Olen löytänyt itsestäni virologin ja sotatieteiden pätevyydet, nyt vielä merinisäkäsbiologin. Minkä alojen tairaja sinä olet??
Kommentit (56)
Noiden lisäksi puhun monia kieliä natiivitasoisesti.
Juristi, erikoistunut perintökaareen.
Liikenteen ja varsinkin tieliikennelain asiantuntija, pikadiagnoosit irtoaa persoonallisuushäiriöistä, puutarhurin ja arboristin pätevyys, vähän maisema-arkkitehtiäkin löytyy, koirakouluttaja, varhaiskasvattaja, parempi toimittaja kuin toi ja ihan semmoinen elämäntapaohjaaja. Kaikki tämä 7.1 keskiarvolla.
Tutkintoja vaille valmis lääkäri ja psykiatri, erikoisalana sukupuolenkorjaukset sekä niihin liittyvät psyykkiset tekijät. Myös EU-tason taloudenhoito kuuluu ydinosaamiseeni.
Anoppitieteilijä, miniälogi ja käytettyjen tavaroiden kierrätystieteilijä.
Johtotason tehtävät suuressa kansainvälisessä konsernissa.
Työpsykologi sekä aikuisten käytösanalyytikko.
Parisuhdeneuvojaksi haluaisin vielä tulla.
Maailman- politiikka on tässä tullut otettua haltuun. Samoin poliittinen historia. Ilmastotutkijan pätevyys löytyy myös, kuten myös meteorologin. Pukeutumisneuvoja olen, mutta se se onkin hankala hallita.
Työttömyydenhallintatieteiden akateemikko olen.
Jännä juttu miten täällä nyt on kaikki kolleegat koolla.
Sotatietämys rajoittuu Tuntemattomaan sotilaaseen.
Mutta muuten virologiaan olen erikoistunut, samoin psykologiaan. Ai niin ja oikeustieteen ekspertiisiä löytyy myös. Siis palstalla.
Lyhyenä sivuaineena on sitten kasvatustiede. Sen nojalla voin kertoa, että lapsen normaali kehitys ei edellytä, että vanhemmat sallivat lasten nousta kaupan pakkaustasolle. Ja sen, että lapsi ei vahingoitu, jos lapsen nostaa vastoin hänen tahtoaan siitä pakkaustasolta hellävaroen pois.
Trampoliini hypyn tohtori, mutta en vielä väitellyt.
Musta on niin ilahduttavaa ja turvallisen tuntuista kun meitä on niin monta asiantuntijaa. Kyllä tällä porukalla asiat selviää.
Kelan tukihakemusten vanhemman ylikäsittelijän pätevyys.
Kollegatkin jo huomanneet, että palstan asiantuntijoilta saa nopeammin vastauksen kuin esim. verottajan tai tullin sivuilta.
Tärkeät uutisetkin löytyy täältä nopeammin! Mihin tarvitaan twitteriä?
Kasvatustiede lienee yliedustettuna täällä. En ole poikkeus, mutta lisäksi alaani on neurologia.
Edellä mainittujen lisäksi repertuaariini kuuluu poikkitieteellisen pseudointellektualismin loppututkinto, huuhaahölynpölyn ammattitutkinto, sekä vakivirka käteenvedon vuorineuvoksena Esinahan Venyttelyakatemiassa