Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri poistuu epäsäännöllisen väliajoin kotoa ja palaa mukanaan aina painava iso reppu. Mikä työ voi olla?

Vierailija
19.07.2022 |

Ihmettelen...!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn epäsäännöllisin väliajoin esim. kaupassa, ja palaan sieltä täyden repun kanssa. Joskus haen myös tavaraa vuokravarastosta - myöskin hyvin epäsäännöllisesti. Olen taloushallinnon tehtävissä, ja kaupassa tai varastossa käyntini ei liity työtehtäviini. Kotiin palaan siksi koska asun siellä.

Vierailija
42/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden hieroja sieltä pääkaupunkiseudulta, joka ilmeisesti hieroo myös laivoilla, tekee kierroksen, on yhden päivän työssä Turussa ja palaa sitten kierrokseltaan kotiin sinne pääkaupunkiin. Hänellä on kuulemma aina rinkka mukana. Kaipa siellä on itselle vaihtovaatteita ja jotain hierontatyössä tarvittavaa tavaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kyllä niin huvittaa tämä aloitus ja se miten uteliaita ihmiset onkaan 😅

Tosin itse mietin mikä naapurilla on kun siellä käy ambulanssi harva se ilta 🤔😅 Nuori ihminen kyseessä.

En ole edes mitenkään utelias enkä kyttää. Itselläkin aina pimennysverhot alhaalla kun meille näkee muuten sisälle eli en siis itsekään näe ulos mitä naapurit puuhaa. Olen vaan usein sattunut kulkemaan kotiin aina silloin kun siellä on ambulanssi pihassa niin on pistänyt silmään.

Voihan siis olla että ap:kin on vaan juo vaikka kahvia keittiön ikkunan alla ja jos vähänkään seuraa ihmisiä niin kiinnittänyt huomiota ja jäänyt miettimään. Tosin jos siitä tekee ilmoituksen vauva-palstalle niin... 😂🤪

Mietin että työhön voi olla mitä tahansa vuorotyötä? Vai ajatteleeko ap että täällä saisi vahvistuksen sille että kyseessä on pakko olla jotain epäilyttävää? 😅

Kannattaa hankkia sälekaihtimet, jolloin näet itse ulos mutta et tule nähdyksi. Olisi kyllä ahdistavaa olla koko päivän verhot ikkunoiden edessä sillä silloin ei voisi lainkaan hyödyntää luonnonvaloa.

Muualla on kyllä verhot auki ja avara ja valoisa asunto mutta naapureihin päin olevat ikkunat on kiinni aina kun ollaan kotona vaan oman perheen kesken.

Vierailija
44/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta.

Teen osan aikaa etänä ja välillä käyn toimistolla. Jos on kiire dealinen kanssa voi mennä toimistolla tosi myöhäänkin.

Otan yleensä töistä kannettavan tietokoneen ja työpapereita kotiin isossa repussa.

Meillä on liukuva työaika.

Vierailija
45/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen karhukopla :D Minulla on useita laukkuja ja reppuja, jotka saa taiteltua pieneen tilaan. Saatan pistää sellaisen taskuun ja lähteä kauppaan - tulen takaisin ison laukun kanssa. On muuten käteviä, suosittelen!

Vierailija
46/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma firma.Hakee tavaraa jota korjaa  .

Vierailija
47/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä myyntiedustaja eli reppuri.

Vierailija
48/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostamassa kaljaa.

Kaljat reppuun.

T.NAAPURI

Vierailija
49/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan liity aiheeseen, mutta edellisessä talossa asui kyttääjä joka kyttäsi erityisesti minua ja milloin tulen tai menen. Kerran tämä näätä otti minut "puhutteluun" kertoen että hän on huomannut että tulen ja menen outoihin aikoihin, hän selvittää kyllä mitä minä teen ja liittyykö asiaan jotain laitonta tai hämärää. Hän sanoi tekevänsä tästä poliisiasian jos olen sekaantunut johonkin "hämäräbisnekseen". Kerroin näädälle olevani sairaanhoitaja, tekeväni kolmivuorotyötä sekä sen, että välillä päivystäessä lähtö saattaa tulla milloin tahansa ja minä tahansa vuorokauden aikana. Tähän näätä totesi "uskoo ken haluaa, minä en halpaan mene". Päätin että minunhan ei tarvitse selitellä kenellekään menojani ja tuossakin oli jo liikaa selittelyä koska asiahan ei hänelle kuulu. Sitten kun moikkasin jatkossa rapussa, eipä enää tervehtinyt paitsi tuhahtamalla :)

Kyttääjänaapurit!

Vierailija
50/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna majuri kirjoitti:

hakee sannan korruptio ruuat ja toimittaa ne salaa perille

Persuparka ilmoittautui. 👆🏻

Nuo persut joutaisi saunan taakse. Harmi kun se on laitonta.

Vierailija
51/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan liity aiheeseen, mutta edellisessä talossa asui kyttääjä joka kyttäsi erityisesti minua ja milloin tulen tai menen. Kerran tämä näätä otti minut "puhutteluun" kertoen että hän on huomannut että tulen ja menen outoihin aikoihin, hän selvittää kyllä mitä minä teen ja liittyykö asiaan jotain laitonta tai hämärää. Hän sanoi tekevänsä tästä poliisiasian jos olen sekaantunut johonkin "hämäräbisnekseen". Kerroin näädälle olevani sairaanhoitaja, tekeväni kolmivuorotyötä sekä sen, että välillä päivystäessä lähtö saattaa tulla milloin tahansa ja minä tahansa vuorokauden aikana. Tähän näätä totesi "uskoo ken haluaa, minä en halpaan mene". Päätin että minunhan ei tarvitse selitellä kenellekään menojani ja tuossakin oli jo liikaa selittelyä koska asiahan ei hänelle kuulu. Sitten kun moikkasin jatkossa rapussa, eipä enää tervehtinyt paitsi tuhahtamalla :)

Kyttääjänaapurit!

Vain tollo selittelee naapurille menojaan, minä käskisin suksia helvettiin.

Vierailija
52/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyttääjänaapurit!

Vain tollo selittelee naapurille menojaan, minä käskisin suksia helvettiin.

Tätä jäin itsekin katumaan, tilanteessa vain meni lukkoon. Olisi tosiaan pitänyt käskeä suksimaan helvettiin!

Vierailija
53/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeisin kyllä täysin jos joku tulisi kyselemään tulojani tai menojani. Odotan oikein, joten tervetuloa juttusille :D !

Vierailija
54/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että naapuri seuraa ovisilmästä rappukäytävää. Mikä vika sen päässä voi olla?

Eli et tiedä.

Susta vaan tuntuu.

Olisiko vika sun päässä?

Vierailija
55/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montahan reppua sillä jo on kotona?

Tämä on oikea ja tärkeä kysymys tässä aiheessa. 

Vierailija
56/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että naapuri seuraa ovisilmästä rappukäytävää. Mikä vika sen päässä voi olla?

Eli et tiedä.

Susta vaan tuntuu.

Olisiko vika sun päässä?

Yksikin vanha akka seurasi aikanaan ovisilmästä kun kuljin rapussa. Sitten se koitti "vienolla" viskikähinällään kommentoida naama edelleen siinä ovessa kiinni menemisiäni ukolleen ja se kommentointi tietty kuului oven läpi sinne rappuunkin. "taas se blaablaa kulkee rapussa..."

Mietin vaan että joopajoo ja muutin muualle sieltä. 

Vierailija
57/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin lähti jalan ja palasi skootterilla.

Vierailija
58/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, jota naapuri kyttää: jotkin ihmiset on kyllä pahemman luokan loiseläimiä, siitä vaan syytettä kehiin vainoamisesta, mikäli jatkuu.

Ap: Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin kaupassa käyminen? Ai, ethän taida hoitaa asioitasi, kun joku tekee sen puolestasi, sillä et ole kykenevä muuhun kuin paranoideihisi. Olet vainoharhainen, hae apua ongelmiisi.

Vierailija
59/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa, vaikka tyhjän repun mukaan ja käy täydentämässä huumevarastoja? Mistä tiedät, että käy töissä?

Repullinen huumeita joka päivä. Tyyppi on tuolla perusteella suuren luokan diileri. Teeskentelee vain köyhää kun liikkuu polkupyörällä. 

Vierailija
60/64 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain aiemmassa talossa oli naapuripariskunta joka aikaisin aamulla lähti jonnekin retkivarusteet mukanaan (telttapatja, rinkka yms). Tulivat aina tosi myöhään takaisin. Joka ikinen päivä, jopa jouluaattona. Aattelin ovatko kodittomia jotka vaan punkkaa jollain tutullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi