Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisen seksuaalisen häirinnän, ahdistelun tai väkivallan kohteeksi olet joutunut?

Vierailija
21.07.2022 |

Viime päivinä on puhuttu paljon naisiin kohdistuvasta katuhäirinnästä. Olisi hyvä kuulla myös miesten kokemuksia. Millaista teihin kohdistuva ahdistelu ja häirintä on ollut?

Kommentit (1359)

Vierailija
621/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun tätä ketjua lukee, niin tulee oloon, että miehiä ahdistellaan jatkuvasti ja koko ajan, tai sitten täällä on kaikki miehet , joita on seksuaalisesti ajdisteltu, paikalla 🤣

Ja silti miesten on kovin vaikea uskoa, että naisia ahdistellaan usein. On se jännä yhtälö kyllä.

Miksi puolustelet naisten suorittamaa miesten ahdistelua?

N17

Päinvastoin. Ihmettelen vain miksi he eivät tuomitse naisten ahdistelua jyrkemmin, kun saavat näköjään osansa ahdistelusta itsekin. Olettaisi olevan tarttumapintaa uhrikokemukseen, mutta ei se juuri missään kommentoinnissa näy - päinvastoin.

Missä on sinun sympatia mies uhreja kohtaan, joka on ketjun aihe?

Vai luuletko ettei mies voi olla naisten uhri näissä asioissa?

Missä se on? Esimerkiksi siinä, että aloitin tämän ketjun ja olen kysellyt miesten kokemuksista.

Jos olet ketjun aloittaja, huomaat miten tämäkin lopulta kääntyy siihen, että miesten kokemuksia vähätellään, ei uskota, naiset kokee kuitenkin enemmän jne, mitä eilisessä ketjussa epäiltiinkin. Sitten ihmetellään, miksi miehet ei näistä mielellään puhu tai tuomitse jyrkemmin naisten kokemaa ahdistelua.

Miksi heidän pitäisi, eihän kaikki naisetkaan ota miehiä tosissaan tai edes myönnä koko asiaa.

Alapeukkua satelee, mutta ei yhtäkään vastausta itse kysymykseen. En yllättynyt.

Onko tuossa kysymys jossain, muukin kuin retorinen?

Vierailija
622/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä ämmäilyä. Miehet eivät ole KOSKAAN, IKINÄ, MISSÄÄN KOKO MAAILMAN HISTORIAN AIKANA siirtäneet keskustelua naisiin heidän kärsimyksestään. Akat pillittämässä ringissä kuuntelemassa miesten paljon pienempiä ongelmia, samaan aikaan kun miesten panos naisten ahdisteluun on VAIN JA AINOASTAAN VÄHÄTTELY, KIERTELY, UHRIN SYYTTÄMINEN JA NAI*VIHA.

Herätkää nyt vähän, akat :D Ei miehet KOSKAAN tee mitään eteenne yhteiskunnassa. Kenes nimi vaihtuu? Abortoidaanko poikia? Kuka tekee kotityöt? Onko miehet puhuneet vä*ivaltaa ja rai*kauksia vastaan?

Menkää mille tahansa miesvaltaiselle palstalle ja tulette huomaamaan että YKSIKÄÄN MIES, KOSKAAN, MISSÄÄN EI OLE HALUNNUT YMMÄRTÄÄ NAISIA.

Te heteroakat olette kyllä naurunaihe. Kunnon vedätettäviä pässejä, pillittäjiä ja seksileluja. Siksi teillä ei oikeuksia ole ollutkaan.

Jahas, poikalapsivihaaja saapui ketjuun. Tämä tästä vielä puuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkausta.  Duunissa oli joku pipolääri joka oli tietty hommaillut jo muissa yksiköissä ainan jonkun.  Tuli sitten töihin samaan paikkaan ja heti flirtti stalkkailut kehiin.  Loppupeleissä jouduin vaihtamaan duunia.

Vierailija
624/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kohtaaman väkivallan ymmärtämys on edelleen lapsenkengissä. ainoastaan naista kuunnellaan ja hänet huomioidaan. mies jää yksin ihmettelmään miten tämä näin voi olla. tukea ei juuri tule. monet perheet rikkoutuvat tämän ymmärtämättömyyden takia.

Vierailija
625/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteisesti ihastuneet naiset ovat äärimmäisen rasittavia. Osa jopa haitallisia miehen kannalta. Mutta minkäs nainen näille "tunteilleen" voi. No toki voisi ottaa yhteyttä niin voisi tehdä tähän "pilveen" reiän. Mutta kun ei pysty/halua!

Naiset kärsivät stalkkaajista useammin kuin miehet, eli ei ne miehetkään yhtään paremmin mitään tunteilleen voi.

Vierailija
626/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteisesti ihastuneet naiset ovat äärimmäisen rasittavia. Osa jopa haitallisia miehen kannalta. Mutta minkäs nainen näille "tunteilleen" voi. No toki voisi ottaa yhteyttä niin voisi tehdä tähän "pilveen" reiän. Mutta kun ei pysty/halua!

Naiset kärsivät stalkkaajista useammin kuin miehet, eli ei ne miehetkään yhtään paremmin mitään tunteilleen voi.

Tää on nyt sitä whataboutismia, mistä naisia koskevissa ketjuissa huomautetaan.

Vierailija
627/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin psykan osastolla hoitajana ja duuniporukan kanssa illalla oltiin baarissa. Tuli paha olo kesken illan ja lähdin haukkaamaan happea. Olo huononi, joten lepäsin hetken siinä sivussa ja olin sammunut. Heräsin, kun naishoitsu ratsasti mun päällä. Olin naimisissa. En edes tajunnut, että oli raiskaus, kun vasta avioeron jälkeen kerroin uudelle naisystävälle, joka heti pamautti, että suthan on raiskattu. Olikin tosi likanen ja hyväksikäytetty olo ton jälkeen, vaihdoin duunipaikkaakin.

Mun lukiossa yhdelle pojalle tehtiin näin kotibileissä, kun oli sammunut.. siis siihen ihastunu tyttö teki.

Mä en usko näitä tarinoita. Sammuneella miehellä ei seiso. Eikä vastentahtoisen miehen velttoa jölliä saa tungettua emättimeen. Tai sitten pitää olla todellinen messuhalli kyseessä. Ei mene läpi, en usko.

Täh ootteko te jossain perunakellarissa eläneitä vai miten ette ton enempää/paremmin tiedä? Ettekö te ole muka koskaan kuultu, että sammuneelle pojalle/miehelle tehty tollaisia? Ei ole ollut omaa miesystävää tai muuten nähnyt sammunutta miestä? Kai te sen tiedätte, että se erektio voi tulla ihan missä vain millon vain ja on ei-tahdonalainen? Iän myötä voi oppia jonkun verran hallitsemaan, jos olet hereillä ja tietoinen.

Vai tuntuuko vaan liian pahalta tämä kolikon toinen puoli, että päätätte sitten vaan, että täytyy olla valetta (kun oma pää ei kestä todellisuutta)?

Edelleenkin. Kyse ei ole siitä, että noin ei voisi tapahtua,mutta ei noin, kuin tuo ap on sepittänyt tarinan. Ei nyt vaan mene läpi, vaikka kuinka jankutat asiaa ja esität eri henkilöitä, jotka yrittävät " todistaa" että tarinasi on totta.

Nyt on jo jokseenkin skitsoidia ja psykoottista touhua, jos oikeasti luulet, että täällä vain yksi ihminen sun kanssa kirjoittaa.

sivusta: käytät sanaa skitsoidi väärin.

Miten toi ei susta ole mielikuvitusmaailmaansa vetäytymistä, jos tuo kuvittelee kirjoittavansa oikeasti vain yhden kanssa?

Skitso on eri kuin skitsoidi..

Vierailija
628/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpöpöpönlöö. Alkoholi ja kaatokännissä varsinkin aiheuttaa sen, että mies ei saa ere ktiota. Kaikki tämän tietää. Erekti ohäiriöisille neuvotaan ensimmäisenä tarkistamaan elämäntavat ja nautintoaineet, jotka vaikuttavat p e niksen toimintaan.

Ihan lääketieteellinen fakta. Mutta ko tarina kirjoittaja onkin palstatrolli.

Kukaan ei ole puhunut kaatokännistä. Älä vääristele.

Onhan kaatokännissä, jos sammuu kotimatkalla kotiinsa jonnekin.

En vaivaudu edes jatkamaan, kun et ole edes lukenut juttuja kunnolla vaan heittelet omiasi.

Jos sä sammut parin tuopin jälkeen, niin sä olet outo.

Vierailija
629/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa perseen puristelu tuntuu naisten mielestä olevan heille kuuluva oikeus, etenkin plus kymmenen ja yli vuotta vanhemmille.

Sama toisinpäin. Minä en naisena seksuaaliseksi häirinnäksi jaksa edes laskea sitä mitä miesten taholta naisena baareissa kokee. En jaksa laskea siksi, koska sitä tapahtuu ihan koko baari-illan ajan. Joka hel*etin kerta.

Vierailija
630/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avautunut tässä ketjussa omista kokemuksistani. Ketjua luettuani koen tarvetta vielä kiteyttää tämän:

- Ahdistelu/häirintä ei ole sukupuolikysymys. Kuka tahansa voi kokea ahdistelua ja olla ahdisteltavana, sukupuolesta riippumatta.

- Syy siihen, miksi eniten puhutaan tapauksista joissa mies ahdistelee naista, on varmaankin se, että usein mies on naista isompi ja vahvempi. Tällöin on ymmärrettävää, että nainen voi kokea tilanteen jopa uhkaavaksi, jos kokee ettei hän kykene pakenemaan fyysisesti tilanteesta (kun taas itse pitkänä ja salilla käyneenä miehenä olen saanut rimpuiltua itseni pois naisen otteesta joka yritti väkisin pussata; olisi ollut varmasti järkyttävämpi kokemus, jos nainen olisi ollut se isompi ja vahvempi osapuoli, enkä olisi voinut estää häntä pussaamasta).

- Kun nainen ahdistelee miestä, ei kyse ole todellakaan siitä että nainen olisi vanha ja/tai ei-niin-hyvännäköinen. Olen ollut ahdistunut useamman kerran juuri sellaisten naisten käytöksestä, jotka ovat olleet nuoria ja sen näköisiä, että miehiä varmasti riittäisi. Ja se juuri hankaloittaa asioita: miehet ajattelevat että pitäisi olla vain hyvillään, kun sellainen nainen istuu kysymättä syliin ja alkaa halailla ja yrittää pussata suulle. Mutta kun ei se vain niin mene. Mies ei ole pelkkä fyysinen kokonaisuus, joka haluaisi läheisyyttä jokaisen nuoren ja kauniin naisen kanssa. Mieskin on ihminen, joka saattaa haluta yksityisyyttä, omaa tilaa ja valita itse, kenen kanssa on fyysisessä läheisyydessä. Valintaan ei aina vaikuta se, miltä nainen näyttää, vaan se, minkälainen nainen on ja miltä miehestä tuntuu olla hänen lähellään. Ja lisäksi, kun mies on parisuhteessa ja kunnioittaa kumppaniaan, niin ei kenellekään muulle naiselle ole sijaa siinä sylissä kuin sille omalle kumppanille. Kun syliin istuu yhtäkkiä nainen, joka tietää miehen olevan varattu, tulee sellainen olo että nainen pitää miestä m*lkkuna joka on valmis ottamaan syliinsä kenet tahansa parisuhteestaan huolimatta. Ja se loukkaa siinä tilanteessa vielä lisää sen ahdistelun lisäksi.

- Meillä on myös jokin kulttuurillinen ongelma, kun sellainen luulo elää niin sitkeässä, että miehet innostuvat jos naiset tulevat kysymättä iholle. Voihan se olla joidenkin miesten päiväuni, mutta ei todellakaan kaikkien. Miehet eivät ole mikään homogeeninen joukko. Kohteliaampaa olisi kysyä että Voisinko istua syliisi? Ja jos mies antaa kieltävän vastauksen, niin sitten hyväksyä se että mies ei ole valmis ottamaan siihen syliinsä naisia.

Vierailija
631/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tarkoitus on osoittaa, että naiset häiritsevät seksuaalisesti ja siksi on vain oikein että aikuiset miehet häiritsevät alakouluikäistä tyttöjä.

Tiesitkö että naisopettajat ovat käyttäneet hyväksi alakouluikäisiä poikia?

Jos noudatamme logiikkaasi, pikkupojat ovat se syy miksi naiset hakeutuvat alalle.

Vierailija
632/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin psykan osastolla hoitajana ja duuniporukan kanssa illalla oltiin baarissa. Tuli paha olo kesken illan ja lähdin haukkaamaan happea. Olo huononi, joten lepäsin hetken siinä sivussa ja olin sammunut. Heräsin, kun naishoitsu ratsasti mun päällä. Olin naimisissa. En edes tajunnut, että oli raiskaus, kun vasta avioeron jälkeen kerroin uudelle naisystävälle, joka heti pamautti, että suthan on raiskattu. Olikin tosi likanen ja hyväksikäytetty olo ton jälkeen, vaihdoin duunipaikkaakin.

Mun lukiossa yhdelle pojalle tehtiin näin kotibileissä, kun oli sammunut.. siis siihen ihastunu tyttö teki.

Mä en usko näitä tarinoita. Sammuneella miehellä ei seiso. Eikä vastentahtoisen miehen velttoa jölliä saa tungettua emättimeen. Tai sitten pitää olla todellinen messuhalli kyseessä. Ei mene läpi, en usko.

Täh ootteko te jossain perunakellarissa eläneitä vai miten ette ton enempää/paremmin tiedä? Ettekö te ole muka koskaan kuultu, että sammuneelle pojalle/miehelle tehty tollaisia? Ei ole ollut omaa miesystävää tai muuten nähnyt sammunutta miestä? Kai te sen tiedätte, että se erektio voi tulla ihan missä vain millon vain ja on ei-tahdonalainen? Iän myötä voi oppia jonkun verran hallitsemaan, jos olet hereillä ja tietoinen.

Vai tuntuuko vaan liian pahalta tämä kolikon toinen puoli, että päätätte sitten vaan, että täytyy olla valetta (kun oma pää ei kestä todellisuutta)?

Edelleenkin. Kyse ei ole siitä, että noin ei voisi tapahtua,mutta ei noin, kuin tuo ap on sepittänyt tarinan. Ei nyt vaan mene läpi, vaikka kuinka jankutat asiaa ja esität eri henkilöitä, jotka yrittävät " todistaa" että tarinasi on totta.

Nyt on jo jokseenkin skitsoidia ja psykoottista touhua, jos oikeasti luulet, että täällä vain yksi ihminen sun kanssa kirjoittaa.

sivusta: käytät sanaa skitsoidi väärin.

Miten toi ei susta ole mielikuvitusmaailmaansa vetäytymistä, jos tuo kuvittelee kirjoittavansa oikeasti vain yhden kanssa?

Skitso on eri kuin skitsoidi..

Mitä säkin nyt väännät, skitsoidille tyypillistä on mm. mielikuvitusmaailmaansa vetäytyminen.

Vierailija
633/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun tätä ketjua lukee, niin tulee oloon, että miehiä ahdistellaan jatkuvasti ja koko ajan, tai sitten täällä on kaikki miehet , joita on seksuaalisesti ajdisteltu, paikalla 🤣

Ja silti miesten on kovin vaikea uskoa, että naisia ahdistellaan usein. On se jännä yhtälö kyllä.

Miksi puolustelet naisten suorittamaa miesten ahdistelua?

N17

Päinvastoin. Ihmettelen vain miksi he eivät tuomitse naisten ahdistelua jyrkemmin, kun saavat näköjään osansa ahdistelusta itsekin. Olettaisi olevan tarttumapintaa uhrikokemukseen, mutta ei se juuri missään kommentoinnissa näy - päinvastoin.

Missä on sinun sympatia mies uhreja kohtaan, joka on ketjun aihe?

Vai luuletko ettei mies voi olla naisten uhri näissä asioissa?

Missä se on? Esimerkiksi siinä, että aloitin tämän ketjun ja olen kysellyt miesten kokemuksista.

Jos olet ketjun aloittaja, huomaat miten tämäkin lopulta kääntyy siihen, että miesten kokemuksia vähätellään, ei uskota, naiset kokee kuitenkin enemmän jne, mitä eilisessä ketjussa epäiltiinkin. Sitten ihmetellään, miksi miehet ei näistä mielellään puhu tai tuomitse jyrkemmin naisten kokemaa ahdistelua.

Miksi heidän pitäisi, eihän kaikki naisetkaan ota miehiä tosissaan tai edes myönnä koko asiaa.

Alapeukkua satelee, mutta ei yhtäkään vastausta itse kysymykseen. En yllättynyt.

Onko tuossa kysymys jossain, muukin kuin retorinen?

Kysymys kuuluu, miksi miesten pitäisi tuomita naisten kokema häirintä, kun ei naisetkaan sitä tee, koskien miehiä?

Koska häirintä pitää aina tuomita, jos haluaa toimia moraalisesti oikein.

Vierailija
634/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tarkoitus on osoittaa, että naiset häiritsevät seksuaalisesti ja siksi on vain oikein että aikuiset miehet häiritsevät alakouluikäistä tyttöjä.

Älähän nyt taas yritä viedä keskustelua sivuraiteille. Ketjussa ei nyt puhuta lapsiin kohdistuneesta häirinnästä. Voit avata sille oman ketjun.

Olin sakkolihaa kun minua alettiin lähestymään seksuaalisesti vanhempien naisten toimesta.

Vierailija
635/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä ämmäilyä. Miehet eivät ole KOSKAAN, IKINÄ, MISSÄÄN KOKO MAAILMAN HISTORIAN AIKANA siirtäneet keskustelua naisiin heidän kärsimyksestään. Akat pillittämässä ringissä kuuntelemassa miesten paljon pienempiä ongelmia, samaan aikaan kun miesten panos naisten ahdisteluun on VAIN JA AINOASTAAN VÄHÄTTELY, KIERTELY, UHRIN SYYTTÄMINEN JA NAI*VIHA.

Herätkää nyt vähän, akat :D Ei miehet KOSKAAN tee mitään eteenne yhteiskunnassa. Kenes nimi vaihtuu? Abortoidaanko poikia? Kuka tekee kotityöt? Onko miehet puhuneet vä*ivaltaa ja rai*kauksia vastaan?

Menkää mille tahansa miesvaltaiselle palstalle ja tulette huomaamaan että YKSIKÄÄN MIES, KOSKAAN, MISSÄÄN EI OLE HALUNNUT YMMÄRTÄÄ NAISIA.

Te heteroakat olette kyllä naurunaihe. Kunnon vedätettäviä pässejä, pillittäjiä ja seksileluja. Siksi teillä ei oikeuksia ole ollutkaan.

Mitä mieltä itse olet?

Vierailija
636/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpöpöpönlöö. Alkoholi ja kaatokännissä varsinkin aiheuttaa sen, että mies ei saa ere ktiota. Kaikki tämän tietää. Erekti ohäiriöisille neuvotaan ensimmäisenä tarkistamaan elämäntavat ja nautintoaineet, jotka vaikuttavat p e niksen toimintaan.

Ihan lääketieteellinen fakta. Mutta ko tarina kirjoittaja onkin palstatrolli.

Kukaan ei ole puhunut kaatokännistä. Älä vääristele.

Onhan kaatokännissä, jos sammuu kotimatkalla kotiinsa jonnekin.

En vaivaudu edes jatkamaan, kun et ole edes lukenut juttuja kunnolla vaan heittelet omiasi.

Jos sä sammut parin tuopin jälkeen, niin sä olet outo.

Mä? Mistä sä puhut?

Mutta nyt, kun otit puheeksi, niin rankan työviikon ja työpäivän jälkeen, jos tulisi baarissa paha olo ja menisin jonnekin ulos sivuun lepuuttamaan, saattaisin minäkin kyllä torkahtaa.

Vierailija
637/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, minusta nainen ei voi seksuaalisesti häiritä miestä. N34

Herranen aika sentään.

Osaatko perustella tämän?

Taitaa joku miestrolli sekoittaa pakkaa. Ohita.

Koko ketju on miestrollin käsialaa ja 99% ketjun postauksista, missä kerrotaan, miten nainen ahdisteli.

ok Kaarina

Vierailija
638/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilta miehiltä neidittelyn ja homoläpän kohteeksi. Kerran olin junassa (olin hintelä teini) ja siellä jotkut känniläiset HETEROt miehet olivat matkalla seksimessuille Helsinkiin ja joku niistä päätti hinkata itseään minua vasten läpällä "katsokaa nyt mikä pikku neiti". Joo hyvä läppä.

Naiset eivät ole koskaan häiriköineet.

Vierailija
639/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, minusta nainen ei voi seksuaalisesti häiritä miestä. N34

Herranen aika sentään.

Osaatko perustella tämän?

Taitaa joku miestrolli sekoittaa pakkaa. Ohita.

Koko ketju on miestrollin käsialaa ja 99% ketjun postauksista, missä kerrotaan, miten nainen ahdisteli.

Osa on selvästi trollausta. Mutta ihan mielenkiintoista nähdä, mitä palstalla saadaan miesten ahdistelukokemuksista irti. Toistaiseksi lähinnä viinanhuuruista baarisekoilua.

Se on se yleisin tapa naisilla menettää estot. Toinen helppo on riittävän tuttu ympäristö, eli työpaikka tai harrastus ja siellä olla "rohkeasti vähän tuhma"

Eikä siinä mitään, on minulle kerrottu humalassa mitä hän (työkaverini) ajattelee ihan selvinpäin. Jää vain sanomatta ääneen.

Vierailija
640/1359 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi Reija vai olikohan se Riitta, no joka tapauksessa ajeli polkupyörällä rinnalleni kun olin kävelemässä kaupungin keskustaan. Hänellä oli ohut kesämekko päällä ja siitä näkyi alusvaatteet läpi. Sanoi minulle, että saat häneltä aivan mitä haluat. Otin sen polkupyörän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan