Pelaako teidän miehet?
Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?
Kommentit (198)
Mun mies viekotteli mutkin tohon älyttömyyteen. Pelataan yhdessä Diablo 3 nimistä peliä, jossa olen sellainen jousipyssyllä ampuva hahmo ja mun mies joku taikuri :D :D En kehtaa kertoa kavereille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti pelaa. Olen varannut ajan psykoterapiaan jotta näistä riippuvuuksista päästäisiin pois. Muuten mieheni on kuin unelmieni mies (pitkä, komea, itsevarma)
Olen miettinyt myös itse ammattiavun hankkimista miehen peliongelmaan. 33-vuotias lihaksikas ja iso mies pelaa aina illat/yöt salaa videopelejä kun olen jo mennyt nukkumaan. Saatan herätä vaikka kahdelta aamuyöstä pissalle ja mieheni ei ole vieressäni. Kun menen katsomaan työhuonetta niin siellä tyhjät red bullit pöydällä ja valot välkkyy ja mies pelaa sotapelejä. Unet jäävät vähiin kun hänellä on herätys klo 7 ekonomityöhönsä
Sua siis haittaa mitä miehesi tekee kun itse nukut? Pakko kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nynnyt pelaavat näitä konsoli- tai tietokonepelejä. Tosimiehet rakastelevat, hakkaavat halkoja ja tekevät rahaa.
Minun mieheni tienaa 230 tuhatta euroa vuodessa ja pelaa pari tuntia illalla pleikkaria kavereidensa kanssa nollatakseen työstressin. Johtavassa asemassa voi tulla nopeasti burnout joten pidän pelejä hänelle hyvänä henkireikänä.
Nynny! Tosimies nollaa työtressin rakastelemalla.
Huoh taidat olla taas yksi niistä netissä tosimiestä esittävistä vaikka todellisuudessa elät yhteiskunnan rahoilla
Elätän yhteiskuntaa ja rakastelen naistani, en pelaa nynnyjen pelejä.
Tarkoitat varmaan että dokaat ja provoilet av-palstalla päivät pitkät kelan rahoilla XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti pelaa. Olen varannut ajan psykoterapiaan jotta näistä riippuvuuksista päästäisiin pois. Muuten mieheni on kuin unelmieni mies (pitkä, komea, itsevarma)
Olen miettinyt myös itse ammattiavun hankkimista miehen peliongelmaan. 33-vuotias lihaksikas ja iso mies pelaa aina illat/yöt salaa videopelejä kun olen jo mennyt nukkumaan. Saatan herätä vaikka kahdelta aamuyöstä pissalle ja mieheni ei ole vieressäni. Kun menen katsomaan työhuonetta niin siellä tyhjät red bullit pöydällä ja valot välkkyy ja mies pelaa sotapelejä. Unet jäävät vähiin kun hänellä on herätys klo 7 ekonomityöhönsä
Pelkään yöunien puolesta. Ei voi olla terveellistä nukkua 3-5 tuntia yössä
Aaa, käsitin väärin. Sä siis oot sen äiti. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään yöunien puolesta. Ei voi olla terveellistä nukkua 3-5 tuntia yössä
Aaa, käsitin väärin. Sä siis oot sen äiti. Anteeksi.
Eikö teidän parisuhteessa pidetä huolta toisistanne?
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelaa videopelejä, naiset pelaa ihmissuhteilla. Kumpi on sitten tuhoisampaa....
Inselin itkupotkuraivarit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sua ei haittaa mikään mikä tapahtuu talossasi silloin kun nukut?
Meillä mies pelaa aina salaa kun valvova silmä väittää. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään tuollainen ja välillä joudun takavarikoimaan pleikkarin ohjaimen.
Pelaa pelaa. Saatin just vauva ja mies vaan pelaa. Muun ajan katselee koneelta elokuvia ja juo limuja. Käy se ulkonakin onneks pokehonttaamassa ja skeittaamassa. Hyvä isä siitä varmasti tulee vaikka oli armeijassakin vain viikon.
Vierailija kirjoitti:
Pelaa lasten nukkumaanmenon jälkeen jonkin aikaa. Koko päivän tehnyt töitä ja töiden jälkeen vielä käynyt kaupassa, tehnyt ruuat, siivonnut ja leikkinyt lasten kanssa, joten miksi ei?
Vanhan liiton nainen palkitsee miehensä noiden askareiden jälkeen seksillä.
Nykynainen antaa luvan pelata pleikkaa.
Onneksi olen sinkku, eikä tarvitse orjuuttaa itseään moisilla valtapeleillä ollen kuin Pavlovin koira.
Ja niin, itse olen pelannut viimeksi joskus 16 vuotiaana.
M40
Sirpa kirjoitti:
Pelaa pelaa. Saatin just vauva ja mies vaan pelaa. Muun ajan katselee koneelta elokuvia ja juo limuja. Käy se ulkonakin onneks pokehonttaamassa ja skeittaamassa. Hyvä isä siitä varmasti tulee vaikka oli armeijassakin vain viikon.
Jätä se!
Vierailija kirjoitti:
Pelaa iltaisin yleensä reilun tunnin. Puhuu kavereidensa kanssa mikin kautta. Mies on 29 v.
Mieslapsi :D
Meillä pelataan joka päivä ja vaimo liittyy mukaan pelaamaan usein :)
Onpa ap kova Justiina. Miesten kaikki harrastukset kiellettävä näiden Justiinoiden toimesta.
exmies pelas 18h joka ikinen päivä.
Lapset on jo lähes aikuisia. Saa siinä mieskin pelata, en jaksa pitää sille kokoajan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset on jo lähes aikuisia. Saa siinä mieskin pelata, en jaksa pitää sille kokoajan seuraa.
Meillä mies saa pelata vasta kun kotityön (tiskaus, pyykinpesu ja imurointi) on tehty. Tulee voimaantunut olo kun katson itse samalla Netflixiä sohvalla, kun mies tekee perinteiset naisten työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa pelata vasta kun kotityön (tiskaus, pyykinpesu ja imurointi) on tehty. Tulee voimaantunut olo kun katson itse samalla Netflixiä sohvalla, kun mies tekee perinteiset naisten työt.
Nykyään on helppoa tehdä miehestä kotiorja kun testot on matalalla ja betamiesten määrä on räjähdysmäisessä voimassa :D The Future Is Female
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hienompaa kuin lanittaa pleikkaa kundien kanssa M32
p.s. osta ps5
Mistä muuten ostatte pelit PS5:lle? Kävin katsomassa Cittarin valikoimaa ja ei oikein vakuuttanut
PS5 pelit joutuu tilaamaan netistä, ei noissa cittareissa ole ikinä hyllyissä noita pelejä. Kato vaikka tuolta sivulta mikä listaa eri pelien ostopaikkoja https://www.halvatpelit.com
Kiitti! otin talteen
Miehet pelaa videopelejä, naiset pelaa ihmissuhteilla. Kumpi on sitten tuhoisampaa....