Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vieraita naisia noin vaan kadulla yms. pyytää treffeille?

Vierailija
19.07.2022 |

Vai miten se pariutuminen nykyään tapahtuu? Jokuhan voi kokea tuon häirintänä, kun ollaan niin herkkiä joka asiasta?

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä pyytää. Todennäköisesti vieras nainen joka tuosta vaan suostuu lähtemään treffeille vieraan kanssa on joku kilipää tai haluaa hyötyä sinusta jotenkin.

Ja muista että et sitten loukkaannu torjuvista reaktioista.

Jos asiallisesti kysyy, mutta nainen vastaa asiattomasti, niin onhan siitä nyt oikeus loukkaantua. Kieltäytyä kun voi kohteliaastikin.

Vierailija
102/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä pyytää. Todennäköisesti vieras nainen joka tuosta vaan suostuu lähtemään treffeille vieraan kanssa on joku kilipää tai haluaa hyötyä sinusta jotenkin.

Jos asiallisesti kysyy, mutta nainen vastaa asiattomasti, niin onhan siitä nyt oikeus loukkaantua. Kieltäytyä kun voi kohteliaastikin.

Tuossa puhuttiin torjuvasta reaktiosta. Aika minella miehellä katoaa kaikki käytöstavat siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikoinaan yhden kaverin, joka oli varsin komea nuorimies, mutta sellainen hönö. Hyväntahtoinen ja kiltti, mutta esim. naisten täysin toivoton. Hänessä oli henkisesti jotain samaa kuin näissä tämän päivän ikineitsyissä. Nainen ja pimpuli olivat hänelle jonkinlainen pyhä myytti jonka ratkaiseminen ei tahtonut millään onnistua. Tökeröjä lähestymisyrityksiä ja noloja tilanteita tuli kuin liukuhihnalta. Se tyttöystävä ei löydy niin, että kyselet tuntemattomia treffeille kadulta. Se on vain outoa ja noloa. Kaikki omat parisuhteeni ovat alkaneet puolivahingossa, niin että kaksi ihmistä on pikkuhiljaa alkaneet kiinnostua toisistaan. En ole eläissäni iskenyt naista, saatika pyydellyt kadulta tuntemattomia kahville. En ole mikään adonis, mutta siitä huolimatta monet naiset ovat halunneet tutustua minuun. Naisille voi puhua ihan niin kuin muillekin ihmisille, joten älä tee siis asiasta sellaista outoa pakkomiellettä. Ai niin, tämä kyseinen kaveri on edelleen vähän hönö, mutta myös aviomies ja isä. Pimpun myytti on murrettu.

Vierailija
104/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa puhuttiin torjuvasta reaktiosta. Aika minella miehellä katoaa kaikki käytöstavat siinä vaiheessa.

Niin niin. Torjua voi kohteliaasti tai asiattomasti. Mitä sinä nyt et ymmärrä?

Vierailija
105/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen, joka on naimisissa naisen kanssa, jonka tapasi kadulla. Mutta se mies ei ole ollenkaan limanuljaska, eikä epätoivoinen tms, vaan tosi fiksu ja asiallinen ja mukava, korkeasti koulutettu ja hienossa työssäkin nykyään ja ollut naimisissa sen saman kanssa jo n 30 v. Ja kivan näköinenkin, olin aikoinaan häneen itsekin ihastunut sekä ulkonäön että mukavan luonteen takia.

Joten kyllä se siis on teoriassa mahdollista, mutta ei kovin helppoa tai yleistä. Tuo kyseinen tuttu mies olisi saanut naisen muualtakin helposti, kai se vastaantullut nainen oli jotenkin aivan super spesiaali, kun kerran juuri sen halusi ensi näkemältä.

Vierailija
106/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pyydetty pari kertaa ihan vaan kadulla treffeille. Yhden kerran lähdin. Ei siitä mitään sitten tullut mutta ihan hauska kokemus. Kun kohteliaasti lähestyy, ja ymmärtää jos kieltäytyy, niin en näe siinä mitään ongelmaa. Itseä lähestyneet miehet on olleet kaikki mukavia ja kohteliaita.

Vierailija
107/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähestyin naista kadulla ja kysyin vain kelloa. No sain kaikki mahdolliset syytteet ja jouduin linnaan. Kirjoitan tällekin palstalle, kun sain koneen käyttöön tunniksi valvotusti. Naisen puolustukseksi sanoisin, että mulla oli kello kädessä, kun kysyin aikaa eli turhaan häntä häiritsin. Älä myöskään koskaan kysy mitään suuntaneuvoja tai vinkkejä hyvistä ravintoloista, koska netistähän nekin näkee.

Eli tarinan opetuksena on, jos kysyt naista treffeille kadulla, niin käytä ice breakerina, jotain sellaista, mikä ei vaikuta iskemiseltä eikä saa häiritä tuumaakaan. No onneksi kakkua on enää kolme vuotta jäljellä ja voiton puolella ollaan

Vierailija
108/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä näköjään helpota koskaan tämä ymmärtämättömyyteni. mutta pari kertaa kadulla tullut vastaan mies joka hymyilee ja sanoo "Moi" mulle ja katsoo silmiin ja hymyilee. en tunne näitä miehiä millään tavalla.

ne tilanteet tulee niin nopeasti etten osaa sanoa mitään enkä ala perään huutelemaan MOOOOOIIIIII MOOOOII

vaan oikeasti jos mies haluaa jutella kanssani hänen täytyy aloittaa keskustelu ja pysäyttää minut puheellaan

siis: Hei, olet kävelemässä ja huomasin sut, sulla onkin tosi kiva meininki päällä siinä kun kävelet ( tai jotain :D) joten, ajattelin vaan kysäistä että olisitko kiinnostunut lähtemään kahville tuohon lähikuppilaan ja vaihtamaan ajatuksia kauniista säästä (  uniper katastroofista tai mistä vaan)

Kyllä kai mä lähtisin sitten. ja herrasmies tarjoaisi ne kahvit. siis pelkkä tavallinen kahvi. eikä tällainen toiminta ole muuta kuin tutustuminen uuteen ihmiseen eikä taustalla ole mikään seksitoiminnan lupaus vaan päivänvalossa tapahtuva jutustelu.

tulisipa joku kiva ja asiallinen mies pyytämään kahville. <3 ois niin kiva mennä ja jutustella kahvikupposen ääressä.

Vierailija
109/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään naista, joka olisi lähtenyt jonkun tuntemattoman, kadulla tavatun miehen kanssa treffeille. Enkä tunne yhtään, joka tuollaisesta treffipyynnöstä ilahtuisi.

Katsele vähemmän pokauskouluttajien videoita. Ne ovat ihan sontaa ja naiset ovat maksettuja näyttelijöitä tai prostituoituja niissä videoissa.

Sen sijaan lähes kaikilla naisilla on kokemusta siitä, kun kännissä lähdetään tuntemattoman miehen mukaan baarista kotiin. En näe hirveän suurta logiikkaa tässä turvallisuuden kannalta... Varmasti selvinpäin kadulla lähestyvä mies, joka pyytää treffeille kahvilaan, on parempi vaihtoehto.

En ymmärrä logiikkaasi. Jos tapaan (kuten aikoinani monta kertaa tapasin) baarissa kiinnostavan miehen, jonka kanssa haluan seksiä, niin miten minulle on parempi jättää lähtemättä hänen kanssaan ja jäädä odottamaan, että mahdollisesti joskus minua lähestyy kadulla selvinpäin mies, joka pyytää treffeille kahvilaan?

Ei hyvänen aika. Olen eri vastaaja, mutta ihan oikeasti nyt. Kummassa on isompi mahdollisuus tulla vaikka raiskatuksi? Keskellä kirkasta päivää kahvilassa, jossa on lukuisia silminnäkijöitä vai yksityisasunnossa aamuyöstä kahdestaan miehen kanssa?

Vierailija
110/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähestyin naista kadulla ja kysyin vain kelloa. No sain kaikki mahdolliset syytteet ja jouduin linnaan. Kirjoitan tällekin palstalle, kun sain koneen käyttöön tunniksi valvotusti. Naisen puolustukseksi sanoisin, että mulla oli kello kädessä, kun kysyin aikaa eli turhaan häntä häiritsin. Älä myöskään koskaan kysy mitään suuntaneuvoja tai vinkkejä hyvistä ravintoloista, koska netistähän nekin näkee.

Eli tarinan opetuksena on, jos kysyt naista treffeille kadulla, niin käytä ice breakerina, jotain sellaista, mikä ei vaikuta iskemiseltä eikä saa häiritä tuumaakaan. No onneksi kakkua on enää kolme vuotta jäljellä ja voiton puolella ollaan

Patologinen valehtelu vaivaa ainakin myös tätä kommentoijaa.

Vierailija
111/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä osittain voisin jopa tykätä tästä. Muutaman kerran näin on käynytkin, mutta treffeille en kuitenkaan ole päätynyt, kuin kerran.

Mielestäni jos miehellä on yhtään vaistoa niin hän kyllä tajuaa katseesta ja hymystä kannattaako edes kysyä. En kyllä suosittele paukkaamaan kysymystä heti, vaan virittämään keskustelua edes hetkeksi jostain muusta...

Itseäni on joskus jäänyt kaivelemaan eräs komea mies Lempäälän ideaparkista, joka jutteli minulle, mutta keskityin silloin liikaa lapseeni.. jälkikäteen ajatellen, olisin toivonut tilanteen päättyvän toisin. :/

Vierailija
112/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua voisi pyytää, kunhan sen tekee kunnioittavasti ja niin, että on mahdollisuus kieltäytyä. Eli ei huutelua, ei haukkumista jos kieltäydyn, ei seuraamista jne.

Vierailija
113/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään naista, joka olisi lähtenyt jonkun tuntemattoman, kadulla tavatun miehen kanssa treffeille. Enkä tunne yhtään, joka tuollaisesta treffipyynnöstä ilahtuisi.

Katsele vähemmän pokauskouluttajien videoita. Ne ovat ihan sontaa ja naiset ovat maksettuja näyttelijöitä tai prostituoituja niissä videoissa.

Sen sijaan lähes kaikilla naisilla on kokemusta siitä, kun kännissä lähdetään tuntemattoman miehen mukaan baarista kotiin. En näe hirveän suurta logiikkaa tässä turvallisuuden kannalta... Varmasti selvinpäin kadulla lähestyvä mies, joka pyytää treffeille kahvilaan, on parempi vaihtoehto.

En ymmärrä logiikkaasi. Jos tapaan (kuten aikoinani monta kertaa tapasin) baarissa kiinnostavan miehen, jonka kanssa haluan seksiä, niin miten minulle on parempi jättää lähtemättä hänen kanssaan ja jäädä odottamaan, että mahdollisesti joskus minua lähestyy kadulla selvinpäin mies, joka pyytää treffeille kahvilaan?

Ei hyvänen aika. Olen eri vastaaja, mutta ihan oikeasti nyt. Kummassa on isompi mahdollisuus tulla vaikka raiskatuksi? Keskellä kirkasta päivää kahvilassa, jossa on lukuisia silminnäkijöitä vai yksityisasunnossa aamuyöstä kahdestaan miehen kanssa?

Mistä tuo raiskauksen pelko tuli? Kyse on siitä, kiinnostaako lähteä treffeille ventovieraan miehen kanssa. Jos hän kysyisi edes vain kahville, niin sekin olisi jo pienempi kynnys kuin lähteä treffeille. Mutta mikä on todennäköisyys, että kysyjällä olisi niin valloittava persoonallisuus, että mielenkiinto heräisi siinä silmänräpäyksessä?

Sen baarimiehen kanssa kemiat ovat jo kohdanneet; on juteltu, flirttailtu, vähän koskettukin jo. Molemmat tietävät, että toinen on kiinnostunut.

Vierailija
114/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tämä näköjään helpota koskaan tämä ymmärtämättömyyteni. mutta pari kertaa kadulla tullut vastaan mies joka hymyilee ja sanoo "Moi" mulle ja katsoo silmiin ja hymyilee. en tunne näitä miehiä millään tavalla.

ne tilanteet tulee niin nopeasti etten osaa sanoa mitään enkä ala perään huutelemaan MOOOOOIIIIII MOOOOII

vaan oikeasti jos mies haluaa jutella kanssani hänen täytyy aloittaa keskustelu ja pysäyttää minut puheellaan

siis: Hei, olet kävelemässä ja huomasin sut, sulla onkin tosi kiva meininki päällä siinä kun kävelet ( tai jotain :D) joten, ajattelin vaan kysäistä että olisitko kiinnostunut lähtemään kahville tuohon lähikuppilaan ja vaihtamaan ajatuksia kauniista säästä (  uniper katastroofista tai mistä vaan)

Kyllä kai mä lähtisin sitten. ja herrasmies tarjoaisi ne kahvit. siis pelkkä tavallinen kahvi. eikä tällainen toiminta ole muuta kuin tutustuminen uuteen ihmiseen eikä taustalla ole mikään seksitoiminnan lupaus vaan päivänvalossa tapahtuva jutustelu.

tulisipa joku kiva ja asiallinen mies pyytämään kahville. <3 ois niin kiva mennä ja jutustella kahvikupposen ääressä.

Just joo, ja täällä on vaan sata kertaa jo sanottu, ettei voi noin vain pyytää naista kahville 😁

Vierailija
115/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Esim:

- Moikka sulla on tosi kivannäkönen/söpö (tyyli? takki? koira? hiukset?) haluaisitko mahdollisesti lähteä mun kanssa kahville?

- Öö kiitos, mut mä oon varattu.

- Okei, hyvää päivänjatkoa! (iloisesti)

- Kiitos samoin!

Toi ei ole liian tungettelevaa ja monet varmaan vastaa automaattisesti että ovat varattuja. Pidä iloinen asenne, älä jää roikkumaan ja poistu jos saat kieltävän vastauksen. Näillä on ok.

Muista että jos samassa paikassa kysyt monelta sana kiirii ja leimaannut kyselijäksi.

Miksi kukaan haluaisi lähteä kahville vain siksi, että hänellä on kysyjän mielestä kivannäköinen takki tai kivannäköiset hiukset?

Vierailija
116/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet tänä päivänä tosiaan niin au ti s teja, etteivät ymmärrä tuntemattomalta numeron kärttämisen kadulla olevan todella creepyä? Tutustumisen pitää tapahtua luonnollisesti ja luontevasti jossain sosiaalisessa yhteydessä, eikä niin, että joku hikineni n c e l täräyttää Alepan maitotiskillä, että alatko oleen. Älkää olko tollasia stalkereita.

Kuinka sen yhdyntähalukkuuden tai suhdevalmiuden sitten tietää jos sitä ei kysy? Jotkut on ihan suuttuneet kun olen asiaa kysynyt. Olisiko parempi esittää alkuun joku runo tai vaikka laulaa jotain romanttista? Oon joskus kutsunut myös vanhemmilleni käymään mut kukaan ei lähde, vaikka olen yrittänyt lähettää rakkauden katseella.

Ei ole olemassa yleispätevää yhdyntähalukkuutta tai suhdevalmiutta. Minun voi tehdä todella paljonkin mieli seksiä, ja olen avoin parisuhteelle, mutta silti joku random mies, joka ilmestyy kadulla kuin salama kirkkaalta taivaalta pyytämään puhelinnumeroa tai kysymään treffeille, saa minussa aikaan vain voimakkaan torjuntareaktion. Vastaisin kohteliaasta "ei kiitos, nyt ei oo ajankohtaista tuollaiset" ja jatkaisin matkaa. Ei minua kiinnosta seksi tai seurustelu ihmisen kanssa, josta en ole kiinnostunut - ja en ole kiinnostunut jostain random ohikulkijasta.

Okei, poikkeuksena toki, jos kysyjäm ulkonäkö olisi poikkeuksellisen kiinnostava - ei mikään klassisen komea, vaan jos hän tyylinsä perusteella vaikuttaisi siltä että voisi olla minun tyyppiäni, saattaisi reaktioni olla VÄHÄN erilainen. En silti ihan noin vain anna koskaan puhelinnumeroani tuntemattomille, ja reaktioni olisi parhaimmillaankin jotain tyyliin "okei, mikäs juttu tää nyt on..." Ikinä ei tulisi mitään "joo, mennään vaan treffeille vaikken tiedä susta mitään".

Vierailija
117/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin voi puhua kadulla vieraalle naiselle.

itse puhuin juuri Alepan kassamiehelle, ja toivotteli vielä mukavaa päivänjatkoa. se on sellaista arjen jutustelua eikä sen ole tarkoitus mennä pidemmälle. lisäksi työssään olevia on hyvä jututtaa, he ei voi työnsä takia mennä minkään rajan yli koska ovat töissä! ovelaa..

Vierailija
118/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo raiskauksen pelko tuli? Kyse on siitä, kiinnostaako lähteä treffeille ventovieraan miehen kanssa. Jos hän kysyisi edes vain kahville, niin sekin olisi jo pienempi kynnys kuin lähteä treffeille. Mutta mikä on todennäköisyys, että kysyjällä olisi niin valloittava persoonallisuus, että mielenkiinto heräisi siinä silmänräpäyksessä?

Sen baarimiehen kanssa kemiat ovat jo kohdanneet; on juteltu, flirttailtu, vähän koskettukin jo. Molemmat tietävät, että toinen on kiinnostunut.

Tuossa edellä puhuttiin nimenomaan turvallisuudesta.

Mutta siis ihan muutenkin, jos tapaat baarissa ennestään tuntemattoman miehen ja tutustut siihen baari-illan aikana, niin eroaako se jotenkin radikaalisti siitä, että tapaat kaupungilla ennestään tuntemattoman miehen ja tutustut häneen siinä kahvikupposen äärellä? Mikä siinä on erona?

Onko olennainen ero se, että baarissa alkoholi avittaa tutustumista? Että se jotenkin epäilyttää ja  pelottaa, että ihan selvin päin pitäisi tutustua uuteen ihmiseen? Vai mikä?

Vierailija
119/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi pyytää, jos katsekontaktin perusteella lähestymiseen annetaan lupa naisen taholta. Silloinkin asiallisesti ja vaikka niin, että annat puhelinnumerosi hänelle sen sijaan, että alat kärttää hänen numeroaan.  

TÄMÄ! Numeron kärttäjät ovat ahdistavia. Usein haluavat vielä soittaa paikan päällä numeroon varmistaakseen, että annettu numero on oikea. Please, ei näin, miehet. Paljon kivempi naisen kannalta on, jos sinä annat numerosi ja nainen voi itse ajan kanssa arvoida, haluaako ottaa yhteyttä vai ei. Nuo tilanteet tulevat niin äkkiä että nainen saattaa tehdä hätiköidyn päätöksen numeron antamisesta.

Olen suhtautunut tällaisiin ideoihin kadulla lähestymisistä pääsääntöisesti kielteisesti monestakin syystä - ensinnäkään itse en kiinnostu kenestäkään vain siksi, että hnä sattui pitämään ulkonäöstäni, ja toisaalta jos kävelen kadulla, olen yleensä menossa jonnekin, eikä siinä olisi useinkaan edes aikaa poiketa kahville jonkun randomin kanssa. Ja numeroani en todellakaan tykkää jaella kenellekään. Mutta ehkä nyt someaikana, jos mies välttämättä haluaa tehdä noin, antaisi oman numeronsa NIMEN KANSSA. Onnistumisen todennäköisyys on silti pieni, mutta jos googlaamalla mies vaikuttaisi olevan ok ja edes jossain määrin kiinnostava, ja jos hänen ulkonäkönsä miellyttää, voi EHKÄ olla PIENI mahdollisuus, että ottaisin yhteyttä. Toki se edellyttää, että olisin silloin sinkku ja kiinnostunut deittailusta.

Itseäni ei sinänsä haittaa, jos minusta viehätytään ulkonäön perusteella, mutta sitten pitää hyväksyä se, että täysin tuntemattoman kohdalla myös oman mielenkiintoni ratkaisee miehen ulkonäkö. Tuosta on silti pitkä matka suhteeseen, koska etsin kuitenkin ihmistä, joka tuntuu hauskalta, fiksulta ja samanhenkiseltä, eli pelkkä ulkonäkö ei riitä ensihetkiä pitemmälle.

Vierailija
120/233 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekielellä pitää ensin tunnustella. Sitten voidaan jotain jutustella ja lopulta nusutella.