Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Elämäsi kamalin

Vierailija
21.10.2006 |

mahatauti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sanoi,hae oma astia,tää on mun ja mies yökkii vessassa.....laatuaikaa koko yö....

Vierailija
2/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui ihan kympillä ja myös meillä samaan aikaan koko perhe samassa taudissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta makasin vessan lattialla ja vaikeroin " ei enää, ei enää" Onneks tästä on aikaa jo yli 10 vuotta. Hyi kauheeta!!

Vierailija
4/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahapaha ruokamyrkytys ja yksi vessa.

Oksennusta, sekä vatsa aivan sekaisin. Kaameaa!

Olin ihan tokkurassa ja poikki, enkä voinut muuttaa vessaan, joten muistan sellaisen pätkän, jossa olin suihkuhuoneessa lattialla istumassa suihkussa ja oksentelin/tms suihkukaivoon tarpeen mukaan, ja suvun lapset kävivät suihkun ovella kurkkimassa minua makaamassa suihkun lattialla...Aah.

Vierailija
5/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudeista, kun on tullut molemmista päistä. Kaameeta kun ei tiedä miten päin menis vessaan, yök.

Vierailija
6/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuorokausi oli paskantäyteinen: sitä siis lensi ja balalaikka soi hartaasti kellon ympäri. Sitten kun loppui tavara, jäi vain käsittämättömän voimakkaat vatsakrampit ja järjettömän huono vointi. Persus oli kipeenä, yhtään mikään ei pysynyt sisällä ja sattui, sattui, sattui. Katkarapuja en ole sen koommin syönyt, enkä voinut edes katsoa niihin muutamaan vuoteen :/

Vierailija
7/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 asteen kuume (siis ihan oikeasti yhtään liiottelematta), oksentelu ja ripuli jatkui viikon, edes vesi ei pysynyt sisällä. Lopulta sairaalaan tiputukseen melkein viikoksi vielä.

Vierailija
8/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin automatkalla päivän lämmennyttä leipäjuustoa, sillä seurauksella että oksensin ja paskansin verta ruotsalaisella savisella pellolla telttamajoituksessa kauheassa kaatosateessa vittumaisen, empatiaan kykenemättömän miehen kanssa kovassa kuumeessa :(((

Vierailija
9/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oksentelu sai kohdun supistelemaan eli maha oli tosi hellänä. Esikoinen yhtäaikaa sairaana, mutta hänellä tuli jo alakautta ja niitä keltaista haisevaa vesiripulia tulvillaan olevia vaippoja oli tosi kiva vaihtaa kun itseä oksetti ihan kamalasti.