Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, suuttuisitko jos saisit syntymäpäivälahjaksi 100€ lahjakortin kampaamoon? Oma kumppani suuttui "ai pitäiskö mun susta muuttua"

Vierailija
22.07.2022 |

Hän on vuoden suhteen aikana käynyt kaksi kertaa värjäyttämässä tyvet ja tasaamassa latvat. Ajattelin, että tuollainen lahja olisi kiva, koska muuten hänellä on jo "kaikkea" ja mitään meikkejä en oikein osaa ostaa, kun on tarkka merkeistä ja värisävyistä. Sanoin ettei siitä ole missään tapauksessa kyse. Ja voihan sillä ostaa vaikka jotain hoitotuotteita hiuksille. Häipyi naama nurinpäin siskonsa luo, eikä vastaa viesteihin.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan samanlainen sekopää  narisija kuin omakin emäntä. Mikään ei koskaan ole oikeinpäin tekipä tai jätti tekemättä.

Vuosikaupalla kannoin koruja, suklaata ja vaikka mitä lahjoja. Muistin joka ikisen merkkipäivän jollain tavalla; hommasin lahjaa, laitoin paremman illallisen tai vein syömään ulos. Korut ja muut tavarat lensi seuraavana päivänä jonnekkin laatikon perille unohduksiin (josta ne olis kyllä voinut seuraavana vuonna antaa uudelleen lahjaksi) suklaat se kyllä tunki naamaansa. 

Kerran jätin (ihan tarkoituksella) syntymäpäivälahjan antamatta. Voi juma mikä elämä siitä tuli! Sinä et koskaan huomioi minua mitenkään!!!!!!!!!!!!!!

Täytyy naisena sanoa että onpa karsea tyyppi!!

Vierailija
42/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Jos tää ei ole trolli niin puolisollasi on kyllä huono itsetunto.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Minä taas käyn jopa hammaslääkärissä mieluummin. Kampaajalla kestää loputtoman kauan ja lähes kaikki kampaajat ovat sekä hitaita että ammattitaidottomia. Lopputulos on pettymys melkein aina. En ymmärrä kuka pitää sitä hemmotteluna.

Lahjakortti hammaslääkäriin olisi kyllä varsin mieluinen, koska nuo käynnit ovat usein aika hintavia, vaikka mitään erityistä ei edes tehtäisi. Olisi kiva useammin käydä ihan perushammastarkastuksessa ja suuhygienistillä, mutta tuntuu, että siihen menisi hirveästi rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli kivasti tehty. Olet huomannut ja seurannut kumppanisi toimia ja päätit olla avuksi.

Kaverihan jätti aikoinaan miehen, joka osti 12 kerran lahjakortin kosmetologille. Ei kuulemma kelvannut miehelle sellaisenaan... Mies taas ajatteli, että nainen käy siellä muutenkin joka kuukausi, niin säästyy nyt naisen rahat johonkin muuhun - mieleenseensä asiaan.

Mun mielestä ajattelevasti tehty mieheltä, mutta kaveri tosiaan flippas ja sanoi, ettei tarvii tämmöistä rumilusta katsella enempää ja keräs kamansa ja lähti.

Ehkä oli sen miehen onnikin, että pääsi tuommoisen hirmun kourista vapaille apajille.

No on syytäkin jättää kumppani joka antaa 12 vuotta epämieluisen lahjan. Ei takuulla ole ainut asia minkä suhteen mies oli viitannut kintaalla naisen toiveille.

Vierailija
44/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut lahjaksi lahjakortteja kosmetologille jne ja arvostan kyllä. Eivät ne käynnit ilmaisia ole joten musta on ihan kiva että kumppani huomioi tuolla tavalla. Kampaajalla käyminen on hemmottelua.

Ei se kaikille hemmottelua ole. Hieman mukavampaa kuin hammaskiven poisto, mutta ei todellakaan jotain, mihin haluaisin käyttää aikaani. Käyn kampaajalla, koska on pakko.

Kummallisia pakkoja teillä!

Itse en ole 15 vuoteen käynyt kampaajalla juuri siitä syystä, että se ei ole pakollista.

No minä en kulkisi itseleikatuissa hiuksissa.

Vierailija
45/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia pakkoja teillä!

Itse en ole 15 vuoteen käynyt kampaajalla juuri siitä syystä, että se ei ole pakollista.

Joissain ammateissa voi olla pakko näyttää huolitellulta ja jos on esim. hyvin ohuet hiukset, niitä on vaikea pitää itse nättinä. Ammattilainen osaa leikata hiukset paremman näköisiksi.

Vierailija
46/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli kivasti tehty. Olet huomannut ja seurannut kumppanisi toimia ja päätit olla avuksi.

Kaverihan jätti aikoinaan miehen, joka osti 12 kerran lahjakortin kosmetologille. Ei kuulemma kelvannut miehelle sellaisenaan... Mies taas ajatteli, että nainen käy siellä muutenkin joka kuukausi, niin säästyy nyt naisen rahat johonkin muuhun - mieleenseensä asiaan.

Mun mielestä ajattelevasti tehty mieheltä, mutta kaveri tosiaan flippas ja sanoi, ettei tarvii tämmöistä rumilusta katsella enempää ja keräs kamansa ja lähti.

Ehkä oli sen miehen onnikin, että pääsi tuommoisen hirmun kourista vapaille apajille.

No on syytäkin jättää kumppani joka antaa 12 vuotta epämieluisen lahjan. Ei takuulla ole ainut asia minkä suhteen mies oli viitannut kintaalla naisen toiveille.

Ihme sekopäitä taas palstalla. 12 vuotta?

Vierailija
47/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan samanlainen sekopää  narisija kuin omakin emäntä. Mikään ei koskaan ole oikeinpäin tekipä tai jätti tekemättä.

Vuosikaupalla kannoin koruja, suklaata ja vaikka mitä lahjoja. Muistin joka ikisen merkkipäivän jollain tavalla; hommasin lahjaa, laitoin paremman illallisen tai vein syömään ulos. Korut ja muut tavarat lensi seuraavana päivänä jonnekkin laatikon perille unohduksiin (josta ne olis kyllä voinut seuraavana vuonna antaa uudelleen lahjaksi) suklaat se kyllä tunki naamaansa. 

Kerran jätin (ihan tarkoituksella) syntymäpäivälahjan antamatta. Voi juma mikä elämä siitä tuli! Sinä et koskaan huomioi minua mitenkään!!!!!!!!!!!!!!

Täytyy naisena sanoa että onpa karsea tyyppi!!

ja silti suurinosa naisista on just tuommoisia.

Vierailija
48/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea miten täysin vieraat naiset täälläkin taas lynkkaamassa ap:n naista ja kehottaa tollaisen takia miettimään eroa. Mehän emme tiedä mitä nainen käy läpi emmekä mitään muutakaan ap:n kirjoitusta lukuun ottamatta. Ei nyt herranen aika tollasen takia toista jätetä eikä huono itsetuntokaan ole mikään automaattinen syy harkita eroa saati erota. Jos olisi, eroja olisi vielä hel..tin paljon nykyistä enemmän.

Kiva lahja, mutta tosiaan muuta alla. Siihen auttaa rauhallinen, rakentava ja ymmärrykseen pyrkivä keskustelu. Kumpikin puhuu OMISTA tunteista ja kokemuksistaan. Tsemppiä ap!

Vierailija
49/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lahjakortin kampaajalle x 2

lahjakortin kosmetologille x 1

jakahoitajalle x 3

hierojalle x 2

Joka ikinen kerta olen iloinnut lahjasta/lahjoista. 💕

Vierailija
50/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja oli. Hieronta tai kampaaja lahjakortti luulisi kelpaavan aina kenelle vain 😍 Mun mies osti mulle lahjaksi lipun hänen lempibändinsä keikalle. Mielummin menisin kampaajalle.

Vierailija
51/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 12 vuotta, vaan vuoden jokaiselle kuukaudelle, kun kumppani kävi muutoinkin joka kuukausi kosmetologilla.

Vierailija
52/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suuttuis, tykkäisin. Mutta ehkä hän lähinnä pettyi jos odotti jotain vähän henkilökohtaisempaa kuin lahjakortti.

Tämä on melko riskialtista hommaa jos ei tiedä tarkalleen toisen makua.

No eihän se lahjakortti määrittele, mitä kampaamopalveluja ostaa, eli voi leikata, värjätä, ostaa tuotteita jne.

Eukko vaan pahalla tuulella tai hyvin nuori tai menkat tai kaikki nämä.

Vierailija
53/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Minua sanotaan tosi rauhalliseksi ja empaattiseksi. En ole koskaan saanut miehiltä koruja enkä illallisia. Harvemmin edes pienempiä lahjoja. Yleensä synttärini unohdetaan. Naapurin mies siivoaa kun tietää että vaimo tulee kotiin, vaikka vaimo huutaa joka päivä miehelleen niin että naapurusto raikuu. Minä taas tulen kotiin 12 tunnin työpäivän jälkeen ja astun eteisessä koiranpaskaan.

Olisinpa kiukkuinen luonne. Elämäni olisi paljon mukavampaa.

Vierailija
54/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus edelliselle...

Eli jos muija suhtautuu noin, niin vaihda muijaa johonkin sellaiseen joka tykkää huomionosoituksista, olivatpa ne pieniä tai suuria!

No tosin. nää ihmissuhteet on sellaista  arpapeliä, koskaan ei tiedä mitä hetken hurman jälkitilassa saa. Voi saada Jackpotin tai vain varanumeron?

Toinen vaihtoehto on ostaa yleismallin , vaikkapa S-ryhmän lahjakortin, jonka muija voi käyttää ihan miten itte tahtoo

Vierailija
55/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, olisin tyytyväinen. Sun muijas reagoi kummallisesti.

Vierailija
56/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmia? Näkynee muutenkin suhteessa?

Vierailija
57/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekopäitä taas palstalla. 12 vuotta?

Annatpa helposti tuomion sekopäisyydestä. Luin väärin että antoi 12 kertaa saman lahjakortin. Kirjoittaja korjasi että kyseessä oli yksi kortti joka oikeutti 12 käyntiin. Yritä nyt vähän rauhoittua, muita tarvitse haukkua sekopääksi tuollaisen takia.

Vierailija
58/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin tosi paljon, olen värjännyt tukan kampaajalla viimeksi vuonna 2009.

Vierailija
59/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä suuttuisi, mutta ihmettelisin ja laittaisin lahjakortin kiertoon.

Puolisoni tietää, että en ole koskaan käynyt kampaajalla, sillä en halua vieraiden koskavan hiuksiini.

Vierailija
60/71 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä naiset ottavat näitä käytösmalleja.

Mun mutsi oli just tuollainen. Kävi sääliksi isää joka ei koskaan osannut ostaa mieleistä lahjaa. Ei sillä, että me lapsetkaan oltaisiin osattu. Aina jonkun äidin merkkipäivän koittaessa kierrettiin kauhusta kankeina kauppoja etsimässä jotain, millä voisi välttää raivarit ja osoittaa olevansa huomioonottavainen.

Oli ihan v itun hirveää viettää synttärit ja äitienpäivät kuunnellen aikuislapsen itkua siitä, kuinka hän on niin surkea, ettei kukaan viitsi hänen tunteitaan ajatella. Itkettiin niin kosmetologit, kampaajat kuin kodinkoneet. Hajuvesiä ei suostunut käyttämään, vaikka itki aiemmin, miksi hänelle ei niitä koskaan osteta. No, näin aikuisena en olekaan äitiä pahemmin lahjoilla muistanut.

Ap, joidenkin perusluonne on tyytymättömyys. Sillä asettaudutaan muisen yläpuolelle: minä osaisin mutta nuo muut eivät.