Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimo yrittää takaisin

Vierailija
22.07.2022 |

Minulla on uusi miesystävä ja kaikki olisi ihanaa, mutta kun mies kertoi eksälleen minusta, sain kuulla että tämä eksä haluaisikin nyt palata yhteen miehen kanssa! Ovat eronneet kolme vuotta sitten. Ero oli tapahtunut tuon eksän aloitteesta ja oli ollut miehelle vaikea paikka. Mies sanoo, että ei ole palaamassa eksän kanssa yhteen, mutta miten voin luottaa siihen..... meidän suhde on vielä niin uusi ja heillä on lapsiakin

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä tarkottaa sitä mitä ne sanookin, ei olla niinku naiset joiden mieli muuttuu jatkuvasti ja pitäs samalla osaa lukea kaikki kryptiset jutut rivien välistä.

Eli turhaan huolehdit, ainahan voit sanoa että pistää koko exän blokkiin koska se on turha väliintunkija millä ei ole sijaa teidän suhteessa millään muotoa, varsinkaan nyt kun se yrittää vokotella varattua miestä.

m36

Exää ei voi blokata kun on yhteiset lapset. Sen kanssa on "naimisissa" ainakin siihen asti, että nuorin täyttää 18v.

Lapset on pirun huono tekosyy roikkua siinä exässä. Meillä riittää esim kerran viikossa laitettu viesti.

Vierailija
22/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse sanoi tuon asian. Kummallista on, että selviä tapaamisjärjestelyjä esim. viikko/viikko ei ole sovittu vaan mies on käynyt siellä ilmeisesti vähän väliä hoitamassa lapsia tai tekemässä jonkun työn ja aina välillä lapset ovat olleet miehen asunnolla yötä

Eli eroa ei ole hoidettu kunnolla ja oikein, vaan mies on ollut exänsä käytettävissä aina kun ex on halunnut, ja mies on mennyt.

Ei hyvä ollenkaan. Heillä on varmaan ollut jokin seksisuhdekin. Nyt täysi miehen tehdä ero ja tarkat sopimukset lasten tapaamisista ym. Muuten ei suhteenne onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty elämään toisen menneisyyden kanssa ja se aiheuttaa epävarmuutta pitää mennä vähän vielä kotiin kasvamaan.

Vierailija
24/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies itse sanoi tuon asian. Kummallista on, että selviä tapaamisjärjestelyjä esim. viikko/viikko ei ole sovittu vaan mies on käynyt siellä ilmeisesti vähän väliä hoitamassa lapsia tai tekemässä jonkun työn ja aina välillä lapset ovat olleet miehen asunnolla yötä

Eli eroa ei ole hoidettu kunnolla ja oikein, vaan mies on ollut exänsä käytettävissä aina kun ex on halunnut, ja mies on mennyt.

Ei hyvä ollenkaan. Heillä on varmaan ollut jokin seksisuhdekin. Nyt täysi miehen tehdä ero ja tarkat sopimukset lasten tapaamisista ym. Muuten ei suhteenne onnistu.

Ja tarkka sopimus kuinka usein saa käydä paukuttamassa exää. Varmasti tietää paremmin mistä miehesi nauttii kuin sinä

Vierailija
25/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies itse sanonut, että ex haluaa takaisin? Toivottavasti mies tajuaa nyt katkaista exään välit täysin. Se, että on yhteisiä lapsia niin ei tarkoita sitä, että pitää olla tekemisissä. Erosta jo vuosia niin lasten vaihdot ym pitäisi jo sujua rutiinilla ilman yhteydenpitoa.

Jos haluaa olla vanhempi, joka ei tiedä mitä lastensa elämässä tapahtuu niin toki vaihdot voi hoitaa rutiinilla ilman kommunikointia ja kieltäytyä olemasta asiallisissa väleissä vuosienkaan jälkeen.

Lapsen elämän kuulumiset saa lapsilta. Ei ole mitään syytä siihen, että exän kanssa pitäisi olla viikottain yhteyksissä. Täysin stalkkausta ym vaatia näkeen nokatusten tai päästä muuten käymään exän kodissa tai vaatia exän kuulumisia.

Vierailija
26/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ainakaan vakavampaa suhdetta ole ollut....en tiedä muusta..voi vddu

Ehkä sun kannattaisi kysyä?

V*ttuako se kenellekään kuuluu mitä toinen on häärännyt ennen suhteen alkua? Ei kai aikuinen ihminen kuvittele saavansa jotain neitsyt mariaa?🤣

Vierailija
27/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen exä ei rakasta miestäsi. Kokee nyt sinut kilpailijaksi.

Sen takia haluaa lasten isän takasin.

Pimeetä touhua.

Ei mulla tulisi mieleenkään olla mustis lasteni isän uudesta.

Eikä kilpailla hänen kanssaan.

Olen aikuinen nainen.

Vierailija
28/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen järjestely kuulostaa vähän siltä, että siinä pidetään avoimena mahdollisuus palata yhteen. Tuskin ap:n huoli pelkästä omasta itsetunnostaan johtuu vaan saattaa se mieskin haluta eksänsä takaisin. Kenties pitää kahta naista yhtä aikaa sen kerran sopiessa molemmille naisille. Ap:lla vain ei itsetunto riitä tekemään omia ratkaisujaan asian suhteen ja eroamaan tuollaisesta. Kuvittellee olevansa itse liian mustis.

Vierailija
29/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä kävi kyllä aika selkeästi siten, että eron jälkeen mies tahtoi epätoivoisesti minut takaisin, mutta en ihan heti halunnut. Koko ajan oltiin tekemisissä kuitenkin ja teimme joinain päivinä lastenkin kanssa juttuja perheenä kuten käytiin Korkeasaaressa jne. Siinä vaiheessa ajattelin, että ero on joka tapauksessa helpompi kuin yhteen palaaminen ja kannustin miestä katselemaan muitakin naisia. Kävi muutamilla treffeillä, naiset löytyivät deittisivustoilta ja yksi heistä heittäytyi sitten täysin riippuvaiseksi ja suoraan yksipuoliseen alkuhuumaan. Mua alkoi se sillä tavalla ahdistaa kun kyseessä oli kuitenkin kolmekymppinen lapseton nainen, joka tahtoi edetä todella nopeasti tietäen miehen tilanteen, että nappasin miehen takaisin. Ei se ehtinyt sille mitään varoitella kyllä, pyysin vain käymään illalla ja jäi yöksi, palattiin yhteen ja seuraavana päivänä ilmoitti tälle naiselle, että heidän välillään ei ole enää mitään. Rehellisesti mietin siinä kyllä pari kuukautta, että mitä ihmettä teen tämän miehen kanssa, mutta asumuseron aikana se oli skarpannut monta asiaa paremmalle mallille, joten yhteisen elämän eläminen alkoi sujua paljon paremmin ja sitten niitä yhteisiä unelmiakin alettiin taas maalailla. Olen varmaan ihan narsisti "ex" ja kamala nainen, mutta kuitenkin tosi tyytyväinen liikkeisiini sillä parisuhteemme voi taas hyvin ja lapsilla on hyvä lapsuus, eivät asu vuoroviikoin jonkun hupakon ja sen kinuaman lapsosen tai iloisen "vahingon" kanssa.

Muuten kiva, mutta puhut toisesta ihmisestä todella rumasti ja vaikutat sen takia vastenmieliseltä ihmiseltä. Koita skarpata lastesi takia.

Vierailija
30/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen järjestely kuulostaa vähän siltä, että siinä pidetään avoimena mahdollisuus palata yhteen. Tuskin ap:n huoli pelkästä omasta itsetunnostaan johtuu vaan saattaa se mieskin haluta eksänsä takaisin. Kenties pitää kahta naista yhtä aikaa sen kerran sopiessa molemmille naisille. Ap:lla vain ei itsetunto riitä tekemään omia ratkaisujaan asian suhteen ja eroamaan tuollaisesta. Kuvittellee olevansa itse liian mustis.

