Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!
Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda ja äkkiä. Jos on pokkkaa ja tarvetta pyytää naiselta rahaa lainaksi, niin ei jatkoon.
Mielenkiintoista kuinka tämä on tasa-arvoa vaativille naisille sukupuolikysymys.
Ei kannata koskaan uskoa naista joka sanoo kannattavansa tasa-arvoa. Varsinkaan jos hän on feministi ja sanoo feminismin tarkoittavan tasa-arvoa.
Kake tässä. Olisit kyl voinu vipata, menis kyl tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda ja äkkiä. Jos on pokkkaa ja tarvetta pyytää naiselta rahaa lainaksi, niin ei jatkoon.
Mielenkiintoista kuinka tämä on tasa-arvoa vaativille naisille sukupuolikysymys.
Ei kannata koskaan uskoa naista joka sanoo kannattavansa tasa-arvoa. Varsinkaan jos hän on feministi ja sanoo feminismin tarkoittavan tasa-arvoa.
Tässä kyllä tarkoitettiin heterojen harjoittamaa vastakkaista sukupuolta olevalta uudelta tapailukumppanilta lainan pyytämistä pitkäaikaisten kavereiden sijaan, eikä mitään länkytystä, että naisen olisi muka hyväksytympää pyytää lainaa mieheltä kuin toisinpäin.
Vaikea päivä uhriutujamiehille. Yksi teistä jäi ilman lainaa ja muut ei osoita mitään myötätuntoa.
Jos kolmen viikon tuttavuuden jälkeen jo kyselee rahaa lainaksi niin pistä kiertoon. Toi ei ole normaalia missään noin tuoreessa tuttavuudessa, oli sitten kyse uudesta ystävästä, työkaverista tai tinderdeitistä.
Pyydä siltä vastineeksi koko talon suursiivous.
Ja sitten jätät
Että ärsyttää tuommonen pummi. Luota vaistoosi. Se pummiminen saa isot mittasuhteet tulevaisuudessa, jos suostut lainaamaan.
Treffailin tuommosta pummia jonkun ajan. Ihmettelin, kun laukusta häviää tupakkaa.
Menin vessaan muka tarpeille. Avasinkin oven heti, niin pummi oli kaivamassa mun käsiveskaa. Se kyseli minulta, että miksi et pidä käteistä koskaan mukana. Omituinen tyyppi. Luuli, etten tajua, mitä se ajaa takaa.
Ihan alkuviikkoina tosiaan sanoi, että anna rahaa pitsaan, kun on nälkä. En antanut.
Ehdotti, että minä maksaisin puolet hänen romuautonsa korjauksista. En suostunut.
Totesi, että minun pitää maksaa osa vuokrasta, kun olin käynyt hänen kutsusta hänen luonaan.
Palautti kerran lainaamani 10 euroa, samalla löi nyrkillä saunan ikkunan rikki, kun en päästänyt kotiini sisälle. Otin siis sen kympin ikkunan kautta.
Häiriköi abouttiarallaa 20 kertaa päivässä soitoin, myös yöllä.
Sai lähestymiskiellon minua kohtaan.
Uhkaili hakkaamisella usein. Seurasi perässä ulkona. Hullunkiilto silmissä. Yritti tunkeutua kotiini luvatta.
Sai tuomion käräjillä pahoinpideltyään minut. Aiemman naistuttavan pahoinpitelystä oli saanut myös tuomion.
Häiriköi edelleen aikuisia lapsiani, koska ei saa puhelinnumeroani mistään.
Olen diagnosoinut hullun paranoidiseksi skitsoksi, sosiopaatiksi psykoksi.
Tällainen kehitystarina syntyi. Alkoi lainailulla.
Katkaise kaikki välit, sano että tämä oli tässä. Jos kolmen viikon jälkeen pyytää 50 euroa, mitä hän pyytää myöhemmin? Red flagit liehuu
En deittaa miehiä, joilta puuttuu luottokortti tai sukulaisia, joilta lainata tiukassa tilanteessa. Minulla oli tuollainen tilanne, joskus parikymppisenä nuorena. On talousajattelu vähän siitä sittemmin kehittynyt.
En deittailisi parikymppisen itsenikään kanssa, vaan juoksisin karkuun :-)
Lainaamishalu kertoo, että miehen asenne rahaan ei sovi yhteen minun periaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Että ärsyttää tuommonen pummi. Luota vaistoosi. Se pummiminen saa isot mittasuhteet tulevaisuudessa, jos suostut lainaamaan.
Treffailin tuommosta pummia jonkun ajan. Ihmettelin, kun laukusta häviää tupakkaa.
Menin vessaan muka tarpeille. Avasinkin oven heti, niin pummi oli kaivamassa mun käsiveskaa. Se kyseli minulta, että miksi et pidä käteistä koskaan mukana. Omituinen tyyppi. Luuli, etten tajua, mitä se ajaa takaa.
Ihan alkuviikkoina tosiaan sanoi, että anna rahaa pitsaan, kun on nälkä. En antanut.
Ehdotti, että minä maksaisin puolet hänen romuautonsa korjauksista. En suostunut.
Totesi, että minun pitää maksaa osa vuokrasta, kun olin käynyt hänen kutsusta hänen luonaan.
Palautti kerran lainaamani 10 euroa, samalla löi nyrkillä saunan ikkunan rikki, kun en päästänyt kotiini sisälle. Otin siis sen kympin ikkunan kautta.
Häiriköi abouttiarallaa 20 kertaa päivässä soitoin, myös yöllä.
Sai lähestymiskiellon minua kohtaan.
Uhkaili hakkaamisella usein. Seurasi perässä ulkona. Hullunkiilto silmissä. Yritti tunkeutua kotiini luvatta.
Sai tuomion käräjillä pahoinpideltyään minut. Aiemman naistuttavan pahoinpitelystä oli saanut myös tuomion.
Häiriköi edelleen aikuisia lapsiani, koska ei saa puhelinnumeroani mistään.
Olen diagnosoinut hullun paranoidiseksi skitsoksi, sosiopaatiksi psykoksi.
Tällainen kehitystarina syntyi. Alkoi lainailulla.
Että pitkin tällaiseen hulluun joskus törmätä. Mitä syntiä minä olen tehnyt, että hullun sain riesakseni. Onneksi olen naimisissa tervepäisen miehen kanssa.
Tuo kertomukseni tyyppi on todella sairas. Miksihän se ei ole joutunut pakkohoitoon.
Eikös ennen vanhaan vähemmästäkin suljettu houruinhuoneelle.
Se on pikemminkin erikoista, että joku suostuu tapailemaan pummeja. Lainatkoon vanhemmiltaan, jos ei kykene huolehtimaan taha-asioistaan.
Aikoinaan lainasin parisataa kohtalaisen tuoreelle tuttavuudelle. Äijästä ei kuulunut sen koommin.Ei sitten maksanut takaisin. Googlasin tyypin näin vuosien jälkeen. No mielenterveyskuntoutus porukoissa se nykyään pyörii. Oli lehtihaastatelussa.
Näillä persaukisilla on tyypillistä se väkivaltainen käytös, joka sieltä tulee esiin jossain vaiheessa.
Tämä on varmaa tietoa näiden kohdalla, joita on tullut vastaan.
Ihan ehdoton turn off, jos mies alkumetreillä pummaa naiselta rahaa. Ettäs kehtaa. Tekee heti miehestä munattoman.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ehdoton turn off, jos mies alkumetreillä pummaa naiselta rahaa. Ettäs kehtaa. Tekee heti miehestä munattoman.
Tekee miehestä rahattoman pummaajan samoin kuin vastaavasta naisesta. Kuulostat naisia vihaavalta mieheltä, joka haluaa luoda kommentin, josta raivostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi tilaisuus katsoa, että maksaako se takaisin. Mutta ei ei. Kaikenlaisia ihme selityksiä pitää keksiä päästään, että sen täytyy olla sellainen ja sellainen.
Kuka kehtaa kysyä muutaman viikon tuntemisen jälkeen keneltäkään 50 euroa lainaksi? Saati sitten tapailemaltaan henkilöltä! Eri asia jos ollaan pitkäaikaisia kavereita ja on hätätilanne.
Heh, yksi mies pyysi EKAN tapaamisen yhteydessä lainaksi.
Itse lankesin teininä tällaiseen pummijamieheen. Alussa 3 kuukautta molemmat maksoi kulunsa, mutta sen jälkeen oli jatkuvasti rahaa vailla ja vaatimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en maksa seksistä varsinkaan muutaman minuutin rykäsystä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena voisin sanoa että totta tuo ja niin on myös turn-off jos nainen on heti pummailemassa mieheltä rahaa.
Oli sitten mies tai nainen, älkää jakako rahojanne noille pummeille. Jos heillä on vaikka 10 uhria Tinderistä kierroksessa (usko pois, et ole varmasti ainoa) ja viideltä hyväuskoiselta saa 50 eukkua joka viikko niin sillähän tienaa jo tonnin kuussa puhtaana käteen. Ei hassumpi saalis ilmaista rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko käynyt niin, että vihtaasi on kustu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli etsimässä uutta äitiä, jolta saisi viikkorahaa.
Mieshän käy töissä. Mikä ongelma sinulla on? Jos sinä olet kotiäitinä, niin se on aivan täysin fine.
Ette usko meitä naisia. Useasti varoitellaan toisista kulttuureista tulevista naisista ja joka kerta otatte pataan.
Mieshän käy töissä. Mikä ongelma sinulla on? Jos sinä olet kotiäitinä, niin se on aivan täysin fine.