Muutto asuntoon, jossa alkoi välittömästi ahdistaa
Aluksi kaikki vaikutti olevan ihan hyvin. Nautin pienestä parvekkeesta, jollaista edellisessä asunnossani ei ollut ollut. Myös keittiö oli mukavan tilava. Sitten alkoi selittämätön ahdistus. Välillä minusta tuntui siltä, että asunnon seinät kaatuvat päälle. Aloin kammota paikkaa, johon olin aluksi tykästynyt. Viihdyin yhä enemmän läheisteni luona, jottei mun olisi tarvinnut olla uudessa kodissani. Sitten eräänä päivänä näin naapuriani. Juttelimme hetken, kunnes hän kysyi, miten olen viihtynyt vuokraamassani asunnossa. Ennen kuin ehdin vastata, hän totesi yllättäen, että "Kun edellinen asukas sairastui siellä psykoosiin". Onko kenelläkään käynyt yhtä omituisella tavalla, että ihan kuin asunto tai jokin muu paikka olisi huokunut jonkinlaista pahaa energiaa?:(
Kommentit (95)
Ehkä vain alku on hankala? Kutsu ystäviä ja perhettä kylään, tarjoile jotain hyvää ruokaa/juomaa ja tee kodista koti valitsemalla sinne uudet kauniit verhot, kiva matto tms. Laita seinille tauluja ja osta vähän kukkia maljakkoon. Monesti asunto vaatii kodiksi tullakseen positiivisia tunnemuistoja. Omat asuntoni ovat myös joskus alkuun tuntuneet kolkoilta ja ahdistaneet, mutta muuttuneet kodeiksi, kun huonekalut ovat paikoillaan ja joitain positiivisia tapahtumia on ollut uusissa kämpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA
Siis mikä? En ole tehnyt tänne avausta aiemmin.
Ap
Lähinnä vain kiinnosti tietää, onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia.
Ap
Antaisin Ap:lle neuvon, että pane kädet ristiin ja rukoile. Toivon, että käytät sitä keinoa.
Asunnossa jossa nyt asun ahdistaa tekisi mieli huutaa, tytär on kauhean väsynyt koko ajan nukkuu olemme asuneet kolme vuotta tässä ja ahdistus on ollut koko ajan en löydä siihen syytä asunto on mukava ja rempattu tosin iäkäs talo. Voin täällä todella huonosti olen masentunut ja olemus on kuin haudasta noussut. Tästä on pakko päästä pois mutta minulla ei ole luottotietoja se estää asunnon saannin.
Sulla on varmaan jokin fiksaatio tähän psykoosi-sanaan. Ehkä sulla itselläsi on ollut psykoosi?
Pahan hengen nimi on Caruna.
Vährmmästäkin ahdistaa ja psykoosittaa.
Muutin exän luo yhteen asuntoon, joka oli todella negatiivinen ja ahdistava. Onneksi sain hänet viimein houkuteltua muuttamaan sieltä kanssasi pois.
Kun taas nykyisessä talossa, jonka aviomieheni kanssa ostin, on jotenkin niin hyvät energiat. Koskaan ei yksin pimeälläkään pelota!
Itse uskon sekä ns. jäännösenergioihin, eli että asunnon aiemmista eläjistä voi jäädä tilaan heidän energiaansa, esim. psykoottisen jättämä energia todennäköisesti on ahdistavaa, pelokasta ja sekavaa. Uskon myös varsinaisiin henkiolentoihin, jotka kuitenkin on paljon harvinaisempia kuin pelkkä passiivinen jäännösenergia tilassa. Huonoa jäännösenergiaa usein saa helpotettua itse, esim. polttamalla tilassa salviaa, laittamalla suolaa astioissa huoneen nurkkiin, ja ihan vaan tuomalla itse sinne tilaan erilaista energiaa. Jos rukoilee tai meditoi, sellainen auttaa nopeasti. Varsinaisiin henkiolentoihin, varsinkin jos ne eivät ole pelkkiä kuolleiden ihmisten henkiä vaan demonisia, voi tarvita "ammattiapua".
Ahistuksen aiheuttaa nimen omaan ne naapurit.
Asun yhä asunnossa, jossa ex pahoinpiteli ryösti raiskasi minua jatkuvasti. Asunut vuosikymmeniä. Eikä koskaan ollut kuin minun nimi ovessa. Paholainen osaa esittää ystävää. Missä tahansa hotelleissa, hosteleissa ym olen ollut, ei pelota mikään. Ludetarkastuksen teen. Ei ole muuta pahaa kuin mitä on omassa päässä, muistissa.
Psykoosisairauksiin on tehokkaita lääkkeitä. Minulla ei ole ollut psykoosia koskaan joten ei ole lääkitystäkään.
Olen asunut, kyllä asunnolla ja varsinkin asunnon sijainnilla on paljon merkitystä henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee joku energioiden puhdistus sinne. Ohjeita varmasti löytyy paljonkin. Salvian polttaminen, siunaaminen, mielikuvaharjoittelu, jossa täytät asunnon valolla jne.
Nämä asiat pahentavat asiaa, koska siinä käännytään pahojen henkien puoleen ( demoneiden).
Siunaus toimii jos asukas itse on uskossa Raamatulliseen Jeesukseen. Jeesuksen nimessä pysyvät pahat henget poissa.
Elä usko tuota paskaa. Ei siihen pelkkä usko Jeesukseen riitä ja salvialla tai mielikuvaharj. ei ole mitään tekemistä demoneiden kanssa. Siellä on pahoja henkiä tai henki, varsinkin vanhoihin taloihin tykkää pesiytyä keikenlaisia olentoja joilla on vaikutus ihmisiin. Salvialla savua tupa niin täyteen että silmiä kirvelee eikä meinaa eteensä nähdä, ja pari tuntia antaa savun
Lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon sekä ns. jäännösenergioihin, eli että asunnon aiemmista eläjistä voi jäädä tilaan heidän energiaansa, esim. psykoottisen jättämä energia todennäköisesti on ahdistavaa, pelokasta ja sekavaa. Uskon myös varsinaisiin henkiolentoihin, jotka kuitenkin on paljon harvinaisempia kuin pelkkä passiivinen jäännösenergia tilassa. Huonoa jäännösenergiaa usein saa helpotettua itse, esim. polttamalla tilassa salviaa, laittamalla suolaa astioissa huoneen nurkkiin, ja ihan vaan tuomalla itse sinne tilaan erilaista energiaa. Jos rukoilee tai meditoi, sellainen auttaa nopeasti. Varsinaisiin henkiolentoihin, varsinkin jos ne eivät ole pelkkiä kuolleiden ihmisten henkiä vaan demonisia, voi tarvita "ammattiapua".
Ootko ihan tosissas?
Vierailija kirjoitti:
Vaikken usko kauheasti mihinkään energioihin, niin kyllähän jokaisesta joku "haju" jää asuntoon, jos siellä pitkään asuu. Vuokramurjuissa on omat ongelmansa, mutta yleensä niissä pinnat uusitaan ennen seuraavaa asukasta ja näin ollen kämppäkin on jotenkin puhtaampi ja sieluttomampi.
Itselläni on vielä vaisto toiminut asunnonnäytöissä. Kaikkiin asuntoihin olen kotiutunut, joihin olen muuttanut. Joissakin asunnoissa taas on huono ja surullinen henki, vaikkei niissä mitään vikaa varsinaisesti olisikaan. Vaikea sitä on selittää. Asunto jos joku pitää hommata tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA
Siis mikä? En ole tehnyt tänne avausta aiemmin.
Ap
Lähinnä vain kiinnosti tietää, onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia.
Ap
Edellisen asukkaan psykoosilla ei ile mitään tekemistä sinun viihtyvyyteen kannalta. Missä ikinä ihminen asuukin, kodista kannattaa tehdä ns. itsensä näköinen. Ja ainahan sitä voi muuttaa toiseen kotiin jos ei asunto vastaa asukkaan tarpeita.
Elä usko tuota paskaa. Ei siihen pelkkä usko Jeesukseen riitä ja salvialla tai mielikuvaharj. ei ole mitään tekemistä demoneiden kanssa. Siellä on pahoja henkiä tai henki, varsinkin vanhoihin taloihin tykkää pesiytyä keikenlaisia olentoja joilla on vaikutus ihmisiin. Salvialla savua tupa niin täyteen että silmiä kirvelee eikä meinaa eteensä nähdä, ja pari tuntia antaa savun olla siellä ikkunat ja ovet kiinni. Savua tulee olla paljon jotta se toimii!