Pelaako teidän miehet?
Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 49-vuotias ja pelaa välillä pleikkaa tai tietokoneella jotain strategiapeliä (sota tms) jossa pelaa muitakin.
Viikonloppuisin tätä lähinnä harrastaa.
Pleikkaa pelaa yksin eli ei ole ketään muuta pelissä mukana. Meidän poikien (15- ja 18-v) kanssa välillä pelaa. Varsinkin tuon 15-vuotiaan kanssa joka auttaa miestä vaikeista kohdista yli tai sitten pelaavat netissä jotain sotapeliä.
Ei häiritse itseäni pelaaminen muttei kyllä kiinnosta pelin kulkua seuratakaan.
Itse pelaan Nintendoa 😅 Sitä retroa. Lähinnä Marioita, Megamania tai Castlevania. Olen 39-vuotias ja pelikaverina meidän 5-vuotias 😬
Kuulostaa kivalta perheeltä 😊 kyllähän välillä täytyy rentoutua ja pelata jos se tuntuu omasta mielestä mukavalta..
Mieheni pelasi mutta myi ps 4 konsolin veljelleen. Odottaa että ps 5 tulisi myyntiin niin ostaa sen heti. Gta 6 peliä on kovasti odotettu koska minäkin haluan pelata sitä.
Nainen 40 kirjoitti:
Mieheni pelasi mutta myi ps 4 konsolin veljelleen. Odottaa että ps 5 tulisi myyntiin niin ostaa sen heti. Gta 6 peliä on kovasti odotettu koska minäkin haluan pelata sitä.
ps5 on jo julkaistu, miksi et vain osta sitä??
Vierailija kirjoitti:
Nainen 40 kirjoitti:
ps5 on jo julkaistu, miksi et vain osta sitä??
Sen saatavuus on vielä toistaseksi heikko.
eri
Onneksi olen sinkku, ei tarvitse miettiä olisiko kumppani tuollainen toisten harrastuksia arvosteleva aivoinvaliidi.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin perhe oli pahassa pulassa.Nainen kertoi että mies oli pelannut ja hävinnyt rahat jotka oli tarkoittu
perheen ruokakuluihin kuukaudeksi.Perheessä useampia lapsia.
Aivan kauheaa... Miten he selvisivät?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku, ei tarvitse miettiä olisiko kumppani tuollainen toisten harrastuksia arvosteleva aivoinvaliidi.
Onhan nyt videopelit aivan täysin hyödytöntä oman ja muiden ajan tuhlaamista ja luonnonvarojen kuormittamista
Ylilautaluuserit vauhdissa tässä ketjussa.
Ihanaa kun mies pelaa niin voin katsoa sillä välin hömppäohjelmia, joista hän ei pidä ja saadaan molemmat myös omaa aikaa arkeen.
En ymmärrä miksi jotkut pitävät pelaamista huonompana asiana kuin esim tv sarjojen tai elokuvien katselua.
Tekopyhää. Viihde on viihdettä, mitä väliä sillä on miten sitä kuluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nyt videopelit aivan täysin hyödytöntä oman ja muiden ajan tuhlaamista ja luonnonvarojen kuormittamista
Oman ajan käyttö asioihin, joista itse pitää, ei ole ajan tuhlaamista. Jokaisen kannattaa käyttää rajallinen aikansa siihen mihin itse haluaa.
Luonnonvaroja käytetään just niihin asioihin joista on kysyntää.
Olen pelannut kohta jo 30 vuotta ja voin sanoa että age of empires on peli, jollaista ne ole kokenut aiemmin enkä sen jälkeen. Odotan jo AOE2 pelaamista kunhan aikataulut vähän rauhoittuvat kesäloman aikana.
Fun Fact: Nuoret naiset pelaavat enemmän kuin nuoret miehet. Samalla kun miehet on kuntosalilla ja ulkona pelaamassa jalkapalloa naiset pelaa hay day:ta ja candy crushia. Tämä kääntyy tasoihin noin +30v.
Kuulkaas nyt jonnet, kaikkien aikojen paras peli on edelleenkin GTA San Andreas eikä mikään Witcher 3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ajan käyttö asioihin, joista itse pitää, ei ole ajan tuhlaamista. Jokaisen kannattaa käyttää rajallinen aikansa siihen mihin itse haluaa.
Luonnonvaroja käytetään just niihin asioihin joista on kysyntää.
Miksi kukaan käyttäisi yhteiskunnan yhteisiä niukkoja voimavaroja omaan hedonistiseen videopelaamiseensa? Tuohan on aivan sairasta ja itsekästä!
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas nyt jonnet, kaikkien aikojen paras peli on edelleenkin GTA San Andreas eikä mikään Witcher 3
Makuasia sano kissa, kun peppuaan pesi.
Itselle metal gear solid 3 snake eater oli paras peli, vaikka kyseessä on ehkä enemmän interaktiivinen elokuva.
Meillä mies päivittäin kehittää pelihahmoaan ja saavuttaa suuria rikkauksia. Katson sivusta ylpeänä sillä menestys ei tule ilman suurta sinnikyyttä. Nyt kun hän on videopelissä "proo" hän voi esitellä vaurauttaan muille pelaajille ja haukkua muita alempiarvoisia pelaajia noobeiksi.
Meillä muutes pelaa cs:ssää sekä wowii jos oot rune nörtti niin liity meiän lanii
Mun mies on 45 ja pelaa joskus. Ostettiin lapsille Pleikka 3 pari vuotta sitten, ja miehenikin on ostanut itselleen pelejä ja esim. ratin autopelejä varten. Mä en pelaa itse lainkaan. Mua ei häiritse pelaaminen.