Olen löytänyt itsestäni virologin ja sotatieteiden pätevyydet, nyt vielä merinisäkäsbiologin. Minkä alojen tairaja sinä olet??
Kommentit (56)
Hämmästyttävä yhteensattuma, itselläni on nuo samat pätevyydet. Ja mikä vielä hämmästyttävämpää, ne on tällä palstalla vähintään joka toisella.
Mä olen keijutieteen tohtori ja kohta saan kääpiöitten kandin tehtyä ja sitte on vielä noituus akatemiassa yks tohtoraatti menossa, ei kerkee enempää.
Urheikuvalmentaja. Kaikki lajit siis tietenkin.
Kasvisruoan erikoisasiantuntija. Poikkeuksellista lihansyöjälle.
Pitopalvelu ja juhlasuunnittelu. Hienostuneet ja riittävät tarjoomiset ja ohjelma.
Olen kaikkien asiantuntijaopettajien opettaja
Gynekologi. Monesti tuntenut halua tehdä tutkimusta terveille nuorille naisille.
T. mies
juristi, yhteiskuntatieteilijä, teologi, kehityspsykologian tohtori.
Parisuhdeneuvojaksi pätevöityy noiden muiden pätevyyksien ohessa!
Valtiontalous sujuu minulta hienosti tällä palstalla.
Seksologi, vaikken ole vielä päässyt kokeilemaan
Olen äärimmäisen taitava koirankouluttaja ja ratkoisin tosta noin vaan monien koirakkojen ongelmat jos vaan älyäisivät kysyä.
Teen myös erinomaista ruokaa ja leivon. Ihan paljon paremmin osaan kuin monissa ravintoloissa tai pullapuodeissa osataan.
Ja mitäs kaikkee muuta
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävä yhteensattuma, itselläni on nuo samat pätevyydet. Ja mikä vielä hämmästyttävämpää, ne on tällä palstalla vähintään joka toisella.
Yllämainittujen lisäksi palstalla pätevöityy taloustietelijäksi, wt-sosiologiksi, ilmastotieteilijäksi ja gynekologiurologiseksologiksi usein myös yhdessä ja samassa ketjussa.
Psykiatri, analysoin ennennäkemättömällä nopeudella kaikki mielenvikaisuudet.
Harmi kun virologeja on jo liikaa suhteessa avoimiin työpaikkoihin. Riittäisikö se pätevyys sairaanhoitajan töihin?
Kaikkien.