Naapuri poistuu epäsäännöllisen väliajoin kotoa ja palaa mukanaan aina painava iso reppu. Mikä työ voi olla?
Kommentit (64)
Onko reppu aina sama vai vaihtaako sitä välissä?
Vierailija kirjoitti:
No sillä näyttää olevan töitä. Toisin kuin sinulla.
Tai sitten se on työtön ja käy välillä kaupassa.
Olen mummo. Palaan kolmesti viikossa reppu selässä. Missähän käyn.
Tänä aamuna lähdin täyden repun kanssa, menen kotiin tyhjän repun kanssa.
Ei oo enää niin helppoa kuin pikku kallella joka mietti miten tietää mistä lapset tulevat. Joilla on reppu, koulusta, reputtomat päiväkodista.
Hakee pari kaljaa töiden jälkeen aina.
Tuskin olen naapurisi Itä-Helsingistä? Minulla on pehmutkudos reuma,kulumat työperäiset,olkapäissä,ranteissa ymm.Joten käteni voivat pettää milloin vain?Todella kuljen syystä aina reppu selässä 2 aikuisen lapsen mutsina ,asun kyllä yksin.En suinkaan istu koti neljän seinä sisällä,En juokse alvariin kaupat! Mutta ulkoilen paljon ja reppu on aina selässä.Tämä vuoden aika vesipulo,kamera,kun ei älypuhelin .Aikani kuluksi kuvaan luonto ..Talvella sama asia lämitä selkää tulessa tuiskussa pakkasessa.Kun ei suostu homehtu kotini säiden takia.sori jos ärsyttää TX virheet.Kaiken päle olen lukihäiriöinenkin,,,,
Jos ottaa, vaikka tyhjän repun mukaan ja käy täydentämässä huumevarastoja? Mistä tiedät, että käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Se on rosvo.
Näin on. Murtovaras palaa asunnolleen iso reppu täynnä muille kuuluvaa omaisuutta.
Alkoi kyllä niin huvittaa tämä aloitus ja se miten uteliaita ihmiset onkaan 😅
Tosin itse mietin mikä naapurilla on kun siellä käy ambulanssi harva se ilta 🤔😅 Nuori ihminen kyseessä.
En ole edes mitenkään utelias enkä kyttää. Itselläkin aina pimennysverhot alhaalla kun meille näkee muuten sisälle eli en siis itsekään näe ulos mitä naapurit puuhaa. Olen vaan usein sattunut kulkemaan kotiin aina silloin kun siellä on ambulanssi pihassa niin on pistänyt silmään.
Voihan siis olla että ap:kin on vaan juo vaikka kahvia keittiön ikkunan alla ja jos vähänkään seuraa ihmisiä niin kiinnittänyt huomiota ja jäänyt miettimään. Tosin jos siitä tekee ilmoituksen vauva-palstalle niin... 😂🤪
Mietin että työhön voi olla mitä tahansa vuorotyötä? Vai ajatteleeko ap että täällä saisi vahvistuksen sille että kyseessä on pakko olla jotain epäilyttävää? 😅
Vierailija kirjoitti:
Hakee pari kaljaa töiden jälkeen aina.
Tai hän keräämässä tyhjiä pulloja ja tölkkejä ison repullisen verran.
Siis onko lähtiessä siis tyhjä reppu ja palatessa täysi?
Vai lähtiessä ei reppua ollenkaan ja palatessa on?
Kumminko?
Mistä tiedät että reppu on painava?
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kyllä niin huvittaa tämä aloitus ja se miten uteliaita ihmiset onkaan 😅
Tosin itse mietin mikä naapurilla on kun siellä käy ambulanssi harva se ilta 🤔😅 Nuori ihminen kyseessä.
En ole edes mitenkään utelias enkä kyttää. Itselläkin aina pimennysverhot alhaalla kun meille näkee muuten sisälle eli en siis itsekään näe ulos mitä naapurit puuhaa. Olen vaan usein sattunut kulkemaan kotiin aina silloin kun siellä on ambulanssi pihassa niin on pistänyt silmään.Voihan siis olla että ap:kin on vaan juo vaikka kahvia keittiön ikkunan alla ja jos vähänkään seuraa ihmisiä niin kiinnittänyt huomiota ja jäänyt miettimään. Tosin jos siitä tekee ilmoituksen vauva-palstalle niin... 😂🤪
Mietin että työhön voi olla mitä tahansa vuorotyötä? Vai ajatteleeko ap että täällä saisi vahvistuksen sille että kyseessä on pakko olla jotain epäilyttävää? 😅
Kannattaa hankkia sälekaihtimet, jolloin näet itse ulos mutta et tule nähdyksi. Olisi kyllä ahdistavaa olla koko päivän verhot ikkunoiden edessä sillä silloin ei voisi lainkaan hyödyntää luonnonvaloa.
Yksi naapuri aikoinaan kulki aina suuri laukku mukana tai vähintään oli reppu tai pussi kädessä.
Paljastui myöhemmin hamstraajaksi.
Naapurin Kyösti lähtee aina iltapäivällä kävellen kylille ja palaa polkupyörällä takaisin - joka ikinen kerta.
Eräopas.