Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ulkonäkö

Vierailija
19.07.2022 |

Mulla alkaa ikä jo näkyä. Koitan kaikkeni näyttääkseni hyvältä. Nuorena olin oikein nätti. Hyvä kroppa, kiinteät isot rinnat, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät..kun täytin 40v on ollut pakko hommata silmälasit. Optikon opastuksella valittiin ja musta ne oli hyvät. Nyt kun ne sain, ni musta tuntuu, että vanhenin silmissä. Ei ne oo mitkään trendilasit vaan metalliset, ohuet ja varmaankin mummolasit..laihdutan 15kg normipainoon, sitä työstän. Parturissa leikattiin ja "kirkastettiin" hiusten väriä. Huoh. Veti sit vappu pimiän hiusten värisen polkan. Mä järkytyin, ku ne on nyt violettiin vivahtavat vitivalkoset hapsut. Ei nuorenna, ei. No huonot latvat saatiin pois. En juo, en polta, nukun hyvin, lenkkeilen, syön terveellisesti, käyn töisssä. Mies ei koskaan kehu tai sano mitään nättiä musta. Se on kyllä ite hyvin säilynyt. Mitä vittua mää teen...Mä en enää keksi mitä voin tehdä. Tuntuu et mitä enemmän yritän sitä kurjemmaksi menee.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen unohtaa ulkonäkönsä, se on niiku that's it, game over!

Väistämättä peli loppuu kaikesta huolimatta, mutta kannattaisi nyt pitää arvoaan yllä sen aikaan kun se on mahdollista!

Niin, miehet eivät arvosta naisessa mitään muuta kuin ulkonäköä, mutta itse ja muut naiset arvostavat. Kannattaa siis alkaa panostaa enemmän omiin ja muiden naisten mielipiteisiin. Silloin voi olla arvokas kuolemaansa asti.

Vierailija
22/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista. Ymmärrän toki, että ikää tulee ja sen mukana ulkonäkökin saattaa rapista, mutta tämä on käynyt niin äkkiä. Ja ne korjaukset tuntuu menevän vain metsään.

Koitan asennoitua niin, että oon ihan hyvä...En oo ehkä ehtinyt tottua uusiin laseihin ja uuteen tukkaan. Painoa kun saa vielä pois, ni jospa tämä tästä.

Viime vuosina on tullut kentälle paljon noin 60-vuotiaita naisia, jotka ovat törkeän hyvässä kunnossa ja nättejä. Eli sinä et 40-vuotiaana vielä välttämättä ole iän vuoksi yhtään pahannäköinen, vaan liikunta on se, missä mättää. Muista nyrkkisääntö: kaikki hyvännäköiset ihmiset, miehet ja naiset, käyvät salilla.

Eivät käy, jos hyötyliikkuvat sen sijaan että ajaisivat yksityissaastuttimella juoksemaan paikallaan sähköllä toimivan maton päälle...

Hyväkroppaiset tekee kyllä salilla muutakin kuin juoksevat matolla. Just for your information, kun et ole näköjään salilla käynyt...

Hyötyliikunta on muutakin kuin juoksemista. Just for your information, kun et ole näköjään sellaisesta kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ulkonäönkohentamiskeinoja enemmän olisi hyvä miettiä sitä, että miksi edelleen tuossa iässä rakennat noin ison osan identiteetistäsi ulkonäön varaan?

Vierailija
24/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen unohtaa ulkonäkönsä, se on niiku that's it, game over!

Väistämättä peli loppuu kaikesta huolimatta, mutta kannattaisi nyt pitää arvoaan yllä sen aikaan kun se on mahdollista!

Niin, miehet eivät arvosta naisessa mitään muuta kuin ulkonäköä, mutta itse ja muut naiset arvostavat. Kannattaa siis alkaa panostaa enemmän omiin ja muiden naisten mielipiteisiin. Silloin voi olla arvokas kuolemaansa asti.

Tämä. Vaikea ymmärtää niim tyhmiä ihmisiä, jotka antavat miehen tehdä tarpeensa heihin.

Vierailija
25/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ulkonäönkohentamiskeinoja enemmän olisi hyvä miettiä sitä, että miksi edelleen tuossa iässä rakennat noin ison osan identiteetistäsi ulkonäön varaan?

Miten niin edelleen ja tuossa iässä? Kyllä minä olen ihan kaikenikäisenä havainnut elämän olevan erilaista riippuen siitä, miltä näytän. Koska muut ihmiset suhtautuu eri tavoin eri näköisiin ihmisiin. Vain läheisiä kiinnostaa se muu, mutta suuri osa ajasta vietetään esim töissä.

Vierailija
26/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossulla oli vaaleat pitkät hiukset, niin miksi menit vaihtamaan tilalle harmaan polkkatukan ja vielä parturissa? Nyt ei voi kuin ihan itseään syyttää.

Vierailija
27/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista. Ymmärrän toki, että ikää tulee ja sen mukana ulkonäkökin saattaa rapista, mutta tämä on

Viime vuosina on tullut kentälle paljon noin 60-vuotiaita naisia, jotka ovat törkeän hyvässä kunnossa ja nättejä. Eli sinä et 40-vuotiaana vielä välttämättä ole iän vuoksi yhtään pahannäköinen, vaan liikunta on se, missä mättää. Muista nyrkkisääntö: kaikki hyvännäköiset ihmiset, miehet ja naiset, käyvät salilla.

Piti googlata instagrammista hyväkuntosia viiskymppisiä. Fair enough. Hyvältähän nuo näyttää.

Vierailija
28/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset ovat tuohon ikään mennessä oppineet, miten paljon ulkonäöllä voi saada vapauksia. Vähän sama asia, kuin olisi paljon rahaa. Minä en miehenä anna ikinä anteeksi itselleni sitä, etten panostanut ulkonäkööni kaikkea silloin, kun olin 15-20-vuotias. Olisi ollut aika paljon mukavampi elämä opiskelujen ohessa.

Vierailija
29/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 60 vee opettaja, joka on niin upea, että ihan umpiheteronaisenakin taidan olla ihastunut. Hänessä on jotain aivan kummallisen upeaa; pilkettä silmäkulmassa ja on empaattinen ym. Ei yritä olla nuorekas.

Ei todellakaan ole rypyttömästä ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
30/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossulla oli vaaleat pitkät hiukset, niin miksi menit vaihtamaan tilalle harmaan polkkatukan ja vielä parturissa? Nyt ei voi kuin ihan itseään syyttää.

Ne ei olleet mitkään erityisen pitkät ja latvat olivat huonossa kunnossa. Ohuetkin vielä. Ja parturi oli kaupungin parhaita. Ei sanonut miten vaalea tulee vaan sanoi vaan kirkastavansa väriä. Oli myöhäistä siinä kohtaa kun aine pestiin pois.

Vierailija
31/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n. 60 vee opettaja, joka on niin upea, että ihan umpiheteronaisenakin taidan olla ihastunut. Hänessä on jotain aivan kummallisen upeaa; pilkettä silmäkulmassa ja on empaattinen ym. Ei yritä olla nuorekas.

Ei todellakaan ole rypyttömästä ulkonäöstä kiinni.

Minkä näköinen hän on noin suurinpiirtein?

Vierailija
32/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin edelleen ja tuossa iässä? Kyllä minä olen ihan kaikenikäisenä havainnut elämän olevan erilaista riippuen siitä, miltä näytän. Koska muut ihmiset suhtautuu eri tavoin eri näköisiin ihmisiin. Vain läheisiä kiinnostaa se muu, mutta suuri osa ajasta vietetään esim töissä.

Tämä. Naiset ovat lempeämpiä josset ole ulkoisesti kummoinen.

Vierailija
33/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei naisia pidetä kovin fiksuina. Naisten tärkeimmät asiat maailmassa:

1) ulkonäkö

2) miehiltä saatu huomio

3) avioliittoon pääsy

4) ehkä lapset

Vierailija
34/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole tehnyt samaa havaintoa, mutta voi johtua tosiaan siitä, etten ole koskaan rakentanut minuuttani ulkonäön perusteella. Töissäkin olen profiloitunut ammattilaisena ja mukavana työkaverina, en tietynnäköisenä ihmisenä.

Jokaisella on omat ulkonäkömieltymyksensä, joten sillä ulkonäöllä ei voi koskaan miellyttää kaikkia. 

Vierailija
35/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naiset ovat lempeämpiä josset ole ulkoisesti kummoinen.

Ja miehet ottaa ammatillisesti vakavammin jos et ole ulkoisesti kaunis

Vierailija
36/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa hiusväripurkki on 12 euroa, värjää itse. Jos sinulla on väri täysin valkoinen, niin helpollahan sitä tummentaa hieman.

Vierailija
37/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset ovat tuohon ikään mennessä oppineet, miten paljon ulkonäöllä voi saada vapauksia. Vähän sama asia, kuin olisi paljon rahaa. Minä en miehenä anna ikinä anteeksi itselleni sitä, etten panostanut ulkonäkööni kaikkea silloin, kun olin 15-20-vuotias. Olisi ollut aika paljon mukavampi elämä opiskelujen ohessa.

Annatko esimerkkejä niistä vapauksista joita voi saada vain ulkonäöllä?

Vierailija
38/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei naisia pidetä kovin fiksuina. Naisten tärkeimmät asiat maailmassa:

1) ulkonäkö

2) miehiltä saatu huomio

3) avioliittoon pääsy

4) ehkä lapset

Miehen:

1)pillu

2) tissit

3) kalja

4)sohva

Vierailija
39/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudut ja pukeudut kaikkeen kivaan, teet elämässä niitä asioita mistä nautit. Kaikki ikääntyvät. Jos miehesi on idiootti ja jättää sinut ikääntymisesi vuoksi, sietääkin mennä.

Vierailija
40/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista. Ymmärrän toki, että ikää tulee ja sen mukana ulkonäkökin saattaa rapista, mutta tämä on käynyt niin äkkiä. Ja ne korjaukset tuntuu menevän vain metsään.

Koitan asennoitua niin, että oon ihan hyvä...En oo ehkä ehtinyt tottua uusiin laseihin ja uuteen tukkaan. Painoa kun saa vielä pois, ni jospa tämä tästä.

Keskity ryhtiin ja lihaksiin. Moni näyttää vanhemmalta, koska heillä on huono ryhti.

Sitten hiuksissa oikeasti vähemmän laittamista saattaa nuorentaa, ei se värjääminen ja laittaminen aina paranna. Nuoret naiset eivät välttämättä värjää niin hirveästi omia hiuksiaan ainakaan näyttämään luonnollisilta. Kampauksetkin ovat enemmän sellaisia tee se itse viritelmiä.

Pyri näyttääkään kauniilta, älä nuorelta. Se tekee monesta nuoremman näköisen, koska mitä vanhemmaksi sitä vähemmän niitä kauniita siinä omassa ikäluokassa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi