Torin käyttäjä, miksi pyydät arvostelut, mutta et itse anna?
Toripistefin käyttäjä: Haluatko keräillä hyviä arvosteluja, mutta et itse vaivautua pariin klikkaukseen, että kauppakumppanisikin saisi saman? Vaiko vaan unohdat antaa toiselle palautteen.. vaikka kuitenkin muistat luoda palautteen antamismahdollisuuden..?
Onneksi torilla saa poistettua jo antamansa palautteen ja itse juuri siivosin kaikki sellaiset antamani palautteet pois joista en itse ollut vastavuoroisesti saanut palautetta 😘
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ai voiko siellä jotenkin pyytää palautetta? Enpä tiennyt. Joskus tuo "anna palautetta" tulee huonoon aikaan ja sohin sen pois näytöltä. En välttämättä myöhemmin muista enää käydä palautetta antamassa. Enkä käy antamassa palautettta, jos kaupanteossa on ollut jotain huonoa.
Kiitos vastauksesta. Näissä kaupoissa ei ole ollut mitään huonoa, olen ystävällisesti ilmoittanut ostoaikeeni, maksanut heti ilman viiveitä ja ilmoittanut osoitetietoni. Myyjä, jolla on ainoa mahdollisuus laittaa palautepyyntö, laittaa palautepyynnön, vastaan siihen esim että Nopea postitus, tuote vastasi kuvaustaan tms. Mutta myyjä on itse jättänyt laittamatta vastavuoroisesti oman palautteensa. Aion jatkossa laittaa vain heille palautetta ketkä ovat laittaneet minulle jos myyjä on tosiaan avannut edes palautteen anto mahdollisuutta.
Tuollainen toiminta, että kalastelee positiivisia palautteita näytille on vain ylimielistä ilman että itse laittaa myös vastavuoroisesti positiiviset palautteet kaupoista ostajalle.
Ap
Ei tulisi mieleenkään pyytää palautetta tori-kaupoista. Ihmettelin kyllä kun tällä viikolla tuli pari palautetta kaupoista jotka tehtiin jo kuukausi sitten. Ehkä Tori lähettää automaattipyynnön?
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään pyytää palautetta tori-kaupoista. Ihmettelin kyllä kun tällä viikolla tuli pari palautetta kaupoista jotka tehtiin jo kuukausi sitten. Ehkä Tori lähettää automaattipyynnön?
Tämä on mielestäni ookoo jos ei itsekään halua palautteita kaupoista niin sitten myyjänä vaan jättää luomatta tuon tilaisuuden jättää palautetta ja sillä selvä. Itseäni ihmetyttää nimenomaan ne ketkä luovat palaute mahdollisuuden, eli he haluavat palautteen omasta toiminnastaan (kyllähän mahdollisimman paljon positiivista palautetta luo luottamusta mahdollisessa tulevassa ostajassa), mutta eivät itse vastavuoroisesti halua tehdä samaa kauppakumppanilleen.
Kyllä tori taitaa laitella sitten automaattisesti noita muistutuksia palautteesta jos et ole sellaista vielä laittanut ja myyjä on mennyt sen palaute mahdollisuuden avaamaan. Annettuasi oman palautteen näet vasta onko myyjä laittanut sinulle palautetta vaiko vain niin että sinun palaute kelpaa mutta itsellä vaikeaa sitten antaa vastaavaa.
Ap
Ai voiko siellä jotenkin pyytää palautetta? Enpä tiennyt. Joskus tuo "anna palautetta" tulee huonoon aikaan ja sohin sen pois näytöltä. En välttämättä myöhemmin muista enää käydä palautetta antamassa. Enkä käy antamassa palautettta, jos kaupanteossa on ollut jotain huonoa.