Miksi jotkut arastelee pitää vauvaa sylissä?
Sanovat, etteivät osaa, tai sanovat pelkäävänsä että vauva menee jotenkin rikki. Ei se mene rikki se vauva, jos nyt yhtään pitää kiinni.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Kilahtiko joku siitä, ettei kehnon äitisuhteensa vuoksi ole seksuaalisesti kypsä... eikä sen takia kykene edes pitämään vauvaa rohkeasti... vaan keksii tekosyitä "sekunnin murto-osan vastuusta". Noh, defenssit on kivoja, mutta itsepetos kurjempi juttu.
En ole koskaan pidellyt vauvaa, enkä pitele, koska en pidä niistä. Sanon asian tarvittaessa suoraan.
En silti kertakaikkiaan ymmärrä miten joku saa asian liittymään seksuaalisuuteen??
Vierailija kirjoitti:
Vastaileeko ap tai joku provo täällä yhä uudestaan jotain pikkuivauvoja loukkaavaa? Sairasta porukkaa, jis nämä vauva vihamieliset kommentit ovat jopa eri ihmisten. Vauvat ovat suloisia, sylissä, ha uuden sukupolven hoitaminen on aikuisten yhteinen tehtävä. Äidille tai isälle voi tarjota lepohetken huolehtimalla vauvasta vähän.
Tää on niin tätä lapsellisten meininkiä:
"Minä haluan oman biologisen lapsen, ja sen kasvattaminen on sitten kaikkien aikuisten yhteinen juttu, halusivat tai eivät."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että
a) pudotan vauvan
b) vauva oksentaa tai ulostaa vaatteilleniYhdistelmä: jos vauva oksentaa ja sitten minä ihan vaistomaisesti heilautan/heitän/ en osaa kuvailla mitä sanaa haen mutta siis nopealla refleksinomaisella liikkeellä siirrän haisevaa maitoa suihkuavan vauvan itsestäni poispäin ennen kuin ehdin edes ajatella ja sitten vauva retkahtaisi tai putoaisi, niin olisihan se ihan järkyttävä tilanne!
Tämä, ja samoin jos vauva alkaa huutaa niin, että korviin sattuu ja siihen vaan reagoi refleksinä jotenkin väärin.
Plus ei mun kohtaamat vauvat ole kaikki maanneet hiljaa paikallaan kuin jotkut nuket. Ihan pienet ehkä, mutta heillä pitää varoa sitä päätä, mikä stressaa. Isommat taas mönkii ja pönkii ja sätkii täysin ennakoimattomasti joka suuntaan. Just kattelin sivusta, kun kaverin vauva meinasi kammeta itsensä sohvalta äitinsä sylistä lattialle.
Olen 37 v enkä ole ikinä pitänyt vauvaa sylissä. Lapset saavat tulla syliini sitten, kun osaavat ja ennen kaikkea haluavat sinne itse kiivetä.
En vihaa lapsia, mutta en myöskään ymmärrä sitä, miksi se vauva pitäisi jonkun puolitutun iholle väkisin tyrkätä.
Ja kyllä, pelkään että pudotan sen tai pää retkahtaa. Olen uskomattoman kömpelö, tällä viikolla olen hajottanut jo kaksi astiaa, tiputtanut kännyn kahdesti ja läppärin kerran. Jos vauva alkaisi itkemään (aika todennäköistä vieraan sylissä), hätääntyisin ja alkaisin hosumaan ja onnettomuuden riski nousisi eksponentiaalisesti.
Ennemmin kysyisin, kuinka uskallatte antaa sen arvokkaimman jonkun toistaitoisen tunarin hikisiin käpälöihin?
En arastele. Inhoan vain vauvoja. En halua koskea niihin.
En todellakaan halua pitää kenenkään vauvaa sylissäni. Vanhemmat voivat pitää omat vauvansa sylissään eikä tuputtaa niitä muiden pideltäviksi.
Olen ilmoittanut, että teen välittömän lasun, jos joku on niin edesvastuuton, että tyrkkää vauvansa minun hoteisiin. Edes sekunniksi. Ei ole tarvinnut pidellä ja ikää on jo 47 vuotta.
En tuputtanut kellekään. Pyytäjille annoin että sain välillä takiaisen sylistä. Tyyliin isovanhemmat ja muut perheelliset. Yksi kokematon pyysi syliin ja hyvin osasi pidellä kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
No eikö sitä vaahdota, että suunnilleen niska murtuu ja pää tippuu jos siitä ei kannattele juuri oikealla tavalla? Arvaa, haluanko kokeilla onneani.
No niinpä. Ehkä sitten voi, jos istuu itse tukevasti sohvalla ja joku asettaa vauvan varovasti syliin ja myös ottaa vauvan pois eikä itse tarvitse liikkua ja pelätä, että sattuu jotakin.
Haluan pitää stripparia sylissä
En halua p*skatykkiä syliini... 🤢
Haluan pitää stripparia sylissä
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pitää ihmistä sylissäni.
Ps. En ymmärrä kun vauvoilla lässytetään.
En minäkään jos de ihminen on joku muu kuin yksi strippari
Vanha ketju, mutta vastaanpa silti. En erityisesti pidä vauvoista niin ei kiinnosta ottaa niitä syliin. Saan kohta oman lapsen niin totta kai varmasti oman lapsen kohdalla asia on eri. En vain koskaan ole ollut kiinnostunut toisten ihmisten lapsista. Tietysti, jos tapaan lapsia niin olen heille ystävällinen jne, mutta en hakeudumalla hakeudu lasten seuraan. Kaikkien ei tarvitse tykätä lapsista ja vauvoista.
Stripparia en arastele pitää sylissä otan mielelläni polvelleni.
Miksi minun halutaan pitävän vauvaa sylissä? Siksikö että olen nainen? Kuvittelevatko äidit että nautin heidän vauvansa pitelystä.? Jos pitäisin lapsista minulla olisi omia. Mutta en pidä ja teidän kakaranne ovat pelkkä häiriötekijä.
Jos joku tyrkkää minulle semmoisen parasiitin käsiin, vaikka koitan kiltisti kierrellen ilmaista etten tahdo, niin tiputan sen pää edeltä maahan ja tallon päälle