Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimo yrittää takaisin

Vierailija
22.07.2022 |

Minulla on uusi miesystävä ja kaikki olisi ihanaa, mutta kun mies kertoi eksälleen minusta, sain kuulla että tämä eksä haluaisikin nyt palata yhteen miehen kanssa! Ovat eronneet kolme vuotta sitten. Ero oli tapahtunut tuon eksän aloitteesta ja oli ollut miehelle vaikea paikka. Mies sanoo, että ei ole palaamassa eksän kanssa yhteen, mutta miten voin luottaa siihen..... meidän suhde on vielä niin uusi ja heillä on lapsiakin

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut kolme vuotta selibaatissa ja sä nyt sen ensimmäinen suhde eron jälkeen, vai onko se kuksinut exäänsä koko ajan?

Vierailija
2/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ainakaan vakavampaa suhdetta ole ollut....en tiedä muusta..voi vddu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti EI todellakaan palaa yhteen, ettei tule uudelleen jätetyksi. Jos palaisi jostain kumman syystä, varmaan toipuisit joku päivä. Mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Voit tietenkin arvioida minkätyyppisen miehen kanssa olet yhdessä (tunnetko miehen), pelimiesten kanssa tai tiettyjä arvoja omaavien, saisi pelätä aika usein - mutta silloin suhteessa ei olisikaan järkeä lopulta. Erossa voisi voittaa sitten sen että löytää muualta parempaa, jos toinen lähtee exän perään.

Vierailija
4/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ainakaan vakavampaa suhdetta ole ollut....en tiedä muusta..voi vddu

Ehkä sun kannattaisi kysyä?

Vierailija
5/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ollut kolme vuotta selibaatissa ja sä nyt sen ensimmäinen suhde eron jälkeen, vai onko se kuksinut exäänsä koko ajan?

Hyvä kysymys. Mulle nimittäin kävi näin. Mies oli eronnut, mutta seksisuhde exän kanssa oli jatkunut siihen saakka, kun tapasi minut. Kun exä kuuli uudesta suhteesta, niin sitten alettiin soutaa j huopaa, josko pitäisi jatkaa yhdessä. Oli todella ikävä ja kivulias alku meidän suhteelle, mutta edelleen ollaan yhdessä.

Toivottavasti mistään tällaisesta ei ole ap:n kohdalla kyse.

Vierailija
6/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä tarkottaa sitä mitä ne sanookin, ei olla niinku naiset joiden mieli muuttuu jatkuvasti ja pitäs samalla osaa lukea kaikki kryptiset jutut rivien välistä.

Eli turhaan huolehdit, ainahan voit sanoa että pistää koko exän blokkiin koska se on turha väliintunkija millä ei ole sijaa teidän suhteessa millään muotoa, varsinkaan nyt kun se yrittää vokotella varattua miestä.

m36

Vierailija
7/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä edes kysyä, eihän hänen tekemiset ennen minua periaatteessa minulle edes kuulu. Enkä saisi olla mustasukkainen asioista jotka on tapahtuneet ennen minua

Vierailija
8/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies itse sanonut, että ex haluaa takaisin? Toivottavasti mies tajuaa nyt katkaista exään välit täysin. Se, että on yhteisiä lapsia niin ei tarkoita sitä, että pitää olla tekemisissä. Erosta jo vuosia niin lasten vaihdot ym pitäisi jo sujua rutiinilla ilman yhteydenpitoa.

Vierailija
9/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä tarkottaa sitä mitä ne sanookin, ei olla niinku naiset joiden mieli muuttuu jatkuvasti ja pitäs samalla osaa lukea kaikki kryptiset jutut rivien välistä.

Eli turhaan huolehdit, ainahan voit sanoa että pistää koko exän blokkiin koska se on turha väliintunkija millä ei ole sijaa teidän suhteessa millään muotoa, varsinkaan nyt kun se yrittää vokotella varattua miestä.

m36

Exää ei voi blokata kun on yhteiset lapset. Sen kanssa on "naimisissa" ainakin siihen asti, että nuorin täyttää 18v.

Vierailija
10/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kävi kyllä aika selkeästi siten, että eron jälkeen mies tahtoi epätoivoisesti minut takaisin, mutta en ihan heti halunnut. Koko ajan oltiin tekemisissä kuitenkin ja teimme joinain päivinä lastenkin kanssa juttuja perheenä kuten käytiin Korkeasaaressa jne. Siinä vaiheessa ajattelin, että ero on joka tapauksessa helpompi kuin yhteen palaaminen ja kannustin miestä katselemaan muitakin naisia. Kävi muutamilla treffeillä, naiset löytyivät deittisivustoilta ja yksi heistä heittäytyi sitten täysin riippuvaiseksi ja suoraan yksipuoliseen alkuhuumaan. Mua alkoi se sillä tavalla ahdistaa kun kyseessä oli kuitenkin kolmekymppinen lapseton nainen, joka tahtoi edetä todella nopeasti tietäen miehen tilanteen, että nappasin miehen takaisin. Ei se ehtinyt sille mitään varoitella kyllä, pyysin vain käymään illalla ja jäi yöksi, palattiin yhteen ja seuraavana päivänä ilmoitti tälle naiselle, että heidän välillään ei ole enää mitään. Rehellisesti mietin siinä kyllä pari kuukautta, että mitä ihmettä teen tämän miehen kanssa, mutta asumuseron aikana se oli skarpannut monta asiaa paremmalle mallille, joten yhteisen elämän eläminen alkoi sujua paljon paremmin ja sitten niitä yhteisiä unelmiakin alettiin taas maalailla. Olen varmaan ihan narsisti "ex" ja kamala nainen, mutta kuitenkin tosi tyytyväinen liikkeisiini sillä parisuhteemme voi taas hyvin ja lapsilla on hyvä lapsuus, eivät asu vuoroviikoin jonkun hupakon ja sen kinuaman lapsosen tai iloisen "vahingon" kanssa.

Vierailija
11/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä edes kysyä, eihän hänen tekemiset ennen minua periaatteessa minulle edes kuulu. Enkä saisi olla mustasukkainen asioista jotka on tapahtuneet ennen minua

Totta kai voi. Kyllä toisen suhdehistoria on hyvä tuntea. Kuuluu tutustumiseen. Ei siinä mustasukkaisuudesta ole kyse.

Vierailija
12/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse sanoi tuon asian. Kummallista on, että selviä tapaamisjärjestelyjä esim. viikko/viikko ei ole sovittu vaan mies on käynyt siellä ilmeisesti vähän väliä hoitamassa lapsia tai tekemässä jonkun työn ja aina välillä lapset ovat olleet miehen asunnolla yötä

Vierailija
13/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa paljon kun hankkii itselleen itsetunnon? Mitä tekee miehellä joka lähtee heti toisen matkaan kun tulee tilaisuus? Ei mitään.

Vierailija
14/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asian ydin oli ,en ymmärrä? Mieshän sanoi ei aijo palata EX-luokse? Olet epävarma suhteestasi eikö? Vahva pari suhde , ei edes mietitä ex- suhteita, vaikka ex ottaisi kontakti!

Vierailija
15/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa ollaan tekemisissä vaikka puolison lapset ovat nelikymppistä. Tulee häitä , ristiäisiä, lapsenlapsia, ylioppilasjuhlia jne jne. Turha luulla, että kommunikointi loppuu lasten täysi- ikäisyyteen.

Vierailija
16/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa pitää vaan oppia elämään ettei yksikään suhde ole turvassa.

Vierailija
17/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Exää ei voi blokata kun on yhteiset lapset. Sen kanssa on "naimisissa" ainakin siihen asti, että nuorin täyttää 18v.

Kyllä voi. Itse en ole lasteni isään missään tekemisissä. Ei mitään syytä, ei haluja. Jos on asiaa voi laittaa viestin. Olen eronnut enkä halua olla tekemisissä

Vierailija
18/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Vanhemmuus ei pääty 18 vuoden ikään.

Vierailija
19/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet lapset niin äijä palaa eksänsä luo. Sulle lässytetään lopulta kaikki mahdollinen ja mahdoton schaiba lasten parhaasta, perhe-elämästä, uudestaan löytyneestä rakkaudesta yms. Usko vaan, näin se tulee menemään.

Kunhan äijä nyt ensin maistelee hunajapurkista muuallakin.

Vierailija
20/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies itse sanonut, että ex haluaa takaisin? Toivottavasti mies tajuaa nyt katkaista exään välit täysin. Se, että on yhteisiä lapsia niin ei tarkoita sitä, että pitää olla tekemisissä. Erosta jo vuosia niin lasten vaihdot ym pitäisi jo sujua rutiinilla ilman yhteydenpitoa.

Jos haluaa olla vanhempi, joka ei tiedä mitä lastensa elämässä tapahtuu niin toki vaihdot voi hoitaa rutiinilla ilman kommunikointia ja kieltäytyä olemasta asiallisissa väleissä vuosienkaan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi