Tyrmäävä väsymys!
Mikähän mulla oikein on kun väsyttää ihan kamalasti koko ajan? Syön ja nukun mutta ei vaan auta. Ihan voimat ja energia loppu päivästä toiseen.
Kommentit (52)
Allergiat. Olisko heinä nyt menossa
Mitä? Eikö kukaan oo vielä ehdottanut ferritiiniä?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö kukaan oo vielä ehdottanut ferritiiniä?!
No tossahan se tuli ekana
Otata laajennetut verikokeet. Luultavasti vain kilpirauhassairaus
Vierailija kirjoitti:
Raudanouute, kilpirauhasen vajaatoiminta, daibetes, työuupumus, longcovid?
Raudan puute ei ole, tuskin diabeteskaan, en ole töissä, enkä saanut koronaakaan. Mitä muita oireita kilpparin vajaatoiminnassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raudan puute ei ole, tuskin diabeteskaan, en ole töissä, enkä saanut koronaakaan. Mitä muita oireita kilpparin vajaatoiminnassa on?
Eikä ole vajaatoimintakaan, sillä en palele, eikä ole ummetusta eikä mitään turvotusta tai painon nousuakaan.
Sama. Lisäksi huimaus. Sydäntä epäilen.
Loppuuuuu kirjoitti:
Sama. Lisäksi huimaus. Sydäntä epäilen.
Mua ei huimaa ja sydänkin lyö ihan normaalisti. Olen vain ihan tolkuttoman väsynyt koko ajan. En keksi mitään muuta oiretta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko raskaana?
En
Minua väsyttää tylsyys. Kun ei ole mitään mukavaa. Aina vaan samaa, tylsää arkea. Ei ole rahaa tehdä mitään, ostaa mitään, mennä mihinkään. Tykkään olla kotona, mutta sekin tylsyttää pidemmän päälle. Ei nuo pyöräilylenkit ja lähikaupassa, kirjastossa käynnit enää oikein jaksa innostaa. Jäin työttömäksi ja tipuin pois sosiaalisista piireistä, kun aina joutuu laskemaan senttejä. Huomenna ajattelin mennä mustikkaan, mutta ei sekään oikein innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamaton laiska olo. Jatkuva väsymys ja alakuloisuus. On myös oireita, jotka ovat eri ihmisillä erillaisia. Aivosumu, hitaus, näköhäiriöt, masenteneisuus. Koska on hormoonisairairaus voi oikeastaan tehdä vaikka mitä oireita. Ripulu, ummetus, hermostuneisuus, hikoolu, palelu. Lista on loputon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamaton laiska olo. Jatkuva väsymys ja alakuloisuus. On myös oireita, jotka ovat eri ihmisillä erillaisia. Aivosumu, hitaus, näköhäiriöt, masenteneisuus. Koska on hormoonisairairaus voi oikeastaan tehdä vaikka mitä oireita. Ripulu, ummetus, hermostuneisuus, hikoolu, palelu. Lista on loputon
Ok. Näin lomalla muutaman oluen ottaneena kirotusvihreitä. Mutta kilpirauhanen on tuttu elin. Lääkityksellä meni kerran ylitoiminnaksi, ja se se oli pelottavaa. Tilasin jopa ambulanssin. Liikatoiminnassa sydämmentykytys, tuntohäiriöt raajoissa, kuin olisi astunut lattian läpi. Näköhäiriöt
Kannattaa tutkituttaa ferritiiniarvot... ota rautalisää ja jos auttaa niin selvä raudanpuute!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole tuommosia. Välillä masentaa mutta ei sitäkään mitenkään erityisesti.