Voiko vieraita naisia noin vaan kadulla yms. pyytää treffeille?
Vai miten se pariutuminen nykyään tapahtuu? Jokuhan voi kokea tuon häirintänä, kun ollaan niin herkkiä joka asiasta?
Kommentit (233)
Hieman outoa olisi tuiki tuntematonta yhtäkkiä pyytää treffeille ilman mitään jutustelua...
Ei yksinäisiä naisia, ei illalla, ei syrjäisellä paikalla.
Jos vastaus on ei, usko se heti ja poistu.
Onnistumisprosentti ei ole suuri.
Ole kiltti ja noudata ohjettani, jos sinun on ihan pakko lähestyä.
Kannattaa peilin edessä miettiä kauan ainakin sitä että minkä näköisiä naisia menet lähestymään. Jos omaat naispuolisia kavereita niin kysy heiltä mitä mieltä he olisivat jos sinunkaltainen mies lähestyisi yhtäkkiä kadulla.
Voithan sä pyytää. Todennäköisesti vieras nainen joka tuosta vaan suostuu lähtemään treffeille vieraan kanssa on joku kilipää tai haluaa hyötyä sinusta jotenkin.
Ja muista että et sitten loukkaannu torjuvista reaktioista.
Teoriassa voi (ei ole laitonta), mutta harva nainen pitää tällaisesta toiminnasta, ellet ole oikeasti selvästi kiinnostava naisen mielestä. Oman kokemukseni mukaan miehet taas yleensä lähestyvät naisia, jotka ovat heistä kiinnostavia ja erityisen kiihottavia sen sijaan, että valitsisivat jonkun oman tasoisensa.
Ei, koska en ole missään "deittimarkkinoilla" vaikka kävelen normaalisti ulkona. Deittimarkkinat on ihan eri paikoissa ja niissä ne lähestymiset pitää tapahtua, esim, tinder, baarit(?) jne.
Voi. En ole ite pyytänyt tai mennyt. Itteä on pyydetty kotiin tai kahville ku oon ensin kysyn saako koiraa silittää ja sit jutellu eläimistä. Ei edes ole tarkotus tai ajatuksena tollanen mut tykkään eläimistä ylipäätänsä. Siinä sulle myös vinkki miten lähestyä ulkona naisia tai miehiä en kato sukupuolta jos on kivan näkönen koira tai kissa mukana.
Ei toimi edes baareissa yhtäkkiä lähestyminen vaan jotenkin pitää ujuttautua mukaan juttelun ohessa. Tai noh naisille kyllä toimii sekin kuten kaikki muutkin kompelot lähestymistavat.
Voit pyytää, mutta sitten pitää ymmärtää lähteä, jos naista ei kiinnosta treffit kanssasi.
m34 kirjoitti:
Voi. En ole ite pyytänyt tai mennyt. Itteä on pyydetty kotiin tai kahville ku oon ensin kysyn saako koiraa silittää ja sit jutellu eläimistä. Ei edes ole tarkotus tai ajatuksena tollanen mut tykkään eläimistä ylipäätänsä. Siinä sulle myös vinkki miten lähestyä ulkona naisia tai miehiä en kato sukupuolta jos on kivan näkönen koira tai kissa mukana.
"Voiko koiraa silittää" Ihan kuin joku taapero. Jos sut on tämän jälkeen pyydetty kahville niin varmaan siksi että on haluttu tarkistaa, onko sulla kaikki ok tai oletko kenties jostain laitoksesta hukassa.
Ymmärrän tarpeen tutustua naisiin joita ei tunne entuudestaan, mutten ymmärrä satunnaisen naisen lähestymistä kadulla. Miksi pitäisi kysyä satunnaista kadulla vastaantulevaa treffeille?
Katsoisin kiireesti ympärilleni, että onko ihmisiä, joilta voi pyytää apua, arvioisin etäisyyden lähimpään turvalliseen paikkaan ja miettisin, kumpi juoksee nopeammin.
Täytyy käydä vihdoin apteekista se turvasuihke koiria varten - tehoaa varmaan ahdistelijoihinkin.
Voi. Esim:
- Moikka sulla on tosi kivannäkönen/söpö (tyyli? takki? koira? hiukset?) haluaisitko mahdollisesti lähteä mun kanssa kahville?
- Öö kiitos, mut mä oon varattu.
- Okei, hyvää päivänjatkoa! (iloisesti)
- Kiitos samoin!
Toi ei ole liian tungettelevaa ja monet varmaan vastaa automaattisesti että ovat varattuja. Pidä iloinen asenne, älä jää roikkumaan ja poistu jos saat kieltävän vastauksen. Näillä on ok.
Muista että jos samassa paikassa kysyt monelta sana kiirii ja leimaannut kyselijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Esim:
- Moikka sulla on tosi kivannäkönen/söpö (tyyli? takki? koira? hiukset?) haluaisitko mahdollisesti lähteä mun kanssa kahville?
- Öö kiitos, mut mä oon varattu.
- Okei, hyvää päivänjatkoa! (iloisesti)
- Kiitos samoin!Toi ei ole liian tungettelevaa ja monet varmaan vastaa automaattisesti että ovat varattuja. Pidä iloinen asenne, älä jää roikkumaan ja poistu jos saat kieltävän vastauksen. Näillä on ok.
Muista että jos samassa paikassa kysyt monelta sana kiirii ja leimaannut kyselijäksi.
Tulee mieleen keskustassa bussipysäkillä oluttölkit tai muut vastaavat käsissään päivystävä pieni miesryhmä, joista yksi vähintään joka kolmannelta tai neljänneltä ohikulkevalta tai bussipysäkille jäävältä naiselta menee kyselemään jotain tai selittämään jotain toiveena treffit. En usko että onnistuu.
VAI VIE- RAITA NAISIA!?
Niin vai, siinäkö pisteessä ollaan , että vieraita naisia pitää pyytää treffeille!
Vai sillä lailla!
, Jospa vaan Pyydät Omaa vaimoasi, kihlattuasi, pitkäaikaista elin kumppaniasi treffeille.
..Joko on 50:n villitys?
Ensin negaat vaikka "ootpa sä oudon näkönen" sitten käännät sen positiiviseksi seuraavis lauseis
Mä en kyllä ymmärrä miks ei vois. Monesti itse olen sinkkuna nähnyt kiinnostavan ihmisen jonka kanssa vaihdettu hymyjä esim metrossa, ja harmittaa kun en oo uskaltanut ottaa seuraavaa askelta ennen omaa pysäkkiäni.
Itse olisin imarreltu, jos olisin edelleen sinkku ja mies lähestyisi muualla kuin baarissa/netissä.
N30+
Ei voi.