Deitti seuraa instassa ihan eri tyylisiä naisia mitä minä olen
Näyttää seuraavan isorintaisia ja vahvasti meikkaavia naisia. Ollaan tapailtu ja sellaista säätöä ollut jo jonkin aikaa. Itse olen tosi ihastunut, mutta voiko hän oikeasti olla minusta kiinnostunut ja voiko koskaan tällaista ns. ottaa, kun olen ihan erilainen kuin nuo? Pienet rinnat, hoikka ja kevyt meikki
Kun katson niitä instan naisia, niin itsetunto vain laskee ja tulee olo, että mitä edes kuvittelen sen miehen kans että tuskin voi minusta oikeasti tykätä.
Kommentit (185)
Meikäläisen vaimo kiukuttelee kun käyn Dpreview.comm :ssa kuolaamassa
Olen kyllä sitten onnellisessa asemassa sen suhteen että meillä kumpikaan, minä tai mies ei tyytynyt vaan johonkin. Mies iski minut instagramista joskus parikymppisinä ja nyt kolmikymppisinä ollaan menossa avioon. Himoitsen miestäni ja olen himoinut päivästä 1 tähän päivään. Rakastan häntä ja hän minua, aivan sama monta tyyppiä roikkuisi / pyrkisi roikkumaan kainalossa. Olisi kauheaa vain tyytyä johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tapasin Tinderissä 4-kymppisen miehen, joka seurasi Instassaan omalla nimellään ihan avoimesti parikymppisiä herutustilejä. Ensiksi yritin katsoa sitä läpi sormien ja ajattelin, että no se on mies. Tapailun edetessä se alkoi kuitenkin nakertamaan itsetuntoa, enkä olisi edes halunnut seksiä hänen kanssaan. Oli jatkuvasti sellainen olo, että olen miehelle vain erittäin iso kompromissi, koska hän ei voi saada, mitä haluaa. Nykyään en edes antaisi tuollaisille miehille mahdollisuutta.
Suurin osa miehistä tyytyy, ei kai se tule yllätyksenä? Kuten naisetkin, vaikka rakastaa omaa miestä, niin olisihan se kivaa jos se olisi kalsarimallin mitoissa tai muna olisi vähän isompi tai tienaisi enemmän rahaa.
Mies voi rakastaa omaa vaimoa, mutta olishan se vähän kivempaa jos olisi mallin mitoissa
Miten voi samaan aikaan tyytyä ja rakastaa? Miten syvää rakkautta se tyytyminen on, vaihtuuko heti jos unelmien nainen on saatavilla?
Miesten sitoutuminen on sitä, ettei ketään muuta ole tarjolla. Jos miehillä olisi yhtä monta mahdollisuutta harrastaa seksiä kuin naisilla niin ei täällä olisi pysyviä parisuhteita.
Kyllähän niistäkin miehistä useimmat pariutuu nuorina keillä on paljon vientiä.
Toki, tietenkin meillä pariutuu paljon porukkaa. Toisaalta meillä on paljon ihmisiä, jotka pettävät ollessaan parisuhteessa. Tiedäthän niitä klassisia palstaltakin löytyviä aloituksia, joissa miehen piti olla työmatkalla Tampereella, mutta löytyikin baarista Rovaniemeltä jonkun naisen kanssa.
Mä tykkään seurailla naisia joilla on kauniit luonnolliset kynnet ja jotka esittelevät niitä. Esim. kynsitaidejutut ja sellaiset on ihan kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos itse alkaisit seurata vastaavasti ihan jumalattoman komeita adoniksia. Ja kattelisit niitä kuola suupielustä valuen miehesi seurassa. Testaa hänen reaktionsa.
Toinen vaihtoehto on, että lähdet vetämään suhteesta hyvän sään aikaan. Tuollainen äijä saa aikaan sen, että alat vaan mitätöimään itseäsi. Hankkikoon itselleen pumpattavan barparaban. Ansaitset kunnon miehen, joka kunnioittaa sinua.
JOKA IKINEN tyttöystävä on tehnyt tämän testin minulle. Muodossa tai toisessa.
Kun nainen alkaa testailemaan miestä, niin se nainen tulee dumpata heti siihen paikkaan.
Eikö kellekään ole tullut mieleen, että vaikka mies seuraa sen tyyppisiäinstassa, oikeassa elämässä haluaa seurustella ap n kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen alkaa testailemaan miestä, niin se nainen tulee dumpata heti siihen paikkaan.
Testaileva nainen on AINA red flag ja sus. M27
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellekään ole tullut mieleen, että vaikka mies seuraa sen tyyppisiäinstassa, oikeassa elämässä haluaa seurustella ap n kanssa?
Koska ei muuta saa - eli tyytyy. Haluaisitko itse olla Plan B?
En melkein edes uskoisi aloitusta, ja sitä miten monet olettavat tätä isorintaisista meikatut ovat automaattisesti kauniimpia kuin ap. Olen itse nainen joka pitää naisista, joten voisi sanoa että tiedän mistä puhun, ja voin kertoa että osa meistä todellakin pitää pienirintaisista hoikista naisista, ja meikkiä saa minun puolestani olla ihan sen verran kuin toinen sitähaluaa käyttää. On ihme myytti ettäkaikki pitävät isoista rinnoista, ei todellakaan kaikki sentään.
Vierailija kirjoitti:
En testaa vaan teen omat johtopäätökseni haluanko seurustella miehen kanssa. Hyvä jos olet rehellinen etkä salaa selän takana kuolaa muita instassa. Kannattaisiko tuosta harrastuksesta varoittaa ennen kuin alkaa pahaa-arvaamatonta naista jallittaa parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen - woke haamu heräsi moderaatorissa. Se niin V-A-K-A-VAA nyt.
Kaikki on sulle vihervassaria ja wokea. Mutta juuh, aika perseestä että tän sivun käyttöön pitää opetella mitä sanoja saa sanoa ja mitä ei. Sehän vaan antaa niille, jotka säännöt tietävät vapauden vit''uilla loputtomasti ja ne jotka eivät sääntöjä tiedä saattavat jäädä automoderaattorin haaviin ihan normaalienkin sanojen käytöstä (jotka on syystä tai toisesta kielletty)
No aatehistoriaahan ei saa sanoa ääneen nyt. Historia tullee nauramaan. Naöoleonista ja liberalismista voi jo puhua nyt nutta ei parikymentävuotta sitten. Ja vihervassarit analogia tulee Neuvostoliitosta ja Kiinan Maosta. Edellee ko piirit ummistaa silmänsä keskitysleireiltä ja Laogai on tuntematon sana vassareille.
Saatana että sä oot kyllä jälkeejääny paska
Sosialisti-Woke ei siedä sosialismin massamurhaamista? Laogai on kielletty sana? Kaikki pyörii ideologian naisvoimalla - paitsi kun pyöränmutteri pitäisi saada auki. Miksi Stalin ja Kidler ovat niin samankaltaisia aatostesi kanssa? Miksi liberalismin sodat olivat ensimäiset maailmansodat? Miksi Robespierre ja Danton ovat hirveimpiä murhaahjia Ranskassa ja Rousseau päällysti murhatiet?
Vierailija kirjoitti:
En melkein edes uskoisi aloitusta, ja sitä miten monet olettavat tätä isorintaisista meikatut ovat automaattisesti kauniimpia kuin ap. Olen itse nainen joka pitää naisista, joten voisi sanoa että tiedän mistä puhun, ja voin kertoa että osa meistä todellakin pitää pienirintaisista hoikista naisista, ja meikkiä saa minun puolestani olla ihan sen verran kuin toinen sitähaluaa käyttää. On ihme myytti ettäkaikki pitävät isoista rinnoista, ei todellakaan kaikki sentään.
Aivan sama ajatus tuli mieleen. Mun mielestä rinnat saa olla mielellään pienet, sitten vielä pitkät hoikat sääret. Ei nappaa yhtään isot rinnat. Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se pilaa vastakkainASETTELUN RISTIRIIDAT. Se oKait me miehet voimme käyttäytyä naisten luoman kuvitusmallin mukaan?
Ja tämän takia manga/anime ovat kuin myrkkyä suominaisille. Hauras ego ei kestä sitä, jos mies näkee kauniin naisen. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kannattaisi testata ennen kuin tekee lähempää tuttavuutta?
Kai sinäkin testaat, ettei nainen ole lompakkolokki, liian helppo, feministi tai muuta sellaista? Jos et testaa, saatat mennä yhteen sellaisen kanssa. Onko se sitten toivottavaa, että parisuhdetta yms. muodostaessa toimitaan kuin tikassa, että summan mutikassa heitetään ja toivotaan, ettei se osu rosvosektoriin (siihen inhokki naistyyppiisi)?
Minulla seurannassa joitakin kauniita ja tyylikkäitä "tavis" naisia kuten esim tämän artikkelin pääkuvassa. En siis tarkoita kyseisiä henkilöitä, vaan tykkään yleisesti tuollaisesta tyylistä kuin heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään seurailla naisia joilla on kauniit luonnolliset kynnet ja jotka esittelevät niitä. Esim. kynsitaidejutut ja sellaiset on ihan kivoja.
Mikä on luonnollinen kynsi NAISELLA? Olet juu kynsi-fetisisti juu, mutta puoli perunapeltoa kynsien alla on mitä?
nojaa kyl mä seuraan naisia jotka on vähissä pukeissa ei niiden tarvitsisi. mut mä saan niistä positiivista energiaa kun kattoo silmiin. lisäksi niillä on hyviä pohdintoja ja niistä tulee ittelle ajatuksia mieleen ja joskus heitän vasta kommentin siihen mietteeseen lisäks niillä on paljon sellasia tsemppi viestei josta tulee hyvä mieli. ja sit jotkut fitnestyypit jakaa treeni videoita ja juu seuraan joitakin lihaksikkaita miehiäkin jotka jakaa treeni juttui. miten liikkeet tehdään oikein.
Minua ei miehet lähesty ikinä missään. Olen normaalipainoinen ja pitkähiuksinen mutta toki yli 30.