Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ulkonäkö

Vierailija
19.07.2022 |

Mulla alkaa ikä jo näkyä. Koitan kaikkeni näyttääkseni hyvältä. Nuorena olin oikein nätti. Hyvä kroppa, kiinteät isot rinnat, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät..kun täytin 40v on ollut pakko hommata silmälasit. Optikon opastuksella valittiin ja musta ne oli hyvät. Nyt kun ne sain, ni musta tuntuu, että vanhenin silmissä. Ei ne oo mitkään trendilasit vaan metalliset, ohuet ja varmaankin mummolasit..laihdutan 15kg normipainoon, sitä työstän. Parturissa leikattiin ja "kirkastettiin" hiusten väriä. Huoh. Veti sit vappu pimiän hiusten värisen polkan. Mä järkytyin, ku ne on nyt violettiin vivahtavat vitivalkoset hapsut. Ei nuorenna, ei. No huonot latvat saatiin pois. En juo, en polta, nukun hyvin, lenkkeilen, syön terveellisesti, käyn töisssä. Mies ei koskaan kehu tai sano mitään nättiä musta. Se on kyllä ite hyvin säilynyt. Mitä vittua mää teen...Mä en enää keksi mitä voin tehdä. Tuntuu et mitä enemmän yritän sitä kurjemmaksi menee.

Kommentit (75)

41/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisen ulkonäöllä ole muuten niin väliä, mutta itse tykkäisin, jos olisi huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat. Niin se olisi kauniin feminiinistä ja hyvin naisellista! Takapuolen kanssa sama homma, paitsi riippuvuuden tilalle leveys, se on myös viehkeän kaunista. Eli mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat ja mitä leveämpi ja muhkeampi takamus, niin sitä naisellisempi naisolento on kyseessä!

Vierailija
42/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien valintaan kannattaa panostaa. Itse sovitin useita laseja, ja valtaosa niistä joko ei sopinut tyyliini tai sitten sai minut näyttämään liian asialliselta eli tavallaan vanhensi. Hiusten kanssa kannattaa olla tarkkana - monella kampaajalla voi olla täysin erilainen maku kuin itsellä. Kampaajalle ei kannattaisi antaa vapaita käsiä, vaan tietää aika tarkkaan minkä värisävyn haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa joku muu elämänalue millä päteä. Jos se on pelkkä ulkonäkö, niin sitten vanheneminen romuttaa itsetunnon. Siksipä suosittelen muuhin panostamista.

T. N47, SVP, tohtoriopiskelija työn ohella

Vierailija
44/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen unohtaa ulkonäkönsä, se on niiku that's it, game over!

Väistämättä peli loppuu kaikesta huolimatta, mutta kannattaisi nyt pitää arvoaan yllä sen aikaan kun se on mahdollista!

Kerro toki, mitä hyötyä tästä pelistä on naiselle? Miksi pitäisi pelata aikaa ja hermoja vievää peliä, josta ei saa palkinnoksi mitään? Vai onko palkinto se, että saa miellyttää jonkun ulkonäkökeskeisen miehen silmää? Siinä tapauksessa on vain onni jos game is over.

Vierailija
45/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa joku muu elämänalue millä päteä. Jos se on pelkkä ulkonäkö, niin sitten vanheneminen romuttaa itsetunnon. Siksipä suosittelen muuhin panostamista.

Ei muut elämänalueet ole ulkonäön kanssa verrannollisia. On eri asia kokea hyvää itsetuntoa ulkonäöstä tai vaikka töistä.

Vierailija
46/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muut elämänalueet ole ulkonäön kanssa verrannollisia. On eri asia kokea hyvää itsetuntoa ulkonäöstä tai vaikka töistä.

Onhan ne. Olen tuo SVP ja olen tuhat kertaa mieluummin hyvätuloinen SVP ja arvostettu työelämässä, kuin että kaunotar.

Ps. Olen ihan sipmpsakka ikäisekseni joten äly ja ura ei sulje pois sitä että olisi kaunis. Se vaan ei ole MERKITYKSELLISTÄ minulle. Urani on.

Vierailija
47/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne. Olen tuo SVP ja olen tuhat kertaa mieluummin hyvätuloinen SVP ja arvostettu työelämässä, kuin että kaunotar.

Ps. Olen ihan sipmpsakka ikäisekseni joten äly ja ura ei sulje pois sitä että olisi kaunis. Se vaan ei ole MERKITYKSELLISTÄ minulle. Urani on.

Mikä on SVP?

Vierailija
48/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, kuin että kaunis on aina kaunis, siis ikäisellään tasolla. Tiedän esim 75v ikäisen naisen joka on uskomattoman kaunis. Jos nuorena on ollut kaunis on sitä myös vanhana. Poikkeuksena ehkä se että lihottaa itsensä 190kg painoiseksi.

Vierailija
49/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on SVP?

Senior vice president. Ylin johto siis.

Vierailija
50/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen urankin menettää jos vaikka menee työkyky jonkun onnettomuuden vuoksi. Että mikä nyt on semmoinen asia, minkä varaan perustaa itsetunto, jota ei voi menettää. Onko sellaista.

Vierailija
51/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on SVP?

Jossain firmassa? Onko työsi oikeasti kivaa vai saako siitä vaan hyvänkuuloisen tittelin?

Vierailija
52/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän turhaa stressiä naiset teette itsellenne. Hyvä yleissivistys , seurustelutaito, persoonallisuus, positiivisuus ovat paljon tärkeämpiä ominaisuuksia kuin ulkonäkö. ( Ja jos silmälasit haittaavat esim harrastusta tai muuten , voi mennä laserleikkaukseen.)

Vierailija
53/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen urankin menettää jos vaikka menee työkyky jonkun onnettomuuden vuoksi. Että mikä nyt on semmoinen asia, minkä varaan perustaa itsetunto, jota ei voi menettää. Onko sellaista.

No haloo, noin käy aniharvoin. Älykäs ihminen on aina viisain, investoinut osaamiseen ja älyyn.

Vierailija
54/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko mieluummin kuolla nuorena?

Vierailija
55/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on SVP?

Jossain firmassa? Onko työsi oikeasti kivaa vai saako siitä vaan hyvänkuuloisen tittelin?

Isossa firmassa, on kivaa, paljon alaisia (toki vastuutakin). Hyvä palkka. Suosittelen. Akateeminen koulutus toki pääsääntöisesti vaaditaan.

Vierailija
56/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen unohtaa ulkonäkönsä, se on niiku that's it, game over!

Väistämättä peli loppuu kaikesta huolimatta, mutta kannattaisi nyt pitää arvoaan yllä sen aikaan kun se on mahdollista!

Kerro toki, mitä hyötyä tästä pelistä on naiselle? Miksi pitäisi pelata aikaa ja hermoja vievää peliä, josta ei saa palkinnoksi mitään? Vai onko palkinto se, että saa miellyttää jonkun ulkonäkökeskeisen miehen silmää? Siinä tapauksessa on vain onni jos game is over.

Todellakin. Mitä aiemmin tällainen peli on ohi, sitä parempi. Jos se merkitsee etten ole enää arvokas, eipä minulla kovin merkittävää arvoa sitten ollut aiemminkaan.

Vierailija
57/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyri nuorekkuuteen, vaan tyylikkyyteen:)

Vierailija
58/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista. Ymmärrän toki, että ikää tulee ja sen mukana ulkonäkökin saattaa rapista, mutta tämä on käynyt niin äkkiä. Ja ne korjaukset tuntuu menevän vain metsään.

Koitan asennoitua niin, että oon ihan hyvä...En oo ehkä ehtinyt tottua uusiin laseihin ja uuteen tukkaan. Painoa kun saa vielä pois, ni jospa tämä tästä.

Viime vuosina on tullut kentälle paljon noin 60-vuotiaita naisia, jotka ovat törkeän hyvässä kunnossa ja nättejä. Eli sinä et 40-vuotiaana vielä välttämättä ole iän vuoksi yhtään pahannäköinen, vaan liikunta on se, missä mättää. Muista nyrkkisääntö: kaikki hyvännäköiset ihmiset, miehet ja naiset, käyvät salilla.

Eivät käy, jos hyötyliikkuvat sen sijaan että ajaisivat yksityissaastuttimella juoksemaan paikallaan sähköllä toimivan maton päälle...

Hyväkroppaiset tekee kyllä salilla muutakin kuin juoksevat matolla. Just for your information, kun et ole näköjään salilla käynyt...

Jo pelkästään siivoamisella ja puutarhahommilla saa hien varmasti pintaan, jos ei ihan kaksiota siivoa.

Vierailija
59/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta, kuin että kaunis on aina kaunis, siis ikäisellään tasolla. Tiedän esim 75v ikäisen naisen joka on uskomattoman kaunis. Jos nuorena on ollut kaunis on sitä myös vanhana. Poikkeuksena ehkä se että lihottaa itsensä 190kg painoiseksi.

Tuo on niin totta! Mun kummitäti esimerkiksi oli vielä yli 80-vuotiaanakin tosi kaunis. Mutta hän oli sitä hienostuneella ja tyylikkäällä tavalla.

Vierailija
60/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyri nuorekkuuteen, vaan tyylikkyyteen:)

Ajnmukainen olisi hyvä kuitenkin olla. Klassinenkin tyyli päivittyy aina hieman muodin mukaiseksi.

Toisaalta olen saanut huomiota pukeutumalla aitoihin parikymmentä vuotta vanhoihin vaatteisiin. Erotun niillä halutessani perusmassasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi