Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paljastava pukeutuminen ei ole seksuaalista häirintää?

Vierailija
21.07.2022 |

Mutta sitten taas, jos kuulee vihellyksen, niin on seksuaalista häirintää.

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008953936.html

Kommentit (561)

Vierailija
561/561 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toppi ja shortsit erityisen paljastavaa pukeutumista? Entä kesällä helteiden aikaan?(Tähän tietysti tullaan sössöttämään nilkkapituisista mekoista) Itse pidän niitä vaatteita, mitä minä haluan, eikä se tarkoita, että minua saisi häiritä sen takia.

Miehet kyllä saavat kulkea vaikkapa kaupassa ilman paitaa, mutta auta armias, kun naisella ei ole niin peittäviä vaatteita.

Miesten paidattomuuskin on kyseenalaista ja sopii ehkä rantabaariin ja kesään korkeintaan aivan kuten naisten vähäinen vaatetus. Kautta linjan toivoisin käytöstapojen tulevan takaisin muotiin ja siistimmän vaatetuksen joka ottaa huomioon kokonaisuuden.

Jos alaosa on niukka niin yläosa voisi olla peittävämpi ja päinvastoin. Kirkkoon eri vaatteet kuin lenkille ja työpaikalle rinnat tai ylävartalo peittävä vaatetus. Enkä tarkoita mitään nunnakaapuja vaan sitä ettei kaikkia vartalon muotoja näytetä vaan pukeudutaan asiallisesti.

Nykyään on monilla joku pakkomielle tehdä tyylittömästä riettaudesta joku fashion statement jolla erotutaan joukosta. Jos joku Kim K on läpinäkyvässä mekossa tai kylän pulsujore esittelee melaansa tyhjentäessään itseään pusikkoon niin ei tarvitse tehdä perässä.

Oikein ällöttää kun pitää käyttäytyä kuin joku hoitokodista karannut kun voitaisiin ulkoasulla ottaa muut huomioon. Kyllä itseänikin naisena ärsyttää legginsien käyttö päällyshousuina kun saman ajaisivat ihan stretschiä olevat housutkin mutta siististi.

Ja iirissuomelat jotka eivät osaa työpaikalleen eduskuntaan löytää peittävämpiä vaatteita voivat mennä itseensä miksi joku pervopelle kuvaa. Totta kai on täysin oikein sellaisesta syntynyt kalabaliikki toki sitä pervoa kohtaan, mutta järkevällä pukeutumisella eivät sellaiset tilanteet edes onnistu.

Ja joo, minä en ole mikään nutturapää vaan itsekin käytän tyköistuvia farkkuja ja yläosia, hameita ja korkokenkiä. Katson silti peiliin ja mietin onko asuni sopiva muiden nähtäväksi kyseiseen tilanteeseen.

Suomelan mekko oli täysin sopiva ja aivan tavallinen. Se että helma nousee istuessa ei ole mitään häirintää tai epäsopivaa. Kenelläkään ei ollut mitään syytä kuvata häntä ja julkaista kuvaa.

Jos hän oli käyttänyt mekkoa ennen, hän tiesi, että se helma nousee noin. Onhan se häiritsevää.

Jos taas oli eka käyttökerta, niin sitten on ok ja vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän