Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!

Vierailija
18.07.2022 |

Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?

Kommentit (371)

Vierailija
241/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ärsyttää tuommonen pummi. Luota vaistoosi. Se pummiminen saa isot mittasuhteet tulevaisuudessa, jos suostut lainaamaan.

Treffailin tuommosta pummia jonkun ajan. Ihmettelin, kun laukusta häviää tupakkaa.

Menin vessaan muka tarpeille. Avasinkin oven heti, niin pummi oli kaivamassa mun käsiveskaa. Se kyseli minulta, että miksi et pidä käteistä koskaan mukana. Omituinen tyyppi. Luuli, etten tajua, mitä se ajaa takaa.

Ihan alkuviikkoina tosiaan sanoi, että anna rahaa pitsaan, kun on nälkä. En antanut. 

Ehdotti, että minä maksaisin puolet hänen romuautonsa korjauksista. En suostunut.

Totesi, että minun pitää maksaa osa vuokrasta, kun olin käynyt hänen kutsusta hänen luonaan.

Palautti kerran lainaamani 10 euroa, samalla löi nyrkillä saunan ikkunan rikki, kun en päästänyt kotiini sisälle. Otin siis sen kympin ikkunan kautta.

Häiriköi abouttiarallaa 20 kertaa päivässä soitoin, myös yöllä.

Sai lähestymiskiellon minua kohtaan.

Uhkaili hakkaamisella usein. Seurasi perässä ulkona. Hullunkiilto silmissä. Yritti tunkeutua kotiini luvatta.

Sai tuomion käräjillä pahoinpideltyään minut. Aiemman naistuttavan pahoinpitelystä oli saanut myös tuomion.

Häiriköi edelleen aikuisia lapsiani, koska ei saa puhelinnumeroani mistään.

Olen diagnosoinut hullun paranoidiseksi skitsoksi, sosiopaatiksi psykoksi.

Tällainen kehitystarina syntyi. Alkoi lainailulla.

Nyt oli kyllä skitsopostaus. 95% kommentistasi ei liittynyt aloitukseen mitenkään.

Miten te muuten aina päädytte samojen väkivaltaisten miesten kanssa yhteen? Kaksi naista - sama mies. Tai voi olla enemmänkin kuin kaksi. Jotenkin vaan vaikea uskoa näitä juttuja.

Vierailija
242/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle nauru maittaisi jos uusi tuttavuus haluaisi rahaa lainata 😅 Tyypin laittaisin estoon heti kun naurultani pystyisin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultavasti kaikilta muilta pyytänyt ja toivottavasti sä olit viimeinen listalla.

Jos ei ole säästössä edes 50e niin ei voi sanoa mieheksi.

Vierailija
244/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde asiallisesti. Etkä sano että syynä on rahan lainaaminen.

Vierailija
245/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Melkoinen luuseri jos jotain viittäkymppiä on pummimassa tuntemattomalta :D

Vierailija
246/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta suhde asiallisesti. Etkä sano että syynä on rahan lainaaminen.

Miksi pitäisi valehdella? Pelkäätkö miehen olevan väkivaltainen, jos ap kertoo todellisen syyn?

Vierailija
247/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helkkarin turn off, puhukaa edes suomea. Jos mies pyytää rahaa, sitä on annettava ja varsinkin jos on komea ja lihaksikas, muuten ette pääse naimisiin idiootit!

Vierailija
248/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helkkarin turn off, puhukaa edes suomea. Jos mies pyytää rahaa, sitä on annettava ja varsinkin jos on komea ja lihaksikas, muuten ette pääse naimisiin idiootit!

"Pääse naimisiin" :D Ja vielä rahattoman pummin kanssa ja mieluiten ilman avioehtoa?

Vierailija
249/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies toimii noin kultapupumurunsa kanssa niin saakin sitten alkaa matkalaukkuaan pakkailla?

Vierailija
250/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo testi tehtii ap.

olit niin tyhmä ettet tajunnut.

minä olin seurustellut 2 kk kun mies pyysi satasta lainaksi. annoin heti.

lupasi maksaa takaisin.

kun maksunaika tuli. antoi minulle 500 ja sanoi mene ostamaan mitä haluat.

en kerro tarkemmin ettei tarinan henkilöä tunnisteta.

moni mammoista tunnistaisi tämän miehen.

Jatkuiko tarina? - Käänteineen. Eli oliko 500 hämäystä?

Vierailija
251/371 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä muutaman viikon kanssani viestitellyt NAINEN lähetti minulle sähkölaskunsa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Maksoin sen jopa.

Vierailija
252/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo aina sanoi, että jos miehellä ei oo 30 vuotiaana voimaa ja rahaa niin sen jälkeen ei tuu kumpaakaan lisää 😅

Vierailija
253/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta suhdetta olisi jäänyt syntymättä jos miehetkin olisi sitä mieltä, että jokainen maksakoon omat laskunsa?

Vierailija
254/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo testi tehtii ap.

olit niin tyhmä ettet tajunnut.

minä olin seurustellut 2 kk kun mies pyysi satasta lainaksi. annoin heti.

lupasi maksaa takaisin.

kun maksunaika tuli. antoi minulle 500 ja sanoi mene ostamaan mitä haluat.

en kerro tarkemmin ettei tarinan henkilöä tunnisteta.

moni mammoista tunnistaisi tämän miehen.

Jatkuiko tarina? - Käänteineen. Eli oliko 500 hämäystä?

Aika holtiton tyyppi, olisiko peliongelma? Ensin joutuu lainaamaan rahaa, sitten holtittomasti sitä jakelee. Molemmat huonoja merkkejä.

Vierailija
255/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta suhdetta olisi jäänyt syntymättä jos miehetkin olisi sitä mieltä, että jokainen maksakoon omat laskunsa?

Ei yhtään, mutta ei just niiden treffanneiden kanssa. Jokainen olisi löytänyt itselleen sopivamman kumppanin. Ei kannata alussa teeskennellä muuta kuin on, se ei toimi.

Vierailija
256/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä muutaman viikon kanssani viestitellyt NAINEN lähetti minulle sähkölaskunsa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Maksoin sen jopa.

Miksi ihmeessä teit noin?

Vierailija
257/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota deittailemaan varatonta akkaa.

Vierailija
258/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin varoitusmerkkiä.Se että ei ole 50e edes säästössä,se että pyytää 3 viikon tuttavuuden jälkeen...Ei jatkoon.

Vierailija
259/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikassa asuu naisten ostot. Ei Suomessa.

Ostolta vaaditaan muutakin. Kreikkalaiset osaa kokata, siivota sekä panna.

Vierailija
260/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi P:llä? Ikää +30

Uusimaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi