Deitti seuraa instassa ihan eri tyylisiä naisia mitä minä olen
Näyttää seuraavan isorintaisia ja vahvasti meikkaavia naisia. Ollaan tapailtu ja sellaista säätöä ollut jo jonkin aikaa. Itse olen tosi ihastunut, mutta voiko hän oikeasti olla minusta kiinnostunut ja voiko koskaan tällaista ns. ottaa, kun olen ihan erilainen kuin nuo? Pienet rinnat, hoikka ja kevyt meikki
Kun katson niitä instan naisia, niin itsetunto vain laskee ja tulee olo, että mitä edes kuvittelen sen miehen kans että tuskin voi minusta oikeasti tykätä.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Pitää ehkä sinua tyttöystävämateriaalina, jopa vaimomateriaalina jos haluaa perheen. Ne instanaiset on vain kiihottumiseen tarkoitettua run kku materiaalia, mitä voi ajatella myös samalla kun harrastaa seksiä tyttiksen kanssa.
Miksi sinä sitten olet ennemmin tyttöystävämateriaalia: a) mies ei saa niitä instanaisia, b) ne on liian high maintenance, c) mies ei halua, että joka toinen ukko kuolaisi hänen naisensa perään, d) ajattelee, että tavallinen nainen sopii paremmin perheenäidiksi tai sitä kehtaa esitellä sukulaisille ja kavereille, jotka paheksuisi liian sutturan näköistä tyttöystävää.
Tämän miehen arvomaailma ja suhtautuminen naisiin on niin iso turn off, että jättäisin heti, jos paljastuisi, vaikkei hän mitään instoja seuraisikaan. Oksettavaa tekstiä.
Itse seuraan Instassa cosplayjaajia. Yksikään suominainen ei pääse lähellekkään heidän tasoaan. Tarkoittaako tämä, että suominaisten hauras ego ja mustasukkaisuus on este heille saadakseen minut? Wau! Tästä tulin hyvälle tuulelle. ^.^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tapasin Tinderissä 4-kymppisen miehen, joka seurasi Instassaan omalla nimellään ihan avoimesti parikymppisiä herutustilejä. Ensiksi yritin katsoa sitä läpi sormien ja ajattelin, että no se on mies. Tapailun edetessä se alkoi kuitenkin nakertamaan itsetuntoa, enkä olisi edes halunnut seksiä hänen kanssaan. Oli jatkuvasti sellainen olo, että olen miehelle vain erittäin iso kompromissi, koska hän ei voi saada, mitä haluaa. Nykyään en edes antaisi tuollaisille miehille mahdollisuutta.
Suurin osa miehistä tyytyy, ei kai se tule yllätyksenä? Kuten naisetkin, vaikka rakastaa omaa miestä, niin olisihan se kivaa jos se olisi kalsarimallin mitoissa tai muna olisi vähän isompi tai tienaisi enemmän rahaa.
Mies voi rakastaa omaa vaimoa, mutta olishan se vähän kivempaa jos olisi mallin mitoissa
Miten voi samaan aikaan tyytyä ja rakastaa? Miten syvää rakkautta se tyytyminen on, vaihtuuko heti jos unelmien nainen on saatavilla?
Kysehän on siitä, että miehet ja naiset selvästi määrittelee sanan tyytyä eri tavalla eli keskustelette ihan eri asiasta.
No miten miehet sen määrittelee?
Jos nyt mietin vaikka tämän hetkistä ihastustani niin en haluaisi muuttaa hänessä yhtään mitään ulkonäöllisesti tai muutenkaan. Toki tiedän että jos olisimme suhteessa vaikka 5 vuotta niin jotkut jutut alkaisi ärsyttää jbe mutta siis jos pääsisin hänen kanssaan nyt suhteeseen niin en todellakaan ajattelisi, että olen nyt tyytynyt koska mies ei ole 190 cm kirurgilentäjä vai mikä se miesten mainostama unelmamies nyt onkaan.
Mutta miehilläkö se on niin, että KUN se ei ole de 25 v instabeibi, niin huolimatta vaikka nainen olisi sievä ja mukava ja luonteeltaan sopiva, niin kyseessä on tyytyminen ulkonäön osalta huonompaan vaihtoehtoon, ja unelmaa sitten hellitään sen kuvia katselemalla ja masturboimalla niille kuville?
Minun poikaystävä saa tehdä netissä ihan mitä hän haluaa. Hyvänä tyttöystävänä kunnioitan hänen yksityisyyttään. En ole niin heikko, että hänen Instagram-seurailut haittaisi. N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan siellä seurataan, minunkin miesystäväni. Mutta ei se saa niitä naisia, kai se tajuaa sen itsekin.
Miksi ihmeessä suvaitset mieheltä tuollaista käytöstä?
Koska oma itsetunto on huono. Onhan tuo kumma asenne, että ei se mies niitä "saa". Eli olisiko se mies sen isotissisen kanssa suhteessa jos saisi sellaisen? Parisuhteessa aina tyytyy jollain tasolla kun ei kukaan ihminen maapallolla ole aivan täydellinen joka tavalla, mutta ei tarvitsekaan olla vaan keskinäinen rakkaus riittää.
Se jos tuolla tavalla juuri tyydytään kertoo siitä ettei mitään rakkautta ole olemassakaan ja toinen vain käyttää toista hyväkseen.
Kyllä se varmaan olisi, sen nuoremman, hoikan, kauniin, urheilullisen isotissisen kanssa jos olisi viisikymppiselle ryppyiselle, työttömälle jne. mahdollista.
En minä oikein suvaitsekaan, ja monet riidat tästä on käyty, yhdenkin sellaisen jälkeen oli sopimassa tapaamista jonkun treffejä ehdotelleen naisen kanssa, vaikka minä olin vieressä. Vaikka olen kuullut olevani lihava jne. moneen otteeseen, niin en vain ole vielä päässyt irti.
Minua ylipäänsä häiritsee some. Olen sinut itseni kanssa, vaikka toki huonojakin päiviä on kuten kaikilla. Olen parisuhteessa, ja onnellinen.
Ei ole tarvetta katsella miehiä igssä, eikä miehellänikään naisia. Kumpikin ollaan jättäydytty sieltä pois. Itse jättäydyin jo varmaan kakskolmosena, koska koin että käytin sitä liikaa, se koukutti ja tuotti useimmiten vain pahaa oloa. Ei niinkään siksi että olisi vertaillut itseäään muihin, vaan tulin entistä itsekriittisemmäksi itseäni kohtaan. Olen aina ollut hyvässä kunnossa ja pidän ulkonäöstäni, mutta some teki sen että mikäään kuva tai kuvakulma ei koskaan ollut tarpeeksi nätti omaan mieleen.
Nyt kakskutosena koko somemaailma tuntuu jo kaukaiselta. Mielummin keskustelen vaikka sitten tylsyyttäni joskus av-palstalla ;D
Vierailija kirjoitti:
Minun poikaystävä saa tehdä netissä ihan mitä hän haluaa. Hyvänä tyttöystävänä kunnioitan hänen yksityisyyttään. En ole niin heikko, että hänen Instagram-seurailut haittaisi. N22
Katsoppa Gone girl leffa ja ajatuksella kuuntele pätkä cooleista tytöistä.
Mulla on vaan se että en tyydy huonompaan kuin mitä itse olen. Itsekään en seuraile intamiehiä ja heidän vartaloitaan, joten miksi haluaisin vartavasten itseäni huonompi käytöksisen miehen?
On mistä valita, älä valitse rainbowta jos voit saada Valiota😅
Vierailija kirjoitti:
Oho, tein juuri samantyylisen aloituksen. Mulle paljaistui sama miehestä just viime yönä. En oo nukkunut koko yönä ja ällöttää nyt koko mies. En enää näe häntä samalla tavalla. Ja olen musertunut, kun uskaltauduin vihdoin deittailemaan vuosien jälkeen ja heti sain särkyneen sydämen.
Mä en tiedä miten ottaisi tän puheeksi miehen kanssa? En halua enää jatkaa tätä juttua.
N28
Herranjestas. Sun sydän särkyi kun mies seuraa naisia instassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tapasin Tinderissä 4-kymppisen miehen, joka seurasi Instassaan omalla nimellään ihan avoimesti parikymppisiä herutustilejä. Ensiksi yritin katsoa sitä läpi sormien ja ajattelin, että no se on mies. Tapailun edetessä se alkoi kuitenkin nakertamaan itsetuntoa, enkä olisi edes halunnut seksiä hänen kanssaan. Oli jatkuvasti sellainen olo, että olen miehelle vain erittäin iso kompromissi, koska hän ei voi saada, mitä haluaa. Nykyään en edes antaisi tuollaisille miehille mahdollisuutta.
Suurin osa miehistä tyytyy, ei kai se tule yllätyksenä? Kuten naisetkin, vaikka rakastaa omaa miestä, niin olisihan se kivaa jos se olisi kalsarimallin mitoissa tai muna olisi vähän isompi tai tienaisi enemmän rahaa.
Mies voi rakastaa omaa vaimoa, mutta olishan se vähän kivempaa jos olisi mallin mitoissa
Miten voi samaan aikaan tyytyä ja rakastaa? Miten syvää rakkautta se tyytyminen on, vaihtuuko heti jos unelmien nainen on saatavilla?
Miesten sitoutuminen on sitä, ettei ketään muuta ole tarjolla. Jos miehillä olisi yhtä monta mahdollisuutta harrastaa seksiä kuin naisilla niin ei täällä olisi pysyviä parisuhteita.
Ap, miehiä riittää. Älä pariudu viallisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten sitoutuminen on sitä, ettei ketään muuta ole tarjolla. Jos miehillä olisi yhtä monta mahdollisuutta harrastaa seksiä kuin naisilla niin ei täällä olisi pysyviä parisuhteita.
Kyllähän niistäkin miehistä useimmat pariutuu nuorina keillä on paljon vientiä.
Sellaisiakin miehiä on, jotka seuraa somessa vain ihmisiä jotka tuntee tosielämässä ja jotkut ei ole somessa laisinkaan.
Miksi et kestä ilman patonkia vaan pitää itsensä alentaa?
Itse en tyydy itseäni huonompaan naiseen. En vain yksinkertaisesti pysty laskemaan kriteerejäni naisia kohtaan. Jos nainen seurailee muita miehiä somessa, niin se nainen menee välittömästi kiertoon. Sorry. :) M24
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan se että en tyydy huonompaan kuin mitä itse olen. Itsekään en seuraile intamiehiä ja heidän vartaloitaan, joten miksi haluaisin vartavasten itseäni huonompi käytöksisen miehen?
On mistä valita, älä valitse rainbowta jos voit saada Valiota😅
Olen 170 cm enkä voisi seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tyydy itseäni huonompaan naiseen. En vain yksinkertaisesti pysty laskemaan kriteerejäni naisia kohtaan. Jos nainen seurailee muita miehiä somessa, niin se nainen menee välittömästi kiertoon. Sorry. :) M24
Emi sinäkään et ole somessa/seuraa muita naisia? Sittenhän tuo on ihan ymmärrettävä kriteeri!
Naisilla on aina vientiä. Harvassa on ne naiset jotka eivät miestä saa. Toisilla toki sitä on enemmmän, mutta aina löytyy miehiä jos niitä haluaa. Miehillä taas on se rooli että ollaan sen kanssa kenen kanssa pystyy. Siksi palstamiehet ovat sinkkuja.
Olen 170 cm enkä voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, samanpituinen tai pidempi käy.
Hiuksilla ei ole väliä, voi olla kalju, lyhythiuksinen tai pitkähiuksinen.
En tykkää, jos mies polttaa tupakkaa, haisee kuvottavalta.
Ja luonteentaan pitää olla hyvin käyttäytyvä.
Kysehän on siitä, että miehet ja naiset selvästi määrittelee sanan tyytyä eri tavalla eli keskustelette ihan eri asiasta.