Muutto asuntoon, jossa alkoi välittömästi ahdistaa
Aluksi kaikki vaikutti olevan ihan hyvin. Nautin pienestä parvekkeesta, jollaista edellisessä asunnossani ei ollut ollut. Myös keittiö oli mukavan tilava. Sitten alkoi selittämätön ahdistus. Välillä minusta tuntui siltä, että asunnon seinät kaatuvat päälle. Aloin kammota paikkaa, johon olin aluksi tykästynyt. Viihdyin yhä enemmän läheisteni luona, jottei mun olisi tarvinnut olla uudessa kodissani. Sitten eräänä päivänä näin naapuriani. Juttelimme hetken, kunnes hän kysyi, miten olen viihtynyt vuokraamassani asunnossa. Ennen kuin ehdin vastata, hän totesi yllättäen, että "Kun edellinen asukas sairastui siellä psykoosiin". Onko kenelläkään käynyt yhtä omituisella tavalla, että ihan kuin asunto tai jokin muu paikka olisi huokunut jonkinlaista pahaa energiaa?:(
Kommentit (95)
Tee joku energioiden puhdistus sinne. Ohjeita varmasti löytyy paljonkin. Salvian polttaminen, siunaaminen, mielikuvaharjoittelu, jossa täytät asunnon valolla jne.
Vierailija kirjoitti:
Tee joku energioiden puhdistus sinne. Ohjeita varmasti löytyy paljonkin. Salvian polttaminen, siunaaminen, mielikuvaharjoittelu, jossa täytät asunnon valolla jne.
Nämä asiat pahentavat asiaa, koska siinä käännytään pahojen henkien puoleen ( demoneiden).
Siunaus toimii jos asukas itse on uskossa Raamatulliseen Jeesukseen. Jeesuksen nimessä pysyvät pahat henget poissa.
Olen itse herkkä ihminen, uskon että niin sanotusti vaistoillaan ihminen tietää enemmän kuin järjellään.
Muuttaisin pois, jos ei tunnu hyvältä. Tuota tunnetta kannattaa kunnella.
Koti on kuitenkin sellainen paikka, että on tärkeää että tuntee olonsa hyväksi siellä.
Kaikkea ei myöskään tarvitse järjellä ymmärtää tai selittää.
Olipa hassua löytää oma avaus yli vuoden takaa. Muutin vielä samana syksynä pois kyseisestä asunnosta, koska kokemani ahdistus alkoi olla jotain aivan kamalaa. Se oli niin painajaismaista, että pelkäsin menettäväni järkeni. Muuton jälkeen tunnetila katosi saman tien ja uudessa kodissani olenkin viihtynyt valtavan hyvin:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiat pahentavat asiaa, koska siinä käännytään pahojen henkien puoleen ( demoneiden).
Siunaus toimii jos asukas itse on uskossa Raamatulliseen Jeesukseen. Jeesuksen nimessä pysyvät pahat henget poissa.
Siitähän ne henget vasta suuttuu. Ihminen jolla ei ole mitään kokemusta pystyy manaamaan pahoja henkiä pois? Tuohan vain avaa portaalin josta tulee entistä enemmän pahoja henkiä. Kun leikit henkien kanssa. Et voi tietää minkälainen henki siellä vainoaa. Onko edes ihminen vai eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän ne henget vasta suuttuu. Ihminen jolla ei ole mitään kokemusta pystyy manaamaan pahoja henkiä pois? Tuohan vain avaa portaalin josta tulee entistä enemmän pahoja henkiä. Kun leikit henkien kanssa. Et voi tietää minkälainen henki siellä vainoaa. Onko edes ihminen vai eläin.
Jeesuksen nimessä karkotetaan kaikki pahat henget. Ne pelkkäävät.
Tämä edellyttää että asukas itse on Raamatullisessa uskossa Jeesukseen, uudestisyntynyt ja parannuksen tehnyt.
Uskovan luona eivät pahat henget ( demonit) pysty tekemään yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paha henki.
Niin meilläkin välillä. Kannattaa tarkastella ruokavaliotaan, ja tarvittaessa tuulettaa pierut pois.
Varmaankin on olemassa jotain semmoista, jota ei silmällä näe, mutta sillä kuudennella aistilla...
Vierailija kirjoitti:
Kunnan vuokra-asuntoihin ja muihin asuntoihin joihin ihmiset joutuvat muuttamaan, osaa ei saa edes valita. Joten aika heikosti menee Suomessa. Osasta ei ole kuvaa tai mitään esittelyä. Randompeliä ihmisillä. Samoin opiskelijoilla, entä iäkkäiden tilanne.
Todellakaan ei kuvia edes saa, vuonna 2024. Onkohan edes laillista tälläinen asuntotarjous?
Kissa mukaan asunnon katsomiseen. Ne näkee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kivet ja luonto oli kauan ennen miesten itselleen keksimiä misogynisti uskontoja, jotka itsessään on täynnä pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hassua löytää oma avaus yli vuoden takaa. Muutin vielä samana syksynä pois kyseisestä asunnosta, koska kokemani ahdistus alkoi olla jotain aivan kamalaa. Se oli niin painajaismaista, että pelkäsin menettäväni järkeni. Muuton jälkeen tunnetila katosi saman tien ja uudessa kodissani olenkin viihtynyt valtavan hyvin:)
Ap
Kiva että pääsit vastaamaan. Hyvä että pääsit pois! Olen kerran joutunut lähtemään viikossa pois asunnosta, koska menetin järkeni. Tai siis minut haettiin pois. Se on aivan kamalaa. Itseään kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vähän samaa kun muutin nykyiseen asuntooni. Asunto itsessään oli tosi kiva vaikkakin kylppäri oli menossa remonttiin. Muutin pimeimpään syksyn aikaan ja kun ekan kerran jäin yksinäni muuttoporukan lähdettyä, alkoi ihan valtava ahdistus. Pelotti koska asunto oli iso ja iso osa valoista oli asentamatta, oli paikoin pimeää, remonttia vailla oleva kylppäri oli kamala ja ahdistava. En voinut nukkua, heräilin jatkuvasti.
Kunnes kylppäriremontti viimein alkoi, jotenkin mystisesti rauhoituin. Vaikka remonttiaika oli ikävää kun ei ollut peseytymistiloja ja pesulla piti käydä aina milloin missäkin. Mutta kun remontti sitten valmistui ja sain kylppärin käyttöön ja laitettua lopunkin asunnosta mieleisekseni niin kaikki ahdistus katosi. Tuntui että edellisen asukkaan energia poistui remontin myötä.
Nyt ei ahdista eikä pelota vaan nautin tästä asunnostani. Ihana talo, ihanalla pihalla, on tilaa olla niinkuin tykkää eikä naapureista
Tässä nyt ei ole mitään mystistä jos pimeät huoneet ja käyttökelvoton kylpyhuone ahdistaa.
On täysin eri asia jos asunnossa on kaikki ulkoisesti kunnossa mutta silti tulee oudot fibat ja tuntee jopa kauhua omassa kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä juttu että pääsit pois sieltä.
Olisi kiinnostavaa tietää mitä siinä asunnossa on tapahtunut aiemmin kun noin vahva energia sinne on jäänyt.
Jaa. Siinä Hohto-elokuvassahan se kirjailija meni perheineen ylläpitämään talveksi hotellia, jonka entinen ylläpitäjä oli seonnut ja tappanut. Näin kävi tälle kirjailijallekin, että jotenkin sekosi ja lopulta tappoi. Jotain kai siellä on ollut. Perustuu Stephen Kingin kirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Siinä Hohto-elokuvassahan se kirjailija meni perheineen ylläpitämään talveksi hotellia, jonka entinen ylläpitäjä oli seonnut ja tappanut. Näin kävi tälle kirjailijallekin, että jotenkin sekosi ja lopulta tappoi. Jotain kai siellä on ollut. Perustuu Stephen Kingin kirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Se oli fiktioita se leffa. On kyllä vajaata mammaa muutenkin täällä. Poltelkaa vaan niitä suitsukkeita sun muuta höpö, höpö huuhaata.
Nää on jänniä juttuja. Asuimme uudessa rivitalossa ja olimme huoneiston ensimmäiset asukkaat. Koko ajan kun siellä asuimme tuntui siltä että piti olla varuillaan ja että emme kuuluneet sinne. Ajan mittaan siihen kuitenkin tottui.
Kun muutimme pois uusi asunto tuntui heti kodilta ja ihan kuin kietoi "syliinsä".
Mulla oli vähän samaa kun muutin nykyiseen asuntooni. Asunto itsessään oli tosi kiva vaikkakin kylppäri oli menossa remonttiin. Muutin pimeimpään syksyn aikaan ja kun ekan kerran jäin yksinäni muuttoporukan lähdettyä, alkoi ihan valtava ahdistus. Pelotti koska asunto oli iso ja iso osa valoista oli asentamatta, oli paikoin pimeää, remonttia vailla oleva kylppäri oli kamala ja ahdistava. En voinut nukkua, heräilin jatkuvasti.
Kunnes kylppäriremontti viimein alkoi, jotenkin mystisesti rauhoituin. Vaikka remonttiaika oli ikävää kun ei ollut peseytymistiloja ja pesulla piti käydä aina milloin missäkin. Mutta kun remontti sitten valmistui ja sain kylppärin käyttöön ja laitettua lopunkin asunnosta mieleisekseni niin kaikki ahdistus katosi. Tuntui että edellisen asukkaan energia poistui remontin myötä.
Nyt ei ahdista eikä pelota vaan nautin tästä asunnostani. Ihana talo, ihanalla pihalla, on tilaa olla niinkuin tykkää eikä naapureista ole riesaa.