Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt itsestäni virologin ja sotatieteiden pätevyydet, nyt vielä merinisäkäsbiologin. Minkä alojen tairaja sinä olet??

Vierailija
19.07.2022 |

Kysymys tulikin jo otsikossa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kohdalla lahjakkain taitoni on tehdä erittäin raikkaita voileipiä :) osaan myös tarjoilla jälkkäriksi mieheltä jääneitä puoliksi syötyjä lastemme vanukkaita 😂

Vierailija
42/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkuteknologiaan ja autojen sähköistymiseen DI:n pätevyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä nuhhimaan pyllyreikää. Sen lisäksi olen masturbaation keikari.

Vierailija
44/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä nyyminä olen ehdottomasti parisuhteiden, ihmissuhteiden ja psykologian asiantuntija! Ja virastaan eläköitynyt politiikan ja virologian asiantuntija, syy eläköitymiseeni oli se että asiakkaani eivät kuunnelleet minua ja väittivät usein vastaan älyvapailla argumenteilla.

Netin ulkopuolella työskentelen it-alalla asiantuntijatehtävissä, mutta teen työkseni niin paljon virheitä etten sen takia uskalla päteä juuri siitä asiasta, jonka todennäköisesti osaan parhaiten. Muilla asiantuntemukseni alueilla en hahmota tietämykseni rajoja, ja siksi uskallan päteä - mutta vain nimettömänä.

Vierailija
45/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri, erik. adhd yms. lyhenteet ja nepsyt sekä autismin kirjot.

Vierailija
46/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persereikä virologi.

Vierailija
47/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatustiede lienee yliedustettuna täällä. En ole poikkeus, mutta lisäksi alaani on neurologia.

Tämä on ongelma kasvatuksessa. Jos ihmiset käyttäisivät enemmän aikaa kasvatustieteen opiskeluun sen sijaan, että nussivat kuin kanit opiskeluaikoinaan, niin tietäisivät kuinka kasvattaa niitä pikkuperkeleitään. Ei olisi tarve täällä roikkua opimassa, kun vahinko on tapahtunut.

t. vela 56v

Vierailija
48/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseoppinut psykiatri ja farmaseutti.

Vierailija
49/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita pätevyyksiä on kertynyt. Siis mullahan on professuuri Martta-akatemiassa nuukuuden ja niukkuuden ekonomiasta ja ravitsemustieteestä. Lihavuustutkija ja laihdutusasiantuntija, tietenkin. Virologin pätevyyshän tuli sivutuotteena mikrobiologin tohtorinväikkärin kautta, erityisesti ilmavälitteiset verenvuototaudit on mun espertiisiä. Neurologin pätevyyden mä sain kyllä aikoinaan jo ihan työtehtävissä, kun asiakkaan mielestä mun koulutuksella olin pätevämpi päättämään asiasta kuin no, neurologian erityislääkäri. Ilmastotutkijana olen täysin suvereeni, myös köyhyystutkijana toimin sivutoimisesti. Sotatieteiden väikkäri on vielä vaiheessa, kyllästyin trollien tyhmyyteen, niin laitoin sen vähäksi aikaa talviteloille, noin kuvainnollisesti. Huoltovarmuuden asiantuntijana olen valtakunnan kärkikastia, tosin jotkut tuolla survivalisti-ketjussa menee vähän ohi. Se harmittaa, joskus.

Kasvatustieteden asiantuntijuus on vissiin minimivaatimus tällä palstalla, mä nokitan sitten sillä, että mulla on erityisosaamisalueinani neuroepätyypilliset lapset ja nuoret ja vielä tarkemmin syömishäiriöt.

Myös muita, vähemmän yleisiä vahvuuksia on kutoa-neuloa-tikuttaa-lisensiaatti ja kaalen-kaalin-etymologian kandi.

Vierailija
50/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valantehnyt narsistimäärittelijä ja sianjättöneuvoja.

Vierailija
51/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että kaikki eläinten kanssa tekemisiin joutuvat virkamiehet, eläinlääkärit ja muut asiantuntijat ovat lähinnä saattohoitajia ennen lopullista hoitosuhteen katkeamista.

Vierailija
52/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pätevin olen pääministerinä. Revi siitä.

Vierailija
53/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien alojen asiantuntija.

Nokitan sanalla erikois. Olen siis kaikkien alojen erikoisasiantuntija. 

Vierailija
54/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pätevin olen pääministerinä. Revi siitä.

Get over it boomer!!,

Vierailija
55/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, loistava aloitus :)

Vierailija
56/56 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinisäkkäiden anestesian erityisasiantuntija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan