Mies, millaisen synttäriyllätyksen haluaisit?
Minulla on uusi miesystävä, joka selvästi pitää merkkipäiviä ja hänen muistamistaan tärkeinä. En vain keksi miten sitä juhlistaisin.
Budjetti ei ole iso ja en usko että hän haluaisi minulta kalliita merkkijuttuja, vaikka niistä pitääkin. Hän on paljon varakkaampi kuin minä.
Seksiin liittyvät "lahjat" ei käy kun olen muutenkin kokeilunhaluisempi ja aktiivisempi kuin hän ja olen yrittänyt kysellä mitä voisin tehdä lisää sängyssä ja hänellä ei ole ideoita.
Hän on vähän reilu 50v, koulutettu ja hyvässä ammatissa oleva mies.
Kommentit (16)
Välivuosi,ei mitään liian kallista tai hienoa. Ne jätetään tasavuosiin. Mitä harrastaa? Keräileekö jotain? Miehiä on erilaisia. Golffaako vaiko kalastaa tyyliin??
No paista sille vaikka pihvi ja laita olutta jääkaappiin valmiiksi. Taluta se sitten sohvalle, anna sille olut kouraan ja laita televisioon pyörimään vuoden 1995 jääkiekon mm-kisafinaali.
suikkarin yllättäen mitä ei lopeteta ekaan laukeamiseen, sit kunnon ratsastus
Esim. Naamalle istuminen on oiva lahja
-Olutlaatikko
-Hyvä ruoka ja hieronta
-Kakkoseen tuleminen kera mm-95 taustalla
-Autoglymin vahapurkki ja rätti
-Alushousut ja sukkapari
Leivo. Leivo pullaa, marjapiirakkaa ja sämpylöitä.
Mulqq on myös leivottava.
Pullo punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Välivuosi,ei mitään liian kallista tai hienoa. Ne jätetään tasavuosiin. Mitä harrastaa? Keräileekö jotain? Miehiä on erilaisia. Golffaako vaiko kalastaa tyyliin??
Harrastaa jotain kalliita it/teknologia -juttuja joita en osaisi ostaa.
Ei panosta kovin paljon pukeutumiseen, se voisi olla mutta en tiedä osaisinko ostaa oikeanlaista. Ja olisiko sellainen lahja mieleinen.
Olutta ja ruokaa joo, mutta liian perusjuttu. Ei ole spesiaalia.
Seksiin liittyviä juttuja antaisin mielelläni mutta hän tykkää ihan perinteisestä eniten.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!
Olen tosi hoikka ja sporttinen.. eli ei varmaan huomaisi tai olisi tarpeen.
-ap
Kaverit kylään ja yllätys juhlat, hyvää ruokaa, juomaa ja musiikkia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!
Olen tosi hoikka ja sporttinen.. eli ei varmaan huomaisi tai olisi tarpeen.
-ap
Ei tietenkään sitten. Tekisitkö hänelle taulun alastomalla vartalollasi?
?