisikaan. Puolisoni tietää hyvin, että kampaamo on minulle vähän kuin hammaslääkärI; jotain, missä on pakko käydä mutta mikä ei ole millään tavalla miellyttävää.
En suuttuisi. Mä en hiuksia värjää joten siihen en sitä tarvitsisi, mutta kyllä sillä saisi leikkauksen, kulmien ja ripsien värjäyksen sekä shampoota yms.
No en suuttuisi! Olisin tosi iloinen. Onkohan vaihdevuodet jo hälle tulossa...
En ehkä niin kampaamoihminen ole, jos saisin valita niin mieluummin hierojalle tms mutta en kyllä valittaisi. Olishan se kiva käydä kampaajalla kun en muuten raaskisi itse mennä.
Muijas vaan etsimällä etsi syytä suuttua, tieteellinen termi tälle on kiittämätön paska.
Kietäytyisin kohtelijaasti ottamasta lahjakorttia vastaan.Koska olen lähes kalju nainen.Siksi minulla on 3kpl peruukkia ,hiusten pituus jokaisessa eri.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.
Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.
Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.
Vierailija kirjoitti:
En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.
Tämä on melko riskialtista hommaa jos ei tiedä tarkalleen toisen makua.
Timanttisormus olsi vähintään pitänyt olla?
En suuttuisi. Käyn yleensä parin vuoden välein halvalla kampaajalla kun haluan hetkeksi jotain uutta mallia tukkaan. 100e olisi jo tosi iso raha!
Enpä nyt kyllä usko juttuasi ollenkaan.
No en suuttuisi. Kumma tapaus sulla.