Pelaako teidän miehet?
Yli 30-vuotias mies pelaa joka päivä pleikkaria ja xboxia sekä "lanittaa" kavereidensa kanssa. Mitä niin ihmeellistä siinä pelaamisessa on jossain hikisessä huoneessa?
Kommentit (198)
Taskubiljardia pelailen kyllä useinkin .
Pelataan miehen kanssa molemmat, usein jotain myös yhdessä. Mies 34v, minä 33v. Kaksi lasta. Yhdessä 12 vuotta.
Minä olen pelannut jostain nelivuotiaasta (isäni opetti), mies aloitti vähän myöhemmin, mutta on pelannut paljon enemmän. Pleikkarit ja pelitietokoneet löytyy molemmilta. Lasten kanssa pelataan sitten kun kasvavat sen verran, että voi jotain tehdäkin. Nyt ei tahdo ehtiä pelata itsekään kuin illasta ja joskus päiväuniaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ja oon siitä niin kiitollinen. Kaverit kertoo kauhutarinoita miten eivät saa miestensä huudolta nukuttua ja kaikki parisuhdeaika jää pelaamisen varjoon. Omaa ei kiinnosta eikä omista edes tietokonetta.
Mies vuosimallia -82
ei ainakaan taida kauheasti tienata kun ei ole konetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte mun puolesta pelata, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Mieslapset ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Naurattaa aina nämä miesvauvat jotka haluavat parisuhteeseen äitihahmon kanssa 😂😂😂 "se on mun harrastus byäääää" T. N26
Sanoo hän, joka harrastaa VAUVApalstalla roikkumista :D:D:DD:D:
Palstan nimi on Aihe Vapaa, täällä on ihan eri foorumit lapsenpaskan koostumuksesta ja synnytyksissä revenneistä toosista keskustelua varten.
Me pelaamme molemmat. Sekä yhdessä että erikseen.
Pelataan yhdessä miehen kanssa. Pelin nimi pn please me. Voin suositella😍
Pelaaminen on kivaa . Paljon parempi harrastus kuin töllöttimen töllöttäminen. Pelaamisessa aivot on aktiiviset.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hienompaa kuin lanittaa pleikkaa kundien kanssa M32
p.s. osta ps5
Kundien kanssa taidetaan touhuta ihan jotain muutakin ;)))
Pelataan miehen kanssa yhdessä Runescapea
Mun mies on 49-vuotias ja pelaa välillä pleikkaa
Modern Warfare 2 betaviikonloppu. Vaimo tietää että kahden asian suhteen mun kanssa ei voi neuvotella: Call of dutyjen julkaisuiden, ja jääkiekon mm-kisojen ;) Lupasi katsoa lasta koko viikonlopun että saa pelata!!
- M38
Varmasti samasta syystä kuin sinäkin meikkaat. Pieni pako todellisuudesta.
Puhelimella Hill climb racingiä.