Itsekunnioitusta jäädä roik ku maan löy sään hir teen?

Vierailija
31/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän kanssa ollaan tekemisissä vaikka puolison lapset ovat nelikymppistä. Tulee häitä , ristiäisiä, lapsenlapsia, ylioppilasjuhlia jne jne. Turha luulla, että kommunikointi loppuu lasten täysi- ikäisyyteen.

Niinkö?  En ole ollut missään tekemisissä ex.n kanssa ero jälkeisen osituksen jälkeen, enkä tule olemaan.  3 aikuista lasta ja lapsenlapsia

Piste.

Vierailija
32/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty elämään toisen menneisyyden kanssa ja se aiheuttaa epävarmuutta pitää mennä vähän vielä kotiin kasvamaan.

Juuri näin, aivan kauheaa luettavaa koko ketju.

Vierailija
33/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näitä exiä kun haluaa exänsä takaisin vain siksi, että kukaan muu ei sitä saisi. Sitten kun häivyt kuvioista niin nyxääntyneestä exästä tulee taas ex eikä ala kiinnostaa ennen kuin sillä on joku uusi kilpailija.

Vierailija
34/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehellä ja exällään on lapsia, ja exä oli se joka jätti. Ollaan oltu nyt lähes 10 vuotta yhdessä ja suoraan sanottuna olisin onnellinen jos mies palaisi yhteen exänsä kanssa. Siinä on 2 yhtä veemäistä wt-roskaa, jotka ansaitsevat toisensa. Ei olisi ikinä pitänyt ottaa tuollaista miestä. Juokse sinäkin kun vielä ehdit.

Vierailija
35/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliis mee sekaantuu tollaseen ukkoon! Löydöt paremmankin.

Vierailija
36/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä kävi kyllä aika selkeästi siten, että eron jälkeen mies tahtoi epätoivoisesti minut takaisin, mutta en ihan heti halunnut. Koko ajan oltiin tekemisissä kuitenkin ja teimme joinain päivinä lastenkin kanssa juttuja perheenä kuten käytiin Korkeasaaressa jne. Siinä vaiheessa ajattelin, että ero on joka tapauksessa helpompi kuin yhteen palaaminen ja kannustin miestä katselemaan muitakin naisia. Kävi muutamilla treffeillä, naiset löytyivät deittisivustoilta ja yksi heistä heittäytyi sitten täysin riippuvaiseksi ja suoraan yksipuoliseen alkuhuumaan. Mua alkoi se sillä tavalla ahdistaa kun kyseessä oli kuitenkin kolmekymppinen lapseton nainen, joka tahtoi edetä todella nopeasti tietäen miehen tilanteen, että nappasin miehen takaisin. Ei se ehtinyt sille mitään varoitella kyllä, pyysin vain käymään illalla ja jäi yöksi, palattiin yhteen ja seuraavana päivänä ilmoitti tälle naiselle, että heidän välillään ei ole enää mitään. Rehellisesti mietin siinä kyllä pari kuukautta, että mitä ihmettä teen tämän miehen kanssa, mutta asumuseron aikana se oli skarpannut monta asiaa paremmalle mallille, joten yhteisen elämän eläminen alkoi sujua paljon paremmin ja sitten niitä yhteisiä unelmiakin alettiin taas maalailla. Olen varmaan ihan narsisti "ex" ja kamala nainen, mutta kuitenkin tosi tyytyväinen liikkeisiini sillä parisuhteemme voi taas hyvin ja lapsilla on hyvä lapsuus, eivät asu vuoroviikoin jonkun hupakon ja sen kinuaman lapsosen tai iloisen "vahingon" kanssa.

Muuten kiva, mutta puhut toisesta ihmisestä todella rumasti ja vaikutat sen takia vastenmieliseltä ihmiseltä. Koita skarpata lastesi takia.

Jep, no av-mammoja on mahdoton miellyttää jos on rehellinen ja puhuu suoraan kaunistelematta. Kerroin nyt kuinka meidän tapauksessa kävi, ei sitä kumpikaan etukäteen noin olisi suunnitellut ja koen sen jokseenkin likaisena. Minusta oli kuitenkin aika törkeää ehdotella toista esittelemään lapsensa jo parien treffien jälkeen eron ollessa kohtalaisen tuore ja mielestäni se kertoo jo jonkinlaisista puutteista naisen arviointikyvyssä. Eihän kukaan meistä ole täydellinen eikä minulla olisi ollut sitä naista vastaan mitään ellei olisi pelottanut kuinka suhde etenee ja asiat kieroutuvat lasten kannalta. Alkoi itseäni ahdistaa ja mies meidän tapauksessa halusi minut koko ajan takaisin, joten mitään muuta se ei vaatinut kuin ottaa takaisin ja korjata parisuhteen ongelmat. P.S. Käsittääkseni se nainen on nykyään uusioperheestä eronnut yhden lapsen yh sinkkuäiti, ehkä en ollut täysin vainoharhainen.

37/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei pysty ex-puolisosta irrottautumaan niin silloinkin kannattaa mennä kotiin kasvamaan.

Tätä suosittelen lämpimästi tälle Ap:n kesäheilalle. Itse en katselisi miestä, joka käy eksäänsä auttelemassa tai ns. auttelemassa ja vielä kertoo minulle silmät loistaen, että eksä haluaa hänet takaisin. Eipä mulla siihen olisi muuta sanottavaa kuin että hyvää syksyn jatkoa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
38/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi kahdeksan vuoden seurustelun jälkeen, että mies oli käynyt koko ajan säännöllisen epäsäännöllisesti hässimässä exäänsä. Sanoi aina menevänsä lapsia tapaamaan.

Vierailija
39/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä tarkottaa sitä mitä ne sanookin, ei olla niinku naiset joiden mieli muuttuu jatkuvasti ja pitäs samalla osaa lukea kaikki kryptiset jutut rivien välistä.

Eli turhaan huolehdit, ainahan voit sanoa että pistää koko exän blokkiin koska se on turha väliintunkija millä ei ole sijaa teidän suhteessa millään muotoa, varsinkaan nyt kun se yrittää vokotella varattua miestä.

m36

Mun kaikki ex-miehet ovat jossain vaiheessa halunneet palata yhteen, myös ne, jotka itse ovat minut jättäneet. Miesten osalta siis pitäisin satavarmana, että mies haluaa palata exänsä kanssa yhteen. Omalta puoleltani ero on aina ollut lopullinen, kun itse olen halunnut erota.

Vierailija
40/53 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, no av-mammoja on mahdoton miellyttää jos on rehellinen ja puhuu suoraan kaunistelematta. Kerroin nyt kuinka meidän tapauksessa kävi, ei sitä kumpikaan etukäteen noin olisi suunnitellut ja koen sen jokseenkin likaisena. Minusta oli kuitenkin aika törkeää ehdotella toista esittelemään lapsensa jo parien treffien jälkeen eron ollessa kohtalaisen tuore ja mielestäni se kertoo jo jonkinlaisista puutteista naisen arviointikyvyssä. Eihän kukaan meistä ole täydellinen eikä minulla olisi ollut sitä naista vastaan mitään ellei olisi pelottanut kuinka suhde etenee ja asiat kieroutuvat lasten kannalta. Alkoi itseäni ahdistaa ja mies meidän tapauksessa halusi minut koko ajan takaisin, joten mitään muuta se ei vaatinut kuin ottaa takaisin ja korjata parisuhteen ongelmat. P.S. Käsittääkseni se nainen on nykyään uusioperheestä eronnut yhden lapsen yh sinkkuäiti, ehkä en ollut täysin vainoharhainen.

Pointti oli se, että puhut tarpeettoman rumasti toisesta ihmisestä. Tämä kertoo omasta epävarmuudestasi. Työstä sitä lastesi takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme