Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä tuhansien tykkäyksien jälkeenkin ehkä tuurilla yks tykkäys päivässä

Vierailija
17.07.2022 |

Valossa tuli heti ekan tunnin aikana kolme tykkäystä.

Juu ei oo tinderi yhtään rikki ihan käyttäjien itsensä toimesta. :D

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oonko tunteellisena naisihmisenä lukenut tätä ketjua väärin, mutta tuollahan on jotkut sulle kirjottaneet aika pitkiäkin postauksia esim. siitä miten tinderin algoritmi toimii. Niihin et ole vaikuttanut kommentoivan mitään?

Itse en pidä miehistä, jotka vähättelevät tunteellisuutta naisissa, btw. Ylenpalttinen "rationaalisuuden" arvostaminen on minusta kylmää ja kolkkoa. Ei perusteluja.

Minusta se algoritmi, jos se siis oikeasti kuvatunlaisesti toimii, on aika kehno, mistä edes voin tietää milloin teen ns. liikaa tykkäyksiä, ja entäs jos oikeasti vaan tykkään valtaosasta naisia, oli ne lopulta kovinkaan samantyyppisiä kuin mä itse tai ei, vaan koska olen niin avomielinen ja hyväksyn naiset mieltymyksineen ja näkemyksineen valtaosin?

En mä vähättele sitä sinänsä, päinvastoin tykkään siitä että naiset on tunteellisia ja pidän sitä tärkeänä osana varsinkin lasten kasvatusta ajatellen, mutta silloin kun se alkaa menee liiallisuuksiin ja ilmiselvästi jo vaikuttamaan negatiivisesti koko yhteiskunnan rakenteeseen ja koheesioon, on jonkun, yleensä miehen, lyötävä sitä rationaalisuuden nyrkkiä pöytään ilman pelkoa siitä, että leimataan jotenkin tunteettomaksi tai muuten epämiellyttäväksi henkilöksi, epämiellyttäväkin henkilö voi olla joissakin asioissa oikeassa, vaikka siitä jollekin paha mieli tulisikin.

Aikuisten on kyettävä yrittää löytää se balanssi tunteiden ja järjen väliltä, sitten meillä kaikilla on kivempaakin ja pystytään yhteiskuntana kehittymään terveelliseen suuntaan, missä miehet ja naiset täydentää toisiaan jatkuvan kilpailun ja riitelyn sijasta.

Ajatellaanpa nyt vaikka sitä "etsitään kaveria" osiota, joka on ehkä kaikkein huvittavin osasto koko tinderissä... koska siellä on käytännössä täysin sama meininki kuin niissä muissakin osastoissa, sieltäkään ei tule vastakaikua edes sen vertaa että pääsisi juttelemaan jonkun kanssa, eli ystävystymään, ja sit jos pääseekin, niin käy helposti kuten minulle yksi ilta, yksi hyvin kepeä ja harmiton vitsi, niin osuma meni poistoon... miten muuten voin tuommoseen suhtautua, kuin nauraen? :D

Ei silloin ennen muinoin reilu 10 vuotta sit vaan ollu tollasta tää miesten ja naisten välinen kanssakäynti, missä aivan pienetkin asiat johtaa heti välirikkoon.

Kuule, jos tuntuu tosissaan siltä että naisten ja miesten kanssakäyminen on herkkien välirikkojen takia mahdotonta, niin sinussa on se vika. Ei se ole tollaista asiallisten ja älykkäiden ihmisten välillä. Sinä taidat olla luonnehäiriöinen, itsekäs, ehkä autistinen tms. Mutta usko pois, jos olet perusfiksu eikä sulla ole persoonallisuushäiriötä tms. vakavaa haittaa niin ei se noin mene. Muista nyt taas, että ongelma ei koske miehiä tai naisia. Ongelma koskee sinua. Lietsot itsesi turhaan mölinään ja ölinään uskomalla että yhteiskunnassa on jtn vialla. Vika on vain sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän