Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihanaa, kesän helteet oli siinä!
22.07.2022 |
Kuten Pekka Pouta aiemmin viikolla uutisoi, torstain helle oli kesän viimeinen. Eilen oli täällä +29 mutta tänään taas ihanat +19!
Täydellisesti alkaa minulla nyt loma ja voi rentoutua ilman tuskahelteitä!
Kommentit (23)
Joopajoo mitä joku pekka tietää tulevaisuudesta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensimmäinen lomapäivä ja ulkona klo 11 +16! Ei hikoilua, sai nukuttua hyvin, energia tehdä kaikkea.
Alue: Aihe vapaa
Toivottavasti pysyy kuitenkin lämpimänä sellainen +24 astetta ois sopiva. Sairastin kuukauden verran ja just tokenin keuhkokuumeesta, niin olisi kiva nauttia vielä hetki kesästä.