Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutto asuntoon, jossa alkoi välittömästi ahdistaa

Vierailija
20.07.2022 |

Aluksi kaikki vaikutti olevan ihan hyvin. Nautin pienestä parvekkeesta, jollaista edellisessä asunnossani ei ollut ollut. Myös keittiö oli mukavan tilava. Sitten alkoi selittämätön ahdistus. Välillä minusta tuntui siltä, että asunnon seinät kaatuvat päälle. Aloin kammota paikkaa, johon olin aluksi tykästynyt. Viihdyin yhä enemmän läheisteni luona, jottei mun olisi tarvinnut olla uudessa kodissani. Sitten eräänä päivänä näin naapuriani. Juttelimme hetken, kunnes hän kysyi, miten olen viihtynyt vuokraamassani asunnossa. Ennen kuin ehdin vastata, hän totesi yllättäen, että "Kun edellinen asukas sairastui siellä psykoosiin". Onko kenelläkään käynyt yhtä omituisella tavalla, että ihan kuin asunto tai jokin muu paikka olisi huokunut jonkinlaista pahaa energiaa?:(

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita merisuolaa ja vettä kulhoon joka huoneeseen, suola vie pahan energian pois.

Vierailija
22/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites köyhillä siellä neukkukuutioissa?

Kiitos iha hyvää. Kissan kans istutaa tässä sängyllä just. Kissa pesee tassuansa ja mää palstailen. Parvekkeen ovi auki ja tuuletin pörisee. Vähän lämmin, mutta pärjätään. Iso kauppa on tossa kadun toisella puolella. Jos tarvii maitoa, niin sinne kauppaan kerkee kävellä minuutissa. Eli vaikka 5 min ennen sulkemisaikaa. Nii ja tästä parvekkeelta ok mukava kyylätä ohikulkevia ihmisiä. Katu menee just tosta alta. Aamullaki mukava kahvikupposen kans mennä parvekkeelle stalkkaaman katuelämää. Toriki on tossa takana. Jos haluan marjoja tms nii muutaku crocsit jalkaa ja lamps lamps 100 metriä ja perillä. Siellä on jätski ja muurinpohjalettu-kahvila kioskikin. Autosta ei tarvi stressata kun ei semmosta tarvi täällä keskustassa. Hih. Taksikoppiki on nurkan takana jos yhtäkkiä sellaista tarvis. Seinänaapurit on kivoja. Joskus kahvitellaan toistemme luona ja poristaan niitä näitä.

Että.. eikait täällä.. neukkukuutios. 😎 talvellaki mukava mennä ulos kun on pihatie kolattu ja ite ei tarvi tehä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo.

Vierailija
24/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan samanlaista kokemusta, mutta pari asuntoa ei koskaan alkanut tuntumaan kodilta, vaan ne olivat vain paikkoja, missä nukkua ja syödä.

Vierailija
25/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
26/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa

Juo kahvia jos haukotuttaa. Tai mee nukkuu. Tarkista myös rauta-arvot.

Vierailija
27/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä! :'( juuri tuo tunne mistä ap kertoi ja olen asunut useissa asunnoissa elämäni aikana, ok-taloja, rivarinpätkiä ja kerrostaloasuntoja. Pari asuntoa joskus oli muuten vaan kurjia todella päihdehakuisen naapuruston takia mutta tässä nykyisessä se ilmiö ei ole niinkään paljoa häirinnyt. Asunto on ollut monta vuotta kuin vieras outo paikka johon ei ikinä totu ja haluan aina "paeta" kun voin. Ahdistus on ollut ihan sietämätön jo alusta asti. Esittelijä oli sellainen ylipirteä mukava ihminen, vähän hermostunut ehkä. Mutta viime vuonna kuulin että tässä asunnossa on tapahtunut perhesurma ennenkuin muutimme tähän lapseni kanssa. Sen jälkeen on ollut vaan pakko päästä pois mutta uutta on vaikeaa löytää töiden ja koulun sijainnin takia. Sellasta mulla.

Vierailija
28/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja huokuu pahaa energiaa. Varmaan itsellä psykoosi.

Vierailija
29/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ahdistunut aina muuton jälkeen vähintään kaksi viikkoa ja itken koti-ikävää. Ajan myötä helpottaa, kun siitä saa oman näköisen ja tavarat löytää ne oikeat omat paikkansa eikä jää siihen mihin ne ,uuton jälkeen on laitettu. Se tavaroiden eka sijoittelu ei välttis ole se luontevin ja kodikkain.

Vierailija
30/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerran vanhassa puutaloyksiössä, joka oli todella viehättävä ja paperilla mulle täydellinen, mutta jotenkin en vain viihtynyt siellä. Ajanmyötä alkoi ahdistaa enemmän ja jopa pelottaa. En tiedä miksi. En usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta olin todella tyytyväinen kun sain jättää avaimet ja lähteä pois. 

Vierailija
31/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys tekee mielelle temppuja, jos epäilet huonoa energiaa, Soita ja kysy apua auttavan rajatiedon numerosta.

Vierailija
32/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä siitä. Naapuriasunto on sellainen hollitupa ettei siellä kukaan asu kuutta kuukautta pidempään. Yksi pariskunta oli vain kolme kuukautta. Siinä ollut mummo kuoli sinne pari vuotta sitten ja sen jälkeen on asukas vaihtunut jo neljästi. Nytkin on muuttamassa pois viimeisin. Kämppä kiinnostaisi kun on hieman halvempi kuin tämä, mutta en sitten tiedä mikä ihmiset siitä ajaa pois. Kiva asunto on ainakin kuvien perusteella. 

Vierailija
33/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys johonkin paikalliseen seurakuntaan, lut, hellari tai vapis ainakin lähettävät joitain työntekijäitään suorittamaan ns. kodinsiunauksen.  Nämä on vähän oudolta kuullostavia juttuja mutta toimivia. Eivätkä heille mitenkään tavattomia.

Itselle on sattunut kerran niin ikävät naapurit että oli 3kk sisällä muutettava pois vaikka menetin takuuvuokran, ja muuttokuluja tuli tuplasti, silti oli pakko. Nyt asun asunnossa, jossa kaukolämpö huutaa, ja alan kohta taas etsiä uutta kotia, ei auta.

Olen asiasta sanonut ja sitä on käyty ihmettelemässä, mutta mitään ei kukaan tee, joten vaihtoehdot vähissä.  En arvannut moista kun tähän muutin.  Kyllä nämä harmittaa varsinkin nukkumisesta tulee niin vaikeaa. Tämä on muutoin kaikinpuolin ok paikka, mutta ei jaksa, hermot menee.

Onneksi on vuokralla pääsee muuttamaan:).

Vierailija
34/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on paha henki.

Jos on uskossa Raamatulliseen Jeesukseen ,tällaiset henget ( demonit) eivät pysty aiheuttamaan tuollaista.

Jos taas ei usko niin silloin on ns vapaata riistaa näille riivajille.

Vierailija
35/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys johonkin paikalliseen seurakuntaan, lut, hellari tai vapis ainakin lähettävät joitain työntekijäitään suorittamaan ns. kodinsiunauksen.  Nämä on vähän oudolta kuullostavia juttuja mutta toimivia. Eivätkä heille mitenkään tavattomia.

Itselle on sattunut kerran niin ikävät naapurit että oli 3kk sisällä muutettava pois vaikka menetin takuuvuokran, ja muuttokuluja tuli tuplasti, silti oli pakko. Nyt asun asunnossa, jossa kaukolämpö huutaa, ja alan kohta taas etsiä uutta kotia, ei auta.

Olen asiasta sanonut ja sitä on käyty ihmettelemässä, mutta mitään ei kukaan tee, joten vaihtoehdot vähissä.  En arvannut moista kun tähän muutin.  Kyllä nämä harmittaa varsinkin nukkumisesta tulee niin vaikeaa. Tämä on muutoin kaikinpuolin ok paikka, mutta ei jaksa, hermot menee.

Onneksi on vuokralla pääsee muuttamaan:).

Onnistuakseen edellyttää että tuo siunaaja on Raamatun Sanan mukaisessa uskossa, eikä mikään woke eksyttäjä pappi. 

Eli kannattaa tietää ketä pyytää, näin on nykyään valitettavasti!!

Vierailija
36/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla maasäteilyä tai sitten juuri sen naapuriin negatiivista energiaa. Miksi hänen piti kertoa sinulle tuollaista ? Onko motiivinsa saada sinut pois, jos tahtoo ostaa kämpän ?

Vierailija
37/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. 

Vierailija
38/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullä minulle tulee eri asunnoissa erilainen fiilis. Vaikka sisustus ei olisi kummoinen. 

Vierailija
39/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasäteilyä...

Vierailija
40/95 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihiirelle  (itsekin olen) on tärkeää että kodissa viihtyy. Joten vaihtoon vaan kämppä. 

Itse en viihdy tällä alueella missä asutaan mutta aion panostaa kodin viihtyvyyteen. Asunto ei ole mitenkään Ok mutta ei ole mahdollisuutta muuttaa.