Pelaako teidän miehet?
Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä kiellettävä harrastukset!
Jatkossa saa harrastaa vain sellaisia juttuja, joista pirttihirmu vaimokin tykkää!
Esim ratsastus ja lenkkeily voisi olla sopivia harrastuksia pelaamisen korvaamiseksi
Ratsastamista harrastavat miehet seurustelevat lähinnnä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Pelaava aikuinen mies on kyllä aina turn off.
AV-palstalla provoileva aikuinen nainen on kyllä aina turn off.
Vierailija kirjoitti:
Meillä muutes pelaa cs:ssää sekä wowii jos oot rune nörtti niin liity meiän lanii
Legendaarinen video olikos jostain 10 vuoden takaa ja noi kaikki pelit on edelleen relevantteja. True gamerit tiesi silloin ja tietää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä muutes pelaa cs:ssää sekä wowii jos oot rune nörtti niin liity meiän lanii
Legendaarinen video olikos jostain 10 vuoden takaa ja noi kaikki pelit on edelleen relevantteja. True gamerit tiesi silloin ja tietää edelleen.
Varmaan lähempänä 20 kuin 10 vuotta.
Pelataan vaimon kanssa yhdessä Yakuzaa
Meillä koko perhe pelaa ja meidän BMI:n keskiarvo on 32
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ mies ja pelaan lähes joka päivä.
Vaimoni katsoo televisiota joka päivä. Pidän sitä paljon hölmömpänä touhuna.
Tämä! Pelaaminen sentään kehittää käsi-silmä koordinaatiokykyä, muistia, englantia yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ mies ja pelaan lähes joka päivä.
Vaimoni katsoo televisiota joka päivä. Pidän sitä paljon hölmömpänä touhuna.
Tämä! Pelaaminen sentään kehittää käsi-silmä koordinaatiokykyä, muistia, englantia yms
pelimiehen cope
Olen M47 ja pelailen tällä hetkellä C64-emulaattorilla jotain klassikkoja silloin tällöin. Steamit ja muut ovat jääneet tauolle. Vaimo ei näe miesluolaan mitä tietokoneella rämppään.
Tutkimusten perusteella pelaaminen vanhemmalla iällä on todella hyväksi aivoille. Stimuloi aivoja ja auttaa koordinaatiokyvyn ylläpitämistä.
Pelaan usein pleikkaria montakin tuntia illassa. Olen yrittänyt jatkaa FO76n kanssa pitkän tauon jälkeen. Mies kuuntelee siinä vieressä samalla musiikkia ja puuhastelee omia juttuja. Lapset ovat jo omilla teillään...
Mitä vikaa pelaamisessa? Hyvää viihdettä.
Ihan aikuinen olen, enkä lapsinais.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä kiellettävä harrastukset!
Jatkossa saa harrastaa vain sellaisia juttuja, joista pirttihirmu vaimokin tykkää!
Esim ratsastus ja lenkkeily voisi olla sopivia harrastuksia pelaamisen korvaamiseksi
Ratsastamista harrastavat miehet seurustelevat lähinnnä keskenään.
- Missäpä asut?
- Komerossa
- Ymmärrän
Meillä on pelaamista varten PS4 ja PS5 sekä niihin yhteensopiva G29 Driving Force vaihdekepillä sekä Playseat, mies ajaa ajosimulaatioita ja pelaa CoDia, minä ajan ajosimulaatioita ja pelaan hunting-simulaatioita. Ikää on 48 ja 47.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pelaamista varten PS4 ja PS5 sekä niihin yhteensopiva G29 Driving Force vaihdekepillä sekä Playseat, mies ajaa ajosimulaatioita ja pelaa CoDia, minä ajan ajosimulaatioita ja pelaan hunting-simulaatioita. Ikää on 48 ja 47.
Mies löytänyt vaimomateriaalia. Onnittele puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaava aikuinen mies on kyllä aina turn off.
AV-palstalla provoileva aikuinen nainen on kyllä aina turn off.
Mieslapsen defenssit, itkettääkö kun yksikään nainen ei halua sinua?
Naislapsen defenssit, itkettääkö kun yksikään mies ei halua sinua?
Ei toki kaikki pelaa, mutta moni pelss.
Itse tunnr useammaankin miehen sekä naisen, jotka pelaavat. Kukin mitäkin oman henkilökohtaiseen makuunsa sopivia pelejä.
Itse tykkään sellaisista yksinpeleistä, jotka ovat kohtuu suoraviivaisia, ja ei tarvitse liikaa grindata. Esim. Firewatch, ja vuoden 2018 God Of War ovat hyviä esimerkkejä tämäntyyppisistä peleistä. Odotan innolla ainakin sitä God Of War: Ragnarokia, ja ensivuonna tulevaa Resident Evil 4:sen uusintaversiota, jotka molemmat vastaavat omaa pelimakuani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä valitettavasti pelaa...
Ja en hyväksy mieheni harrastuksia. Miksi hän ei voi harrastaa jotain coolimpaa esim ratsastusta
MGTOWina voin pelata mitä tahansa millon tahansa ja sekös palstan naisia kismittää! 😂
Sehän sitä johtajuutta juuri on. Jos johtaja on päättänyt että haluaa pelata, niin silloin johtaja pelaa.