Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!

Vierailija
18.07.2022 |

Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?

Kommentit (371)

Vierailija
281/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmesakkia täällä kun rahan lainaaminen älyttömän erikoista. Toki uuden tuttavuuden kohdalla outoa mutta kyllä meillä on aikuisten kesken piireissä lainailtu rahaa ja tarjottu toisille jotka sitten tarjoaa takaisin

Vierailija
282/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kolmen viikon tuttavuuden jälkeen haluaa alkaa lainailemaan niin ei hyvältä kuullosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmesakkia täällä kun rahan lainaaminen älyttömän erikoista. Toki uuden tuttavuuden kohdalla outoa mutta kyllä meillä on aikuisten kesken piireissä lainailtu rahaa ja tarjottu toisille jotka sitten tarjoaa takaisin

No sehän kiva sitten Sirkka että teillä siellä kunnan rivarissa toimii tämä. Kiertääkö teillä ruokakassit ja sosiaalituet vain miten olette järjestäneet?

Vierailija
284/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotellen tarjoilu onkin ihan normaalia. Lainat neuvotellaan pankin kanssa eikä kukaan ole tarvinnut viittäkymppiä selvitäkseen palkkapäivään asti. Se, että aikuinen ihminen, joka käy töissä, tarvitsee lainan uudelta tuttavuudelta, on omituista. Taloudenhallinta on ilmeisesti retuperällä.

Vierailija
285/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorotellen tarjoilu onkin ihan normaalia. Lainat neuvotellaan pankin kanssa eikä kukaan ole tarvinnut viittäkymppiä selvitäkseen palkkapäivään asti. Se, että aikuinen ihminen, joka käy töissä, tarvitsee lainan uudelta tuttavuudelta, on omituista. Taloudenhallinta on ilmeisesti retuperällä.

Minua ei taloushallinta tässä tapauksessa kiinnostaisi. Paljon enemmän haluisin kuulla mitä pahaa se on tehnyt ettei ole ystäviä tai perhettä.

Loppuisi kyllä tuollaisen tapailu ihan oman turvallisuuden nimissä.

Vierailija
286/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen ei kuulu toisten rahojen pyytäminen eikä niistä puhuminen muuta kuin sovitaan kulujen jaosta. Muuten lähtee heti käsistä.

Vierailija
287/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo oikein kysyä lainaa, etenkään noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Samaan kategoriaan menee naisten oletus että mies maksaa aina, ei eroa toisistaan mitenkään.

Hyvin usealla naisella on ollut asenne että " mieshän maksaa ja tarjoaa kaiken ja maksaa suurimman osan arjen kuluista " ja se on ok mutta sitten jos mies pyytää naiselta jotain on se heti eston paikka ja haukutaan pummiksi??... Pummaavia naisia riittää pilvin pimein lompakon perässä

Mitäs maksat, pöljäke?

Jos ei mies maksa niin on automaattisesti jälleen turn off mies ja naisen kiinnostus loppuu siinäkin tapauksessa. Tietäisitte vaan millaisia verenimijöitä naiset osaa olla. Miehellähän ei tarvi olla rahaa naisten mielestä vaan paksu lompakko riittää

Miksi miehet haluavat parisuhteeseen naisen, jolla ei raha pysy näpeissä vaan sitä pitää lainailla sieltä sun täältä? Haluatko sinä tuollaisen naisen? Miksi ihmeessä?

Vierailija
288/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut pienituloinen ja elänyt hyvin säästäväisesti. Koska olen tarkka rahoistani, en lainaa niitä mielellään, varsinkaan, jos joku haluaa lainata vain huvituksia varten. Tai on käyttänyt rahojaan huvituksiin niin paljon, että nyt ei olekaan rahaa ruokaan. Tämä kuulostaa tosi ankealta, tiedän. Luultavasti meillä olisi tällaisen miehen kanssa sen verran erilaiset arvot, että emme muutenkaan sopisi yhteen. Parempi, että itse etsisin itselleni toisen ankeuttajan ja hän itselleen rahaan ja velkaan rempseästi suhtautuvan persoonan. 

Vierailija
289/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen rahan lainaaminen kuului siihen aikaan kun oltiin teinejä. Ei aikuiset ihmiset mitään viittäkymppiä ole ruinaamassa. Pätee miehiin kuin kavereihinkin.

Vierailija
290/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perustesti että voiko ihmistä käyttää hyväkseen taloudellisesti. Tommoseen kun törmää niin pitää välittömästi kieltäytyä tapaamasta enää ja panna mies estoon.

Vierailija
291/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän ystäväni exä lainailee ystävältäni jotain pariakymppiä jotta saisi "makarooni ja kaljaa". eikä maksa juuri takasin. ja ystäväni lainaa kerta toisensa jälkeen ja valittaa sitten mulle "kun ei ole rahaa". hulluutta on monenlaista.

en meinaa jaksaa katsella tällasta toimintaa. sossu on sitä varten ja edunvalvojat että he hoitavat jos ihminen ei itse osaa pitää huolta taloudestaan ja pärjää rahoillaan seuraavaan kertaan asti kun sitä rahaa tulee. jos rahaa on viikoksi 50euroa, sitten eletän niin että se riittää. muuten kuntoutukseen tai töihin tai opiskelemaan tai terapiaan selvittelemään mistä kiikastaa. eläkeläiset sitten erikseen.

Vierailija
292/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvän ystäväni exä lainailee ystävältäni jotain pariakymppiä jotta saisi "makarooni ja kaljaa". eikä maksa juuri takasin. ja ystäväni lainaa kerta toisensa jälkeen ja valittaa sitten mulle "kun ei ole rahaa". hulluutta on monenlaista.

en meinaa jaksaa katsella tällasta toimintaa. sossu on sitä varten ja edunvalvojat että he hoitavat jos ihminen ei itse osaa pitää huolta taloudestaan ja pärjää rahoillaan seuraavaan kertaan asti kun sitä rahaa tulee. jos rahaa on viikoksi 50euroa, sitten eletän niin että se riittää. muuten kuntoutukseen tai töihin tai opiskelemaan tai terapiaan selvittelemään mistä kiikastaa. eläkeläiset sitten erikseen.

ja lisäys , kun luuserimiehen suku huomasi että ystävälä on rahahanat auki, HEKIN ovat alkaneet ruinata lasten synttärirahaa ystävältäni! ja muihin menoihin! aivan uskomatonta, ei niinkään se että ruinaajia ja hyväksikäyttäjiä maailmassa riittää, vaan SE että ystäväni moista toimintaa katselee! olen yrittänyt opettaa häntä pois tuosta ja neuvoa, mutta nyt olen ajatellut että menkööt miten menee, eipä ole minun rahani kyseessä.

Vierailija
293/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo oikein kysyä lainaa, etenkään noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Samaan kategoriaan menee naisten oletus että mies maksaa aina, ei eroa toisistaan mitenkään.

Hyvin usealla naisella on ollut asenne että " mieshän maksaa ja tarjoaa kaiken ja maksaa suurimman osan arjen kuluista " ja se on ok mutta sitten jos mies pyytää naiselta jotain on se heti eston paikka ja haukutaan pummiksi??... Pummaavia naisia riittää pilvin pimein lompakon perässä

Mitäs maksat, pöljäke?

Jos ei mies maksa niin on automaattisesti jälleen turn off mies ja naisen kiinnostus loppuu siinäkin tapauksessa. Tietäisitte vaan millaisia verenimijöitä naiset osaa olla. Miehellähän ei tarvi olla rahaa naisten mielestä vaan paksu lompakko riittää

Oma syysi jos olet joko niin tyhmä tai epätoivoinen että annat rahaa vaikka tiedät että sinua huijataan. Ja vielä petät itseäsi selittelemällä "kaikki naiset". Vika on täysin sinussa.

Vierailija
294/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt aitoon kerjäläiseen.

Yksi vaati lataamaan puheaikaa prepaid liittymäänsä.

Latasin, mutta ei sitten maksanut takaisin.

Tyyppi usein puhelun jälkeen jätti sulkematta puhelunsa. Soitti minulle sitten, ja en minäkään sulkenut puhelua.

Tällä tavalla hänen saldonsa loppui kertaheitolla.

Sitä saa mitä tilaa. Itki vielä, että syy on minun. En mitenkään ylettänyt kilometrien takaa sulkemaan puheluansa. Kyllä teki kutaa.

Vierailija
295/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys on pahin sairaus ja Sanna on niin ihana

Vierailija
296/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nipo. Suhteessa voi lainata rahaa puolin ja toisin, kun on oltu pitkään yhdessä. Kuka tyhmä yrittää lainata ihmiseltä, johon vielä yrittää tehdä vaikutusta

Mulla kesti 10 vuotta siihen, että lainasin äijälle eka kerran kahvirahat, kun oli jäänyt lompakko kotiin. Siihen asti oli saanut olla kahvitta,  jos unohti. Ei sitten tietenkään edes kiittänyt. Erohan siitä lopulta tuli. Hyvä kun pääsin hunsvotista irti.

Vierailija
297/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi olla 50 eurosta kiinni. Luultavasti mies olisi tarvinnut tupakkiin 20 euroa ja kaljaan 30 euroa.

En kehtaisi lainata naiselta rahaa. No ei tarvii kyllä minulla aina on rahaa ollut sen verran ettei tarvii lainata. Joskus sain perinnön kun äiti kuoli. Rahan lainaajia ilmestyi paljon mutta en lainannut kenellekkään. Yks nainen josta olin kiinnostunut aikaisemmin, sekin halusi rahaa. Seurustella ei halunnut mutta raha olisi kelvannut. En antanut sille mitään.

Vierailija
298/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten rentun ruusujen kanssa pitää olla selvä peli.  Rahaa vain palveluita vastaan.

Vierailija
299/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on merkki siitä, että hänellä on elämänhallinnan ongelmia. Miten hänellä ei itsellään ole noin pientä summaa, että pitää uudelta tuttavuudelta ruinata? Et halua olla tekemisissä jatkossakaan hänen kanssaan, koska tuo on selvä merkki että taloudellisia ongelmia on luvassa

Vierailija
300/371 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas kulta. Olen amerikkalainen upseeri ja monimiljonääri lähi-idässä. Kävi valitettavasti niin, että lompakko unohtui kotiin Dallasiin, ja nyt tarvitsisin muutaman tonnin, niin voisin matkustaa sinun rakas luokse Suomeen. Ei kellään ois pistellä vähän rahulia?