Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!
Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?
Kommentit (371)
Kyllä mulle nauru maittaisi jos uusi tuttavuus haluaisi rahaa lainata 😅 Tyypin laittaisin estoon heti kun naurultani pystyisin 😂
On luultavasti kaikilta muilta pyytänyt ja toivottavasti sä olit viimeinen listalla.
Jos ei ole säästössä edes 50e niin ei voi sanoa mieheksi.
Lopeta suhde asiallisesti. Etkä sano että syynä on rahan lainaaminen.
Mitä ihmettä? Melkoinen luuseri jos jotain viittäkymppiä on pummimassa tuntemattomalta :D
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde asiallisesti. Etkä sano että syynä on rahan lainaaminen.
Miksi pitäisi valehdella? Pelkäätkö miehen olevan väkivaltainen, jos ap kertoo todellisen syyn?
Mikä helkkarin turn off, puhukaa edes suomea. Jos mies pyytää rahaa, sitä on annettava ja varsinkin jos on komea ja lihaksikas, muuten ette pääse naimisiin idiootit!
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkkarin turn off, puhukaa edes suomea. Jos mies pyytää rahaa, sitä on annettava ja varsinkin jos on komea ja lihaksikas, muuten ette pääse naimisiin idiootit!
"Pääse naimisiin" :D Ja vielä rahattoman pummin kanssa ja mieluiten ilman avioehtoa?
Jos mies toimii noin kultapupumurunsa kanssa niin saakin sitten alkaa matkalaukkuaan pakkailla?
Vierailija kirjoitti:
joo testi tehtii ap.
olit niin tyhmä ettet tajunnut.
minä olin seurustellut 2 kk kun mies pyysi satasta lainaksi. annoin heti.
lupasi maksaa takaisin.
kun maksunaika tuli. antoi minulle 500 ja sanoi mene ostamaan mitä haluat.
en kerro tarkemmin ettei tarinan henkilöä tunnisteta.
moni mammoista tunnistaisi tämän miehen.
Jatkuiko tarina? - Käänteineen. Eli oliko 500 hämäystä?
Tinderissä muutaman viikon kanssani viestitellyt NAINEN lähetti minulle sähkölaskunsa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Maksoin sen jopa.
Mummo aina sanoi, että jos miehellä ei oo 30 vuotiaana voimaa ja rahaa niin sen jälkeen ei tuu kumpaakaan lisää 😅
Kuinkahan monta suhdetta olisi jäänyt syntymättä jos miehetkin olisi sitä mieltä, että jokainen maksakoon omat laskunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo testi tehtii ap.
olit niin tyhmä ettet tajunnut.
minä olin seurustellut 2 kk kun mies pyysi satasta lainaksi. annoin heti.
lupasi maksaa takaisin.
kun maksunaika tuli. antoi minulle 500 ja sanoi mene ostamaan mitä haluat.
en kerro tarkemmin ettei tarinan henkilöä tunnisteta.
moni mammoista tunnistaisi tämän miehen.
Jatkuiko tarina? - Käänteineen. Eli oliko 500 hämäystä?
Aika holtiton tyyppi, olisiko peliongelma? Ensin joutuu lainaamaan rahaa, sitten holtittomasti sitä jakelee. Molemmat huonoja merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta suhdetta olisi jäänyt syntymättä jos miehetkin olisi sitä mieltä, että jokainen maksakoon omat laskunsa?
Ei yhtään, mutta ei just niiden treffanneiden kanssa. Jokainen olisi löytänyt itselleen sopivamman kumppanin. Ei kannata alussa teeskennellä muuta kuin on, se ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä muutaman viikon kanssani viestitellyt NAINEN lähetti minulle sähkölaskunsa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Maksoin sen jopa.
Miksi ihmeessä teit noin?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota deittailemaan varatonta akkaa.
Parikin varoitusmerkkiä.Se että ei ole 50e edes säästössä,se että pyytää 3 viikon tuttavuuden jälkeen...Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa asuu naisten ostot. Ei Suomessa.
Ostolta vaaditaan muutakin. Kreikkalaiset osaa kokata, siivota sekä panna.
Alkaako miehen nimi P:llä? Ikää +30
Uusimaa?
Nyt oli kyllä skitsopostaus. 95% kommentistasi ei liittynyt aloitukseen mitenkään.
Miten te muuten aina päädytte samojen väkivaltaisten miesten kanssa yhteen? Kaksi naista - sama mies. Tai voi olla enemmänkin kuin kaksi. Jotenkin vaan vaikea uskoa näitä juttuja.