Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelaako teidän miehet?

Vierailija
19.07.2022 |

Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota että niin monet pelaa vaan yhden tyyppisiä pelejä. Katsooko ne vaan yhden tyyppisiä elokuviakin?

Vierailija
102/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku, ei tarvitse miettiä olisiko kumppani tuollainen toisten harrastuksia arvosteleva aivoinvaliidi.

Onhan nyt videopelit aivan täysin hyödytöntä oman ja muiden ajan tuhlaamista ja luonnonvarojen kuormittamista

Luonnon varat??? Ja muiden aika???

Onkohan psykoosisi mennyt vähän liian pitkälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt jonnet, kaikkien aikojen paras peli on edelleenkin GTA San Andreas eikä mikään Witcher 3

Makuasia sano kissa, kun peppuaan pesi.

Itselle metal gear solid 3 snake eater oli paras peli, vaikka kyseessä on ehkä enemmän interaktiivinen elokuva.

katsotko myös vain tietynlaisia yhden genren elokuvia?

Vierailija
104/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miehet ei pelaa, lapset pelaa.

Vierailija
105/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt jonnet, kaikkien aikojen paras peli on edelleenkin GTA San Andreas eikä mikään Witcher 3

Itselle metal gear solid 3 snake eater oli paras peli, vaikka kyseessä on ehkä enemmän interaktiivinen elokuva.

Missä niin olen väittänyt? Kerroin vain mikä peli on vakuuttanut minut eniten. Pelaan pelejä laidasta laitaan. Viimeksi pelasin stray nimistä peliä jossa seikkaillaan kissalla.

Vierailija
106/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, naiset ei katso ryyppypanorealityjä, teinit katsoo.

Silti Tälläkin palstalla aloituksia aiheesta tehdään satoja.

Vierailija
107/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin olen väittänyt? Kerroin vain mikä peli on vakuuttanut minut eniten. Pelaan pelejä laidasta laitaan. Viimeksi pelasin stray nimistä peliä jossa seikkaillaan kissalla.

Minä sain myös vaimon pelaamaan stray kissapelin läpi, taisi olla ensimmäinen kerta hänelle kun koski pleikkariohjaimeen :D

Vierailija
108/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, naiset ei katso ryyppypanorealityjä, teinit katsoo.

Silti Tälläkin palstalla aloituksia aiheesta tehdään satoja.

Sinkkunaiset ovat juuri niitä pahimpia ryyppypanorealitysaari ohjelmien katsojia.

Vierailija
109/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatte mun puolesta pelata, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Mieslapset ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.

Onnea miehen etsimiseen

Mies22

Mies 22 on liian nuori

Vierailija
110/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain myös vaimon pelaamaan stray kissapelin läpi, taisi olla ensimmäinen kerta hänelle kun koski pleikkariohjaimeen :D

oon se kissa :D

Vierailija
111/198 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa joka päivä 6-8 tuntia alkaa pikku hiljaa ärsyttämään

Vierailija
112/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelaa joka päivä 6-8 tuntia alkaa pikku hiljaa ärsyttämään

Jätä se

Vierailija
113/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kiellettävä harrastukset!

Jatkossa saa harrastaa vain sellaisia juttuja, joista pirttihirmu vaimokin tykkää!

Esim ratsastus ja lenkkeily voisi olla sopivia harrastuksia pelaamisen korvaamiseksi

Vierailija
114/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pelaa nytkin pleikalla ja syö sipsejä stressaavan työpäivän jälkeen.

Vierailija
115/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakkia pelataan yhdessä miehen kanssa :)

Vierailija
116/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa pleikkaa ja huutaa mikrofonissa muita "noobeiksi" ja "roskaksi". Taidan joutua alkaa rajoittamaan hänen pelaamistaan....

Vierailija
117/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nynnyt pelaavat näitä konsoli- tai tietokonepelejä. Tosimiehet rakastelevat, hakkaavat halkoja ja tekevät rahaa.

Minun mieheni tienaa 230 tuhatta euroa vuodessa ja pelaa pari tuntia illalla pleikkaria kavereidensa kanssa nollatakseen työstressin. Johtavassa asemassa voi tulla nopeasti burnout joten pidän pelejä hänelle hyvänä henkireikänä.

Vierailija
118/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pleikkarit ja muut vastaavanlaiset pelilaitteet vaikeita välineitä handlattavaksi. Fyysiset urheilulajit on ne mun jutut. Vaimoa ei itselläni ole, joten hän ei voi vastata puolestani tähän ketjuun.

Vaikka itselläni olisi vaimo niin silti kohtuudella harrastaisin urheilulajejani. En mä nytkään niin aktiivisesti harrasta lajejani. Mulla sentään vaimolle olisi aikaa, jos sellainen itselläni olisi, mutta kun ei ole.

Vierailija
119/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nynnyt pelaavat näitä konsoli- tai tietokonepelejä. Tosimiehet rakastelevat, hakkaavat halkoja ja tekevät rahaa.

Minun mieheni tienaa 230 tuhatta euroa vuodessa ja pelaa pari tuntia illalla pleikkaria kavereidensa kanssa nollatakseen työstressin. Johtavassa asemassa voi tulla nopeasti burnout joten pidän pelejä hänelle hyvänä henkireikänä.

Nynny! Tosimies nollaa työtressin rakastelemalla.

Huoh taidat olla taas yksi niistä netissä tosimiestä esittävistä vaikka todellisuudessa elät yhteiskunnan rahoilla

Vierailija
120/198 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nynny! Tosimies nollaa työtressin rakastelemalla.

Tosi mies voi seksiä ja pelejä harrastaa. Tuskin sitä aina sama asia maittaa.