Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ulkonäkö

Vierailija
19.07.2022 |

Mulla alkaa ikä jo näkyä. Koitan kaikkeni näyttääkseni hyvältä. Nuorena olin oikein nätti. Hyvä kroppa, kiinteät isot rinnat, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät..kun täytin 40v on ollut pakko hommata silmälasit. Optikon opastuksella valittiin ja musta ne oli hyvät. Nyt kun ne sain, ni musta tuntuu, että vanhenin silmissä. Ei ne oo mitkään trendilasit vaan metalliset, ohuet ja varmaankin mummolasit..laihdutan 15kg normipainoon, sitä työstän. Parturissa leikattiin ja "kirkastettiin" hiusten väriä. Huoh. Veti sit vappu pimiän hiusten värisen polkan. Mä järkytyin, ku ne on nyt violettiin vivahtavat vitivalkoset hapsut. Ei nuorenna, ei. No huonot latvat saatiin pois. En juo, en polta, nukun hyvin, lenkkeilen, syön terveellisesti, käyn töisssä. Mies ei koskaan kehu tai sano mitään nättiä musta. Se on kyllä ite hyvin säilynyt. Mitä vittua mää teen...Mä en enää keksi mitä voin tehdä. Tuntuu et mitä enemmän yritän sitä kurjemmaksi menee.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta, kuin että kaunis on aina kaunis, siis ikäisellään tasolla. Tiedän esim 75v ikäisen naisen joka on uskomattoman kaunis. Jos nuorena on ollut kaunis on sitä myös vanhana. Poikkeuksena ehkä se että lihottaa itsensä 190kg painoiseksi.

Tuo on niin totta! Mun kummitäti esimerkiksi oli vielä yli 80-vuotiaanakin tosi kaunis. Mutta hän oli sitä hienostuneella ja tyylikkäällä tavalla.

Tämä on totta, mutta vain tietyntyyppisille kaunottarille. Itse olin nuorena kaunis, tein mallintöitäkin. Mutta olin pyöreäkasvoinen ja nykyään ne pyöreät posket löytyvät roikkumasta kaulan sivustoilta. Näytän siis bulldogilta enkä ole yhtään kaunis. 

Tosin sillä ei ole enää mitään väliäkään. On ollut hämmentävää huomata, miten asiat eivät ole tästä muuttuneet miksikään. Jos en katso peiliin, kaikki on kuten ennenkin. Joskus nuorena luulin että nuoruus ja kauneus ovat jotain äärettömän arvokasta, nyt on huomannut että niillä ei ollut yhtään mitään arvoa.

Vierailija
62/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähensin meikkausta ja lisäsin aurinkorasvan käyttöä. Meikki korosti juonteita ja se oli minusta pahempi kuin pieni epätasaisuus. Rasvainen iho toi myös haasteita meikin kanssa ja nyt kiiltely on äkkiä hoidettu eikä se edes samalla tavalla haittaa.

Kampaajakäynnit lopetin, kun ei siellä osattu kuin nyrhiä ja tehdä värjäyskierre. Olen ihan yllättynyt siitä, että minulla onkin kiharat hiukset. Hoidan niitä hyvin ja pidän puolipitkänä.

Unta arvostan ja kävelen paljon. Paino on pysynyt samana viimeiset 15 vuotta, vaikka lapsenkin pullautin yhdessä välissä. Vettä kun osaisin juoda kunnolla, niin olisin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta, kuin että kaunis on aina kaunis, siis ikäisellään tasolla. Tiedän esim 75v ikäisen naisen joka on uskomattoman kaunis. Jos nuorena on ollut kaunis on sitä myös vanhana. Poikkeuksena ehkä se että lihottaa itsensä 190kg painoiseksi.

Tuo on niin totta! Mun kummitäti esimerkiksi oli vielä yli 80-vuotiaanakin tosi kaunis. Mutta hän oli sitä hienostuneella ja tyylikkäällä tavalla.

Tämä on totta, mutta vain tietyntyyppisille kaunottarille. Itse olin nuorena kaunis, tein mallintöitäkin. Mutta olin pyöreäkasvoinen ja nykyään ne pyöreät posket löytyvät roikkumasta kaulan sivustoilta. Näytän siis bulldogilta enkä ole yhtään kaunis. 

Tosin sillä ei ole enää mitään väliäkään. On ollut hämmentävää huomata, miten asiat eivät ole tästä muuttuneet miksikään. Jos en katso peiliin, kaikki on kuten ennenkin. Joskus nuorena luulin että nuoruus ja kauneus ovat jotain äärettömän arvokasta, nyt on huomannut että niillä ei ollut yhtään mitään arvoa.

Minua taas alettiin kehua kauniiksi ja koin sitä joidenkin valittamaa miesten tuijotusta jne vasta näin nelikymppisenä (laihdutettuani normaalipainoon) ja huomaan että tällähän on merkittävästi itsetuntoa nostava vaikutus.

Vierailija
64/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas alettiin kehua kauniiksi ja koin sitä joidenkin valittamaa miesten tuijotusta jne vasta näin nelikymppisenä (laihdutettuani normaalipainoon) ja huomaan että tällähän on merkittävästi itsetuntoa nostava vaikutus.

Tämä on varmasti kivaa ja kohottavaa ja nauti siitä! Ei kuitenkaan kannata antaa sille liian isoa arvoa itsetunnon kannalta. Se ei kuitenkaan kestä kenenkään kohdalla kauaa, joten sitten on taas itsetunnon romahdus edessä. 

Minua sanottiin nuorena aina poikkeuksellisen kauniiksi, ja sen vuoksi aloinkin ajatella että se on jotain äärettömän arvokasta, koska mitään muuta hyvää minusta ei koskaan sanottukaan. Oli kova kriisi kun se kauneus katosi. Nyt kuitenkin tuntuu että siihen perustunut itsetunto oli valheellista ja päälleliimattua. Mitään todellista hyötyä kauneudesta ei tosiasiassa ollutkaan. Ainoan minua koskaan todella rakastavan miehenkin löysin vasta kun näytin jo bulldogilta. Aiemmat miehet olivat täysin ulkonäkökeskeisiä, huonoja miehiä. Mikään ei muuttunut kuin parempaan <3

Vierailija
65/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tekee rumaksi paska luonne ei mitkään ulkoiset seikat. Näin olen elämäni aikana todennut. Hyvin vaatimattoman näköinenkin muuttuu hyvin kauniiksi, jos sitä sisäistä kauneutta löytyy. Ei todellakaan tarvita mitään turhia ehostuksia. T. Mies

Taitaa olla naisen kirjoittama teksti.

Eri mies yhtyy alkuperäiseen tekstiin. Luonne mm. mukava ja huomioiva (ei tarvitse olla alistuva tai 'kiltti') , ei välittömästi kylmä ja arvosteleva jne. Hyvät tavat siis tekevät ihan jopa sekaikkääksi. Muovinaiset ovat jäätävintä mitä tiedän.

Vierailija
66/75 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorentumisen yrittäminen ei kannata koska se on mahdotonta. Ja vaikka onnistuisit jollain keinolla näyttämään vähän nuoremmalta, sama ongelma on edessä taas hetken kuluttua kun vanhenet lisää. Se on loputon tie, jolle ei kannata lähteä. Hyväksy itsesi sen ikäisenä kun olet, ei siinä muuta keinoa ole. Ja  jos mies ei ikinä tajua itse sanoa mitään kivaa, niin kysy siltä. Pyydä sitä kehumaan. Niin mä teen kun mies ei ole huomannut aikoihin sanoa mitään ja on itsellä huono päivä ulkonäön kanssa. Se sitten kauniisti nostaa esiin mun hyviä puolia ja sillä pärjään taas pitkälle <3

Pyydä sitä kehumaan? No en. Miltä se tuntuisi kun lypsää kehuja: oonko mä nätti, enkö ookkin nätti, sano nyt oonko kaunis...joopa joo. Ei siinä miehellä ole paljoa vaihtoehtoja. Miltä sellanen pakkokehuminen sit tuntuu.

Vierailija
67/75 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossulla oli vaaleat pitkät hiukset, niin miksi menit vaihtamaan tilalle harmaan polkkatukan ja vielä parturissa? Nyt ei voi kuin ihan itseään syyttää.

Mun ajatus oli tehä muuta mutta parturi sai ylipuhuttua. Luotin hänen ammattitaitoon. Eikä mun hiukset ole harmaat vaan hyvin vaaleat. Helmiäisenvaaleat. Niinku vappu pimiällä. Joo, just sen väriset.

Vierailija
68/75 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Itse en ole ollut nuorenakaan kaunis vaikka (rumalla tavalla) hoikka olen ollut aina. Hiuksiin kannattaa laittaa joku persikkaan taittava color mask, jos harmahtavuus ei miellytä.

N41

Vierailija
69/75 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pätkiminen polkaksi oli virhe, no se kasvaa takaisin. Silmälasit jos tarvitaan niin minkäs sille voi, ellei talous salli laserleikkausta. Kehyykset kannattaa valita huolella ettei ota mummomallia, menikö se jo vähän mönkään?

Laihduttaminen normaalipainoon on aina plussaa, siitä peukut.

Vierailija
70/75 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten pätkiminen polkaksi oli virhe, no se kasvaa takaisin. Silmälasit jos tarvitaan niin minkäs sille voi, ellei talous salli laserleikkausta. Kehyykset kannattaa valita huolella ettei ota mummomallia, menikö se jo vähän mönkään?

Hyvähän ne huonot latvat oli pois saada, en kynsinhampain siinä pituudessa roiku jos ne näyttää ihan hampulta. Ja mulla kasvaa nopeasti hiukset. Mä kokeilin vaikka mitä mut tuntuu että mulle ei sovi mikään. Netistä kun kattoo kuvia ni tuntuu, että joka eukolle sopii lasit ku nenä päähän. Laserleikkaukseen oon kuulemma liian nuori mutta linssileikkkaus voisi olla mahdollista. On vaan kovin kallis. Ainakin suomessa.

Vierailija
71/75 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän ne huonot latvat oli pois saada, en kynsinhampain siinä pituudessa roiku jos ne näyttää ihan hampulta. Ja mulla kasvaa nopeasti hiukset. Mä kokeilin vaikka mitä mut tuntuu että mulle ei sovi mikään. Netistä kun kattoo kuvia ni tuntuu, että joka eukolle sopii lasit ku nenä päähän. Laserleikkaukseen oon kuulemma liian nuori mutta linssileikkkaus voisi olla mahdollista. On vaan kovin kallis. Ainakin suomessa.

Laserleikkaukseen liian nuori? Siellähän käy alle kolmekymppisetkin ihmiset. Itse kävin vähän päälle kolmekymppisenä, mutta siitäkin on jo 12 vuotta. Onko ohjeistus jotenkin muuttunut? Siis tokihan kannattaa ensin odottaa että näon heikkeneminen tasoittuu, minulla oli psysynyt samalla tasolla jo iät ja ajat. Eiköhän sinun iässäsi suurimmat heikkenemiset ole jo takanapäin?

Vierailija
72/75 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tekee rumaksi paska luonne ei mitkään ulkoiset seikat. Näin olen elämäni aikana todennut. Hyvin vaatimattoman näköinenkin muuttuu hyvin kauniiksi, jos sitä sisäistä kauneutta löytyy. Ei todellakaan tarvita mitään turhia ehostuksia. T. Mies

"Naisen tekee rumaksi paska luonne ei mitkään ulkoiset seikat"

Tämä taitaa olla sinisilmäisin ja naiivein kommentti mitä olen koskaan vauva palstalla nähnyt.

Vierailija
73/75 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti päälle nelikymppinen näyttää usein silti nelikymppiseltä vaikka olisi hoikka, ei laseja, hiukset pitkät jne. Hiuksista se väri lähtee ajan myötä, tulee pituutta, joillakin pitkä hapsottaa enemmän kuin lyhyt koska ohuet. Onneksi sinulla on mies, niin ei tarvii etsiä. 

Vierailija
74/75 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorentumisen yrittäminen ei kannata koska se on mahdotonta. Ja vaikka onnistuisit jollain keinolla näyttämään vähän nuoremmalta, sama ongelma on edessä taas hetken kuluttua kun vanhenet lisää. Se on loputon tie, jolle ei kannata lähteä. Hyväksy itsesi sen ikäisenä kun olet, ei siinä muuta keinoa ole. Ja  jos mies ei ikinä tajua itse sanoa mitään kivaa, niin kysy siltä. Pyydä sitä kehumaan. Niin mä teen kun mies ei ole huomannut aikoihin sanoa mitään ja on itsellä huono päivä ulkonäön kanssa. Se sitten kauniisti nostaa esiin mun hyviä puolia ja sillä pärjään taas pitkälle <3

Pyydä sitä kehumaan? No en. Miltä se tuntuisi kun lypsää kehuja: oonko mä nätti, enkö ookkin nätti, sano nyt oonko kaunis...joopa joo. Ei siinä miehellä ole paljoa vaihtoehtoja. Miltä sellanen pakkokehuminen sit tuntuu.

Ole sitten ilman kehuja. Ei miehet aina huomaa niitä antaa eivätkä tiedosta miten tärkeitä ne toiselle voivat toisinaan olla.

Pystytkö muuten pyytämään mieheltäsi mitään muutakaan, vai suhtaudutko kaikkeen tarvitsevuuden ja haavoittuvaisuuden näyttämiseen yhtä armottomasti?

Vierailija
75/75 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei kai naisen ulkonäöllä ole muuten niin väliä, mutta itse tykkäisin, jos olisi huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat. Niin se olisi kauniin feminiinistä ja hyvin naisellista! Takapuolen kanssa sama homma, paitsi riippuvuuden tilalle leveys, se on myös viehkeän kaunista. Eli mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat ja mitä leveämpi ja muhkeampi takamus, niin sitä naisellisempi naisolento on kyseessä!

Samaa mieltä! Riippuvat rinnat on turhaan aliarvostetut.  Näyttävät paremmilta ja ovat paljon seksikkäämmät, kuin hyvin kiinteät rinnat. Takapuolessa sensijaan kiinteys ja iso koko on parasta.