Typerät asiakkaat lounasravintolassa.
Tilanne 1
Lounas on otettu pois. Asiakas tulee ravintolaan, katsoo tyhjää pöytää ja kysyy "onko vielä lounasta?
Minä:
🤦🙄🙄
Tilanne 2
Lounas on otettu pois ja olemme sulkemassa. Asiakas tulee kassalle sanomaan. "Yksi lounas".
Minä:
🤦🤦
Eikö se järjen käyttö ole sallittua vai miksi pitää kysellä noin typeriä?
Kommentit (67)
Millä paikkakunnalla on noin AIVOTTOMIA ihmisiä?
Eikö teillä siellä lue missään selkeästi mihin aikaan lounas on tajolla?
Alapeukuttajat näköjään kuuluvat tuohon kastiin jotka eivät osaa itse ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä siellä lue missään selkeästi mihin aikaan lounas on tajolla?
Lukee. Somessa, ulkona, ovessa ja sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilet lounasta väärään aikaan
10-14.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilet lounasta väärään aikaan
Ei sitä kuule työntekijä päätä, milloin lounas on tarjolla.
Eivät kaikki tiedä lounasaikojen tarjoiluaikaa, etenkään jos harvoin syövät lounaan ns. ulkona.
Näiden provojen mielestä lounasta pitäisi tarjota varmaan iltaan asti.
Hankala juttu ehkä teillä, mutta on myös lounasravintoloita joissa se lounas myydään lounasajan jälkeenkin. Jos ruokaa on jäänyt on parempi myydä sitä kuin heitellä roskiin. Erityisesti vakkariasiakkaiden kanssa ei olla hirveän tarkkoja.
Kyllähän jotkut myy ylijäämäruokaa muutenkin lounaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilet lounasta väärään aikaan
Ei sitä kuule työntekijä päätä, milloin lounas on tarjolla.
Mutta tyhmä olet työntekijänä, kun ivailet asiakkaita.
Se avuttominkin ja tietämättöminkin ja kyselevä asiakas tuo rahaa yritykselle.
Asiakkaiden rahoilla ne kaikki yritykset toimii.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki tiedä lounasaikojen tarjoiluaikaa, etenkään jos harvoin syövät lounaan ns. ulkona.
Eli kun käyn harvoin syömässä niin en viitsi lukea aikoja vaikka niitä on näkyvillä ennen sisäänkäyntiä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilet lounasta väärään aikaan
En nyt sanoisi noinkaan jos sata asiakasta onnistuu syömään lounaansa sinä aikana kun on ilmoitettu olevan lounastarjoilu ja tämän jälkeen saapuu yksittäinen tanopää kyselemään.
Ei niitä turhaan kutsuta aasiakkaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä siellä lue missään selkeästi mihin aikaan lounas on tajolla?
Lukee. Somessa, ulkona, ovessa ja sisällä.
Kuule, oudossa paikassa oleva kiireinen ihminen ei kattele ovista eikä ikkunoista aukioloaikoja.
Hän tarvitsee sapuskaa sisäänsä ja kun hän näkee ruokapaikan hän menee ovesta sisään.
Hyvä ja tärkeä avaus. Puhumalla mikään ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä siellä lue missään selkeästi mihin aikaan lounas on tajolla?
Lukee. Somessa, ulkona, ovessa ja sisällä.
Kuule, oudossa paikassa oleva kiireinen ihminen ei kattele ovista eikä ikkunoista aukioloaikoja.
Hän tarvitsee sapuskaa sisäänsä ja kun hän näkee ruokapaikan hän menee ovesta sisään.
No minä kyllä katson. Ei voi olla niin kiire ettei ehtisi nostaa katsettaan maasta pariksi sekunniksi katsomaan aukioloaikoja, tai vaikka kävellessään tarkistaa ne kännykästä. Jos olisi niin kiire niin ei kyllä ehtisi muutenkaan ravintolaan syömään.
Ihmiset eivät muuta käyttäytymistä. Mielummiin lopetetaan järjettömät lounasmättöpaikat...
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä siellä lue missään selkeästi mihin aikaan lounas on tajolla?
Ilemisesti ei. kun asiakas joutuu siitä kysymään.
Tolloja työntekijöitä. 🤦🏻
Sama kun kysyisi, että saako autolla ajaa kun vihreä palaa.