Vaihdatteko alusvaatteenne joka viikko?
Vai harvemmin? Itsellä ollut nyt samat bokserit 3 viikkoa, alkaa jo vähän haiskahtaa.
m33
Kommentit (25)
Töissä käydessä vaihdan pari kertaa viikossa, lomalla menee samoilla kalsareilla useampikin viikko, jos ei satu mitään ylläreitä.
Joka kerta kun pieraisette, kalsarinne saastuvat. Kyllä ne pitää joka päivä vaihtaa.
Käännän kerran viikossa aina nurin päin. Tätä jatkan kuukausikaupalla.
Mitä suotta noin usein. Jouluisin laitan puhtaat.
Vierailija kirjoitti:
Töissä käydessä vaihdan pari kertaa viikossa, lomalla menee samoilla kalsareilla useampikin viikko, jos ei satu mitään ylläreitä.
Toivon, että nämä tällaiset ovat trollivistejä, mutta vähän pelkään että eivät ole, ainakaan kaikki. 🤢
En vaihda. Minulla on ollut samat bokserit jalassa pääsiäisestä asti. Välillä vain huuhtelen niitä vedellä ja laitan sitten takaisin päälleni.
En tietenkään. Sitten kun menevät rikki.
Joka päivä ja joskus lisäksi kesken päivän. En halua olla itselleni haisuli. 👍
Vierailija kirjoitti:
Kakkaatko/pissaatko housuisi kuten pikkulapsi vai mistä kiikastaa? Miksi pitää vaihtaa?
Viikottain tai 3-4 päivän välein.
Ollen vaihtaa Pedron kanssa, Pedro Hopposen kanssa, se taa saa Lassin vanhat ja Barracuda antaa Lassille, eno, ottaa Uggelta ja Ugge saa Ollen vanhat, mulle jaa Ruuti-ukon, ja se saa Anakondan. Joo, pitäs mennä oikei.
En ole pariin vuoteen peseytynyt lainkaan enkä vaihtanut ollenkaan päälläni olevia vaatteita enkä myöskään pessyt niitä kertaakaan. Enkä myöskään pyyhkinyt pyllyä kun olen käynyt kakalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa, joulusaunassa.
Sama täällä. Mitä niitä nyt vaihtamaan kun ne kovettuvat sopivan muotoisiksi vasta 2 kuukauden käytön jälkeen. Ei jaksa vaihtaa usein kun sitten joutuu taas odottelemaan että ne tulevat sopiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaatko/pissaatko housuisi kuten pikkulapsi vai mistä kiikastaa? Miksi pitää vaihtaa?
Tämä voi naurattaa mutta kun näet tosielämässä juopon joka ei enää ole viitsinyt heittää housuja pissatessaan ja sen mitä se tekee iholle haaroissa niin ei naurata (oksettaa, kuolio).
Joka aamun suihkun jälkeen.