Humalainen nainen kouri munia yökerhossa
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Jos omiaan niin ei se kyllä sit ihan nainen ollut
Ei tietysti omiaan vaa minun.
M23 kirjoitti:
Ei kai jos tykkäät siitä.
En tykänny oon kihloissa
Minua on kourittu myös, kun mainitsin asiasta sain kuulla olevani homo, näin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen munia?
No meikäläisen
Mua on kourittu perseestä. Sallittua ilmeisesti naisille.
Joo, tuo on aika yleistä, mutta toki miehet ei saa siitä kunniasta kieltäytyä, saati tehdä rikosilmoitusta.
Kyllähän se oli seksuaalista ahdistelua eli teet siitä naisesta rikosilmoituksen.
Jos tuntuu ettet pääse yksin yli siitä niin hakeudu ammattiavun piiriin, tai vähintään puhu tästä läheisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
En tykänny oon kihloissa
Sitten se on, ei muuta kun rikosilmoitus vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana tuntuu että enemmän on munallisia naisia kuin cis naisia.
Sukupuoli kun on fluidi tunnetila.
Se on väärin. Toiseen ei kajota ja humalatila ei oo mikään syy. Eli ilmoa menemään moisestakin munahaukasta!
Nykyään miehet ovat niin ladyja, että jos nainen tekee aloitteen, siitä tehdään rikosilmoitus..kuitenkin heppi pystyssä katsovat kotona wc-paperin kanssa aikuisviihdettä ja huutavat naisvihansa Ylilaudalle. Mikä tätä maailmaa vaivaa nykyään..? 9/10stä miehestä vaan nauttisi.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
En tykänny oon kihloissa
Mulle kävi kerran baarissa silleen et yks mimmi antoi handjobin salaa pöydän alta. Olin kyl kihloissa silloin, mut ilmeisesti meteli oli niin kova ettei tää mimmi kuullut.
M44
Vierailija kirjoitti:
Minua on kourittu myös, kun mainitsin asiasta sain kuulla olevani homo, näin Suomessa.
Täsmälleen samanlainen kokemus! Nainen veti kilarit ja huuteli homoksi, kun pyysin lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kourittu perseestä. Sallittua ilmeisesti naisille.
Kuinka moni mies kourii naisia takapuolesta..ilmeisesti sallittua miehille. Oletteko lukeneet case Puff daddysta aka Diddystä? Kaikkea ne miehet juu näemmä voivat tehdä ja sitten syyttävät naisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo on aika yleistä, mutta toki miehet ei saa siitä kunniasta kieltäytyä, saati tehdä rikosilmoitusta.
Miten niin ei saa tehdä rikosilmoitusta?