Tajusin edustavani kaikkea sitä mitä naiset eivät halua parisuhteeseen. Osaatteko arvata millainen olen!?
Tilanne on huonoudessaan niin huvittava, että miksipä emme löisi sitä leikiksi?
Arvaatko millainen olen? Kommentoin vastaajille menikö oikein! Piristäkää ikisinkun päivää esittämällä veikkauksia :)
Kommentit (420)
Ap kuulostaa fiksulta ja mukavalta, paljon arvostettavia ja kiinnostavia piirteitä ( luonnonsuojelu, vegaani, hiljaisuus, kotona viihtyminen) piirteitä. Älä turhaan väheksy itseäsi. Emme me kaikki ole yhdestä puusta veistettyjä ja minuun vetoaisivat juuri tuollaiset ominaisuudet, olen itse samanlainen, enkä taatusti ainut. Kokemattomuuskaan ei haittaa! Olen vain sinulle liian vanha. Onnea matkaan.
N. 49v.
Heippa, sinä mussukkaiseni (sinä niin tykkäät kun nimittelen sinua). Odota pieni hetki, passaan sinulle kahvit sänkyyn, niin saat rauhassa plarata tinderiä tai mitä nyt olitkin juuri selailemassa. Pesin pari koneellista pyykkiä, laitoin oven kiinni makkariin etten kuulisi kuorsauksesi jyrinää. Pyyhin juuri vessanlauteen ja pöntön ympärystän, jotta saat sotkea sen kun jaksat hatarin jaloin nousta aamupisullesi. Miten toivonkaan, että kahvisi on juuri sopivan tujua eikä yhtään liian kuumaa. Jos poltat kielesi, alat itkeä ja saan lohdutella sinua pitkän tovin, niin pitkän, että valmiit pyykit rypistyvät koneessa. Kunhan saan sinut syötettyä...niin mutta sinunhan pitää herätä ensin. Olet niin suloinen aamuäreydessäsi. Karhukaan ei ärise yhtä hellyttävästi. Lupaan että en ahdistele sinua laittamaan niitä ikäviä työhakemuksia. Tottakai ne ovat vain te-toimiston kiusaa sinua, yhteiskunnan päähän potkittua kohtaan. Voin tehdä hakemukset puolestasi, kuten tein viimeksikin. Tosin sain satikutia, kun olin hakenut nimissäsi tiskaajan paikkaa. Et kiittänyt, kun sait kutsun haastatteluun. Kerroit äidillesi, miten ilkeä olin ollut. Onneksi hän sai sinut paremmalle tuulelle antamalla sinulle sillä viikolla kaksinkertaisen viikkorahan.
Nuku, nuku, lemmikkini...postimies tulossa, minun täytyy mennä...eiku tulla!
Mies, jota naiset eivät halua, on vahvasti päihdeongelmainen, riippuvuusongelmainen, mustasukkainen, epäluotettava, manipuloiva, lapsellinen ja itsekeskeinen. En usko,että ap. on tällainen. Ihminen, joka osaa huomioida toiset, yleensä saa parisuhteen jossakin vaiheessa, jos hän sen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavismiehet ei kelpaa naisille.. miksi pullukkanaiselle ei kelpaa tavismies vaan pitää olla atleettinen ja akateeminen..??
Tällä pullukalla on tavismies.
Yksi dilemma tuossa on että nykyään pullukka=tavis.
Ennen tavis oli hoikka.
Tuo vastaisi samaa kuin jos keskivertomies olisi 165cm pitkä. Naisille olisi huomattavasti haastavampaa löytää haluttavia miehiä.
Kyllä moni tavis on myös hoikka. Mutta länsimaissa sekä naiset ja miehet ovat lihoneet niin paljon, että ylipaino alkaa olla tavallisempaa kuin normaalipaino. Ei se silti tarkoita, että lakkaa olemasta tavis vain, jos ei ole ylipainoa.
Ikävä kyllä tuossa on sikäli epäsymmetrinen tilanne että miehet arvostavat enemmän hoikkuutta ja hyväkuntoisuutta, kun taas naiset katsovat geneettistä komeutta ja rahapussia.
Ei-geenikomea ja pienituloinen mutta urheilullinen mies voi saa vain pullukan, joka toivoo että mies urheilisi vähemmän ja herkuttelisi enemmän. Urheilullinen nainen pyrkii saamaan geenikomean pitkän/ison hyvin tienaavan miehen, vaikka tällä olisi mahaa. Kaunotar toki vaatii myös urheilullisuutta, kaiken muun lisäksi.
Olen näemmä tippunut kärryiltä. Mitä tarkoittaa geenikomea? Aika harvalla lienee sellainen näkö, jolla toisen ihmisen geenit erottaa niin hyvin, että voi niiden komeutta arvioida. Miten geenien komeus edes pisteytetään? Arvioidaanko kenties yksittäisiä alleeleja niiden pituuden perusteella? Onko pidempi, lyhyempi vai keskimittaisin parempi?
Jos tarkoitus oli viitata johonkin myyttiin siitä, että aivan kaikki naiset suosivat vain jonkin tietyn ulkonäön omaavia yksilöitä, niin miten geenikomea eroaa ihan vain komeasta? Taas näitä termejä, jotka vaikuttavat olevan synonyymi sille, että luokan söpöin tyttö ei yläkoulussa ollut kiinnostunut termin käyttäjästä, mistä ei olla vielä nelikymppisenäkään päästy yli.
Geenikomea:
- pitkä
- luontaisesti raamikas (esim. leveä ja vaakatasossa oleva hartioiden luusto)
- isot kädet, pitkät sormet
- vahva hiusraja, ei kaljuuntumista
- mieluiten tumma
- vahvat ja symmetriset kasvojenpiirteet, jykevä leuka
- metsästäjänsilmät, vrt. pyöreät kissanpojan silmät
- matala ääniKaikki geneettisiä piirteitä.
Tulee mieleen Tom of Finlandin mieskuvasto
Tai av-palstan "mikä on kuuminta hottia miehessä"-ketju.
Tuohon kun lisää viemisen/ottamisen määrätietoisin ottein, miehen töiden osaamisen ja auktoriteetin, on kasassa 99% ketjun sisällöstä.
Se on hassu juttu kuinka kun miehet listaavat noita kliseitä, te alapeukutatte. Mutta kun naiset puhuvat keskenään mitkä piirteet miehessä sytyttävät, ne ovat juuri noita.
Mitähän pahaa siinä on, että nainen haaveilee miehen ottavan hänet koskus niin, että nainen saa olla ja nauttia ja kokea miehen haluavan häntä? Kaikissa suhteissa tuota ei tapahdu koskaan.
Ihan yhtälailla mies voi haaveilla, että nainen "ottaisi" hänet. Viettelisi määrätietoisesti, puhuisi tuhmia, tekisi miehelle juttuja. Tuotakaan ei tapahdu kaikissa suhteissa koskaan.
Sen sijaan ap:n jutuista TULEE OLO (eli voin myös ymmärtää väärin), että hän ikään kuin pakenee vastuuta. Hänen ei tarvitse tuottaa naiselle mitään, koska nainen vie = on nautinnon tuottaja ja vastuunkantaja.
Erittäin harva nainen haluaa yksipuolista seksiä eli olla masturbaatiokone tai vain palvella miestä.
Ap:n asenne risoo naisia, koska siitä puuttuu oleellinen - naisen nautinto.
Minua ap:n asenne risoo siksi, että 3-kymppinen täysin kokematon mies on niin täysin jumissa ajatuksessa, millaista seksiä hän haluaa. Mies ei ole ikinä edes suudellut naista ja silti on tilaus mietitty valmiiksi että millaista se seksielämä sitten pitäisi olla. Ja tuota ajatusta hän todennäköisesti vatvoo vielä 10 vuoden päästä. Eikä edelleenkään ole edes yrittänyt tutustua naisiin.
Minä olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa 28-vuotiaana. Tiesin kyllä jo silloin että se miellyttää kun nainen ottaa ohjat käsiinsä.
Aika moni nainenkin tietää alusta saakka että se kiihottaa kun mies vie. Miksei mies voisi tietää, etenkin kun ikää on 30+ eikä 16?
Et nyt lukenut kommenttiani kunnolla. Ap on tehnyt tuosta mieltymyksestä niin ison jutun, että se käytännössä estää häntä milloinkaan ottamasta kontaktia naiseen. Ei tarvitse olla terapeutti ymmärtääkseen että jotakin ajatusjumeja tuossa voi hyvinkin olla taustalla.
Mistä sinä noin päättelet?
Olen seurannut ketjua aktiivisesti, koska olin itse melkein samassa tilanteessa kuin ap.
Ap on kirjoittanut ettei usko yhdenkään naisen koskaan kiinnostuvan hänestä, sillä perusteella ettei yksikään nainen ole koskaan kiinnostunut hänestä.
Ja muuten, tekisikö nainen erilaisen johtopäätöksen? 30+ vuotta ilman ainuttakaan kiinnostunutta. Siis oikeasti ainuttakaan, myös ne vanhat juopot ja rumat aspergerit lasketaan. En usko että tekisi. Yksi palstan vakiaiheista on "kukaan mies ei halua minua", ja joka ikinen kerta käy ilmi että naiselle on tehty aloitteita, ei vain kiinnostavien miesten toimesta.
Anteeksi, en nyt oikein ymmärrä pointtiasi. Sanoin että ap on jumissa siinä ajatuksessa että hän ei voi milloinkaan lähestyä naisia, että hänenlaisensa ei voi tehdä sitä. Miten tuo liittyy siihen?
Siten ettei ap ole nähdäkseni yksilöinyt että seksuaalinen submissiivisuus olisi syynä tähän (?), vaan kaikki ominaisuudet jotka häneltä puuttuvat.
Kyllä hän itse asiassa on. Ap on puhunut asiasta palstalla jonkin verran vuosien varrella. Useampi ihminen tunnisti hänet tässä ketjussa, minkä jälkeen ap katosi.
No niin muuten onkin! Nyt mä tunnistan vaikka en ole palstaillut aktiivisesti.
Ns liian kiltti. Naiset pitää vaan kaverina ja ap jää muitten miesten varjoon.
Juoruilet ja jaat kaikki asiat sen kavereittesi kanssa sen enempää ajattelematta, pitäisikö ne kenties pitää omana tietona. Haluat kertoa mielipiteesi kaikista sellaisistakin asiosta, jotka eivät sinulle kuulut ja nimität tätä suoruudeksi. Käytät r-sanaa heti kun olet tutustunut uuteen ihmiseen ja muutat puheesi ja toimintasi sellaisiksi, mitä luulet tämän toivovan pelkästään vain miellyttämishalun takia.
Olet lyhyt, ruma, ilkeä ja arvosteleva.
Koet että olet ansainnut parasta maailmassa koska ihmiset eivät ymmärrä arvoasi.
Jos upea missi kävelisi ylväänä vierelläsi, kaikki näkisivät että olet arvokas.
Jokainen naisesta löytyvä virhe alentaa sinun arvoasi muitten ihmisten silmissä.
Olet siis ihminen, jonka täytyy nousta toisen ihmisen päälle näyttääkseen paremmalta.
Tinder on täynnä näitä miesneitejä. Todellinen mies on noiden vastakohta. Todellinen rakkaus ei kosketa sinua.
En ole kaikki naiset ja edustan vain itseäni.
Kerron mikä minulle ei kelpaa:
-juoppo
-rasisti
-incel
-tyhmä
-työhaluton
-väkivaltainen
-omahyväinen
-huono itsetunto
-itsensä säälijä
-naisia vihaava ja halveksuva
-narsisti
-tasa-arvoon ja tasavertaisuuteen kykenemätön
-epäkunnioittava
-tunnekylmä
No, tätä voisi jatkaa mutta tässä esimakua. Olet siis tällainen ja vielä jotain muuta?
Olet ikiliikkuja, kokoajan ohjelmaa, urheilua, harrastuksia. Teet myös pitkiä päiviä töissä. Suusi käy kuin papupata, kun saan sinut hetkeksi vierelleni. Olet fiksu, ja seuraat politiikkaa, ja niinpä sinun tarvitsee joka käänteessä tuoda mielipiteesi kuuluviin. Jalkasi ja kätesi rummuttavat, et pysty olemaan paikalla. Tuot varallisuuttasi esiin, mutta olet niin pihi, että aterian minkä tarjosit minulle, pitää tarjota sinulle seuraavaksi tottakai takaisin. Olet yltiö siisti, naisesi myös pitää olla aina tip top kunnossa. Eläimiä et mielellään lähellesi halua, varsinkaan jos olisi ajatuksena yhteenmuutto, niistä pitää tietenkin luopua vuoksesi. Sinua ei kiinnosta tutustua minun ystäviin, läheisiin, minun lapsiin, koska hehän ovat jo niin isojakin. Sinun lastesi kanssa mennään ja tehdään, tietenkin kun he ovat nuorempia, ja näät heitä vain joka toinen viikonloppu. Sängyssä odotat täyttä palvelua, ja kun itse saat orgasmin niin siihen se loppuu. Sanot, että eihän rakastelussa kaikkein tärkeintä ole orgasmi. Sanot naistasi liian orgasmikeskeiseksi. Sinä et pidä muuten hellänä, ota viereen kuin jos se päättyy seksiin. Kun, et saa seksiä päivittäin, tai useasti viikossa niin Sanot naisesi olevan kylmä.
Tässä on useammasta miehestä, ja en ole itsekkään mikään täydellinen, kaukana siitä. Mutta taidan jäädä ikisinkuksi ihan suosiolla. Mitä enemmän tulee ikää, ja mitä kauemmin ollut yksin niin sitä vaikeammaksi kumppanin löytäminen on mennyt. Sitä muuttuu itse yhtä itsekkääksi, ja ei ole enään valmis kompromisseihin.
Hassua kuinka kaikki naiset veikkaavat ap:n aggressiiviseksi, itsekkääksi, dominoivaksi, alkoon meneväksi, urasuorittajaksi, tms.
Oikeasti miehet joilla on suurimpia vaikeuksia saada naista ovat ap:n kaltaisia. Liian tasa-arvoisia myös romantiikassa, nössöjä, tylsiä, ja seksuaalinen alistuvuus on kenties pahin este koska naisille se on kummallinen fetissi ja kieroutuma, kuten homoseksuaalisuus viime vuosisadalla.
Kyllä nuo k*sipäiset miehet pääsääntöisesti naisen saavat.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaikki naiset ja edustan vain itseäni.
Kerron mikä minulle ei kelpaa:
-juoppo
-rasisti
-incel
-tyhmä
-työhaluton
-väkivaltainen
-omahyväinen
-huono itsetunto
-itsensä säälijä
-naisia vihaava ja halveksuva
-narsisti
-tasa-arvoon ja tasavertaisuuteen kykenemätön
-epäkunnioittava
-tunnekylmä
No, tätä voisi jatkaa mutta tässä esimakua. Olet siis tällainen ja vielä jotain muuta?
Kenelleköhän yksikään näistä ominaisuuksista kelpaisi? Vähän turhaa luetella kaikki ihmisluonnon huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilet ja jaat kaikki asiat sen kavereittesi kanssa sen enempää ajattelematta, pitäisikö ne kenties pitää omana tietona. Haluat kertoa mielipiteesi kaikista sellaisistakin asiosta, jotka eivät sinulle kuulut ja nimität tätä suoruudeksi. Käytät r-sanaa heti kun olet tutustunut uuteen ihmiseen ja muutat puheesi ja toimintasi sellaisiksi, mitä luulet tämän toivovan pelkästään vain miellyttämishalun takia.
Hei tässä oli mies kysyjänä, ei nainen. Nämä ovat kaikki naisten tyypillisiä toimintatapoja.
Tietenkään en halua mistä, joka on dominoiva ja kontrolloiva, mutta en myöskään halua ressukkaa. Sellaista kädetöntä, jolle pitää olla äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: minulla on muutamia sellaisia ominaisuuksia joita toivottaisiin pitkässä parisuhteessa, mutta kaikki haluttavuutta lisäävät ominaisuudet puuttuvat. Eli mahdollisuudet parisuhteeseen ovat nolla.
ap
Eli puhut ulkoisista ominaisuuksista? Olet siis lyhyt, lihava, ruma, lysyhartiainen, kaljuuntuva, kimittävä-ääninen, likinäköinen, pahanhajuinen, karvaselkäinen, syylänaamainen goblin.
Joka suhteessa hyvä mies, jonka arvoa kukaan nainen ei ole vielä oivatanut.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kuinka kaikki naiset veikkaavat ap:n aggressiiviseksi, itsekkääksi, dominoivaksi, alkoon meneväksi, urasuorittajaksi, tms.
Oikeasti miehet joilla on suurimpia vaikeuksia saada naista ovat ap:n kaltaisia. Liian tasa-arvoisia myös romantiikassa, nössöjä, tylsiä, ja seksuaalinen alistuvuus on kenties pahin este koska naisille se on kummallinen fetissi ja kieroutuma, kuten homoseksuaalisuus viime vuosisadalla.
Kyllä nuo k*sipäiset miehet pääsääntöisesti naisen saavat.
Seksuaalinen alistuvuus on osa kinkyjä seksuaalisuutta. Se ei tee siitä parempaa tai huonompaa, sukupuoleen katsomatta.
Se on hyvä tiedostaa ja siitä on hyvä kertoa tutustuttaessa. Parantaa onnistumisen mahdollisuuksia huomattavasti.
homo