Mies kysyi rahaa lainaksi, välitön turnoff!
Uusi miestuttavuus kysyi voisinko lainata rahaa ja maksaisi palkkapäivänä takaisin. Ollaan tunnettu noin kolmisen viikkoa. Heti meni jotenkin maku koko tyypistä. En halua lähteä näihin leikkeihin enää kenenkään kanssa, vaikka summa ei edes ollut iso, 50 euroa. Jokainen maksakoot itse omat laskunsa! Olenko liian nipo?
Kommentit (371)
Mies on auervaara,joka etsii tyhmää naista elättäjäksi.äijällä on useita verkkoja vesillä.ei kai tyyppi ole päässyt käsiksi sun tietokoneeseen?pyysikö puhelinta lainaan hetkeksi?vastaisuuden varalle älä kerro oikeaa nimeä hoidoille.äijä voi olla myös jännä mies ja ne on yleensä hyvännäköisiä.paikallinen niko ranta-aho harrastuksien parissa.käytä harkintaa jos asia on liian hyvä ollakseen totta,se ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni sinä olet ihan helvetin nipo.
No voitko lainata ( siis antaa, niinhän se aina käy) minulle 100 euroa?
Kiva, kun on kaltaisiasi ei-nipoja ihmisiä.
Ps. Kaverikin haluaa, siis lainata sinulta satasen.
Tuttua! Multa pyysi entinen säätö lainaks 600€ koska oli sössiny raha-asiat jotenkin ja piti vuokra saada maksettua. Tyhmänä maksoin mutta rahat tuli kyllä ajallaan takas. Enää en antais kellekään mitään lainaks, ainakaan tollasta summaa. Toi tyyppi oli myös kohdellu mua aivan super huonosti ja meidän juttu oli loppunu jo vuosi ennen ku rahan pyytäminen tapahtu. En vaan voi ymmärtää mitä tollasten ihmisten päässä liikkuu. Miten muka minä olin ainut ihminen jolta kehtas pyytää rahaa? Ja sit kun aluks epäröin niin se yritti ylipuhua jotenkin että yritä nyt vaan saada se summa kasaan jostain :D ihan kuin se ois ollu mun tehtävä saada se summa kasaan. Välillä kyllä mietin että oonko jotenkin heikkolahjanen kun menin maksamaan. Ehkä maailman tyhmin teko. Eri asia jos joku perheenjäsen tai läheinen kiva ystävä ois pyytänyt apua hädässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 50 eikä kukaan ole koskaan pyytänyt minulta rahaa lainaan. Onko sellaisia piirejä Suomessa, missä aikuiset lainailevat toisiltaan rahaa?
No mitäpä luulisit? Piirejä? Huhhuh, mitä juttuja.
Kun rahat loppuu, avioliitto lentää ikkunasta ulos !
Kiitos hyvästä vinkistä. Kokeilen seuraavan kerran rahan mankumista, kun haluan lopettaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä. Kokeilen seuraavan kerran rahan mankumista, kun haluan lopettaa suhteen.
Nyt melkein tuli pissat housuun, kun nauratti tää kommentti. Pätee varmasti myös liian rasittavin kavereihin tai sukulaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuossa aiemmin herrasta, joka huijasi pankkikorttiensa kadonneen. Hän tosiaan sai minulta tämän valheen avulla ihan järjettömän summan rahaa ja ei ole maksellut niitä vaikka tapahtuneesta on jo pian kaksi vuotta. Tein rikosilmoituksen kun hän myi minun tililtäni maksettua autoa eteenpäin Nettiautossa. Poliisia asia lähinnä nauratti kun ei ollut kuitenkaan kovinnkallis auto. Eli ei nostettu syytettä. Myöhemmin ukko valehteli että auto meni romuttamolle mutta olikin myynyt sen autokauppaan. Tässä kohtaa poliisia ei ehkä enää sentään naurattanut mutta ilmeisesti tällä miehellä on tosiaan poliiseja ystävinä. Ainakin näin minulle sanoi. Ihan hyödytöntä oli yrittää saada oikeutta. Mies nauraa minulle ja pilkkaa ja on jo täyttä päätä huijaamassa muita. Toki edelleen yrittää minulta saada lisääkin rahaa, aina on rahat loppu. On kuitenkin töissä mutta rahan menoa ei näköjään voi estää.
Älkää koskaan lainatko kellekään miehelle rahaa. Vaikka katoaisi pankkikortit tai olisi koira sairaalassa tai mitä vaan!
Kamala tuollainen hyväksikäyttäjä! Tuollaiset osaa sepittää tunteisiinvetoavia tarinoita ja saavat toiset tuntemaan järjetöntä syyllisyyttä, jos hiukankin epäröivät rahanlainaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on oikeasti suositeltukin hankalista ihmisistä eroon pääsyyn, että aina kun ottaa yhteyttää niin pyytää vippiä.
Kai nyt voi edes vähän vipata, jos kaverilla on vaikka paha darra ja tarvii loiventavia.
Mä vähän kadun kun lainasin pitkäaikaiselle ystävälleni 530 e takuuvuokraan,kaduttaa koska en tiedä maksaako takaisin, ei ole mitään hänellä elämänsuuntaa, luotan häneen kaikissa asioissa ja ollaan autettu toisiamme aina mutta itselläkin olis ollut tuolla rahalla käyttöä vaikka hyvän teon tein mut silti:(