Lue keskustelun säännöt.
Miten osoitteet kirjoitetaan oikein?
10.11.2006 |
Esim.
Osoitekatu 1A 16
vai
Osoitekatu 1 A16?
Mua niin pännii kun on tälläinenkin aukko sivistyksessä..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osoitekatu 1 A 16
Eli välit molemmissa